in de meeste landen heeft de meerderheid van de bevolking zich al opgehangen na maandenlang grijs prutweer, maar dat gebeurt hier niet. Net was je gewend bent denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:29 schreef popolon het volgende:
Ja het is even wat anders vergeleken met NL winters.Ik ben hier sinds 2005 maar dit is een vrij brute winter. Zoals ik al zei in dat andere topic, als je dit meemaakt in NL dan ligt heel het land plat voor weken.
Mij hoor je heul niet klagen over deze Hollandse kwakkelwinter!quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef popolon het volgende:
Ik zou de Nederlandse regenachtige winters zo inruilen voor deze terror. Ik heb 't wel gehad met -35. Ik kan amper sneeuwschuiven of m'n snotneus bevriest binnen 2 seconden.
Gaaf.quote:
popolon gaan we voor Manning ?quote:
Ja, hadden wel een paar keer mogen scoren.quote:
Het was allemaal veel te slordig.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hadden wel een paar keer mogen scoren.
Yep thuis. Klassieke matchup: Defense v. offense. Gun het eigenlijk beide wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
popolon gaan we voor Manning ?
En kijk je thuis ?
Mooi artikel over Manning in het AD.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep thuis. Klassieke matchup: Defense v. offense. Gun het eigenlijk beide wel.
Vanaf hoe laat Boris ?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef borisz het volgende:
Geen Superbowl op de Beeb trouwens. Je zal het met FOX moeten doen in NL.
Misschien een nippleslip bij Antonie Kiedis.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing is alleen te zien op FOX Sports.FOX (open kanaal) schakelt in als de wedstrijd gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |