SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 14:43:56 ]
quote:Temperatures as measured in Veliko Tarnovo - 25.8 degrees , are extremely unusual for the season , said in "Hello , Bulgaria " Ivaylo Slavov , one of the meteorologists who prepare weather Nova TV .
" Veliko Tarnovo is a city that is extremely sensitive to the south wind , which increases very sharply temperatures . Going mountain foehn causing this increase ," said the weatherman .
Ja wat? Alsof ik dat expres deed!!quote:
lekker!!quote:
voortaan bespreken met de baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Alsof ik dat expres deed!!
Ik was gewoon eerder met afspreken
Jij? De baas? Schat, er zit geen dominant botje in jouw lichaamquote:
Die onder de spoiler vind ik leukerquote:
Zei ze IRL nooit van haar levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij? De baas? Schat, er zit geen dominant botje in jouw lichaam
Heus welquote:
Jep, ik ben gek op vrouwen met foute barbieproportiesquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep, ik ben gek op vrouwen met foute barbieproporties
Metallica's vroegere werk is zeker de moeite waard.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb zin in een speklapje... Maar ik durf niet naar de winkel.. Denk dat mn hut afgebroken wordt.. Dus.. Wie gaat mij speklapjes brengen/wil tijdelijk 3 katten in huis nemen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Metallica's vroegere werk is zeker de moeite waard.
Check bijvoorbeeld:
Mooie tekst, mooie solo, maar een beetje triest. Geweldige akoestische intro met 12 snarige gitaren dubbel opgenomen.
Als je van metal houd zou ik er serieus naar luisteren
Ik ben geen metalfanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Metallica's vroegere werk is zeker de moeite waard.
Check bijvoorbeeld:
Mooie tekst, mooie solo, maar een beetje triest. Geweldige akoestische intro met 12 snarige gitaren dubbel opgenomen.
Als je van metal houd zou ik er serieus naar luisteren
Daarna heb je het waarschijnlijk wel weer warmquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het koud
ik ga de kou in
/onlogisch maar het moet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Welkom
[ afbeelding ][ afbeelding ]Puntige ellebogen / puntige knieen. 4/10 zou niet gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar speklappenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]![]()
de bijnaam van m'n collega is speklapje, ik moest even lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |