Wat is de zin van het leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
dikkere billen zijn gewenstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje in de OP ziet er leuk uit.
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
haha eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Hoe zie jij je piemels het liefste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?
Bestaan goed en slecht? Is God een aannemelijke hypothese?
Zo en nu mij niet meer van oppervlakkigheid betichten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar om over kutjes en piemels te praten in slowchats.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijkzit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?
Het was nog het oude meisje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
ja doh. dat is toch logischquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....
Want misschien vind je het leuk om mensen dood te maken
Wat is er mis met hangballen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
Eens. Maar die saaie blik in haar ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het je.quote:
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
ja ze kijkt wel een beetje deaudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Maar die saaie blik in haar ogen
Ik zie mijn piemel het liefst veilig opgeborgen in een fraai doosje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijk zit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |