Ik vind het wel meevallen, de algemene toon is positief met 'opbouwende kritiek'. Niks mis met de mail, de afsluiting vind ik iig een goede aanmoediging/complement.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef BlackLining het volgende:
Wat een vriendelijk mailtje weer zegWel maar twee uitroeptekens in plaats van tweehonderd. Dat valt weer mee.
Rutger is boosquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Babananana het volgende:
Vraagje voor de AR'ers: hebben jullie ook net een mail over aandachtpunten ivm op tijd komen? Ik was gisteren 45min te laat bij mijn laatste afleveradres, maar was stipt om 8:00 begonnen met rijden met de eerste rit. Kon ik dus niets aan doen.
Edit: ah, het was een mail aan iedereen. Ik ben weer gerustgesteld![]()
Soms krijg je een mail dat je uren zijn ingevoerd door de klant, dan kan je ze wel via het systeem aanvullen. Maar soms krijg je niks, dan moet je maar een mail naar de administratie sturen of reageren op de opdrachtmail ofzo. Heb 2 of 3 keer gehad dat na het werken die mail niet kwam, maar de planning was ervan overtuigd dat dat nooit gebeurde. Wellus...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef ManScat het volgende:
[..]
Rutger is boos
Ook even een vraagje voor de AR'ers: klopt het dat lokatiewerk/hiken niet in dat online urenportaal verschijnt? Zo nee, tankbonnen e.d. gewoon via de mail declareren?
Mensen die zich uitdrukken in dikgedrukte rode hoofdletters kan ik maar moeilijk serieus nemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, de algemene toon is positief met 'opbouwende kritiek'. Niks mis met de mail, de afsluiting vind ik iig een goede aanmoediging/complement.
Het is heel anders idd, maar ik vind beide een leuk. Een beetje 50/50 vind ik ideaal. Van elke keer lange ritten ga ik me maar eenzaam voelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef BlackLining het volgende:
Nog nooit locatiewerk hoeven doen. Denk opzich dat ik daar wel blij mee ben, ik heb liever gewoon lange ritten in relaxte wagens. Muziekje op, beetje cruisen
Beter dan UITROEPTEKENS!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef BlackLining het volgende:
Nog nooit locatiewerk hoeven doen. Denk opzich dat ik daar wel blij mee ben, ik heb liever gewoon lange ritten in relaxte wagens. Muziekje op, beetje cruisen
[..]
Mensen die zich uitdrukken in dikgedrukte rode hoofdletters kan ik maar moeilijk serieus nemen
Mijn "locatiewerk" voor vandaag bestond uit een wisselrit Groningen - Emmen en daarna een enkeltje Groningen - Arnhemquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef BlackLining het volgende:
DIKGEDRUKTE UITROEPTEKENS MET ONDERSTREPING VOOR EXTRA VRIENDELIJKHEID !!!!1!!!9!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Babananana het volgende:
[..]
Beter dan UITROEPTEKENS!!!!!!!!!!
* OP TIJD KOMEN GOFFEDOMME!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Babananana het volgende:
[..]
Het is heel anders idd, maar ik vind beide een leuk. Een beetje 50/50 vind ik ideaal. Van elke keer lange ritten ga ik me maar eenzaam voelen
[..]
Beter dan UITROEPTEKENS!!!!!!!!
Ik was nét te laatquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef zazzel het volgende:
Lekker spoedje op FB Limburg - Amersfoort. Helaas uit de richting..
Met een beetje geluk mag je voorop het terrein parkeren. Anders kan het inderdaad nogal krap zijn. Heb ze een keer een auto zelf laten halen, en een andere keer gingen ze voor mij het hele parkeerterrein verbouwen. Moesten 4 auto's weg: Een hooguit 1 meter 80 brede 'weg' bleek toch wat te krap te zijn om een 508 SW vooruit een vak uit te sturenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Amoeba het volgende:
ZwarteLijn, volgens mij is die Q8 pomp gefixt. Maar die parkeerplaats… The horror.
Mja, dat bedoelde laatst ook. Eigenlijk moet je dat soort achterlijke manoeuvres gewoon weigeren met dat eigen risico wat je hebt. Het is bij mij godzijdank altijd goed gegaan, maar inderdaad, in een onbekende auto daar rijden is vragen om schade. Wil het best doen, maar dan wel zonder eigen risico.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Met een beetje geluk mag je voorop het terrein parkeren. Anders kan het inderdaad nogal krap zijn. Heb ze een keer een auto zelf laten halen, en een andere keer gingen ze voor mij het hele parkeerterrein verbouwen. Moesten 4 auto's weg: Een hooguit 1 meter 80 brede 'weg' bleek toch wat te krap te zijn om een 508 SW vooruit een vak uit te sturen
Meestal is het allemaal wel te doen, maar ik vind dat een klant er best voor mag zorgen dat de auto's goed wegrijdbaar geparkeerd staan. Gewoon doen wat je tijdens rijles waarschijnlijk wel leerde: Pas sturen als je spiegels voorbij de voorkant/achterkant van de geparkeerde auto links of rechts naast je zijn. Dan is het hoe krap het ook is aan de voorkant vaak wel te doen met een paar keer steken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dat bedoelde laatst ook. Eigenlijk moet je dat soort achterlijke manoeuvres gewoon weigeren met dat eigen risico wat je hebt. Het is bij mij godzijdank altijd goed gegaan, maar inderdaad, in een onbekende auto daar rijden is vragen om schade. Wil het best doen, maar dan wel zonder eigen risico.
Moet je eens naar de gevangenis in Groningen, Die zit midden in een woonwijk.(Helpman)quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Ordinateur het volgende:
Mijn bezoek aan de gevangenis vandaag was helaas niet zo spectaculair. De afdeling vervoer had een aparte ingang en ik werd daar uiterst vriendelijk geholpen. Wel vreemd om aan de rand van een woonwijk ineens een groot gevangeniscomplex te zien liggen.
Proefverlof zekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik woon vrijwel naast de gevangenis.
Bij Aldel werkten vroeger gedetineerden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Moest vandaag de grote variant van een Trafic van het mega krappe dak van een dealer halen. Als je de sleutel meekrijgt van een receptioniste loop je ook niet even de werkplaats in of ze hem voor je willen uitrijden. Is gelukkig goed gegaan, maar toch altijd even zwetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dat bedoelde laatst ook. Eigenlijk moet je dat soort achterlijke manoeuvres gewoon weigeren met dat eigen risico wat je hebt. Het is bij mij godzijdank altijd goed gegaan, maar inderdaad, in een onbekende auto daar rijden is vragen om schade. Wil het best doen, maar dan wel zonder eigen risico.
Gelukkig niet, als er iemand niet in een gevangenis komt te zitten dan ben ik het wel, al leek het me wel een keer een tof idee toen ik dronken was.quote:
Paintballen kunnen we ook wel een keer doen ipv karten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gelukkig niet, als er iemand niet in een gevangenis komt te zitten dan ben ik het wel, al leek het me wel een keer een tof idee toen ik dronken was.
Maar het lijkt mij wel echt geniaal om daar een keer binnen te staan, het is 1 van de 3 koepelgevangenissen in Nederland, en op foto's ziet het er best indrukwekkend uit. Na renovatie van een paar tientallen miljoenen gaat de gevangenis sluiten. Het eerste wat ik dacht is om daar een groot paintball toernooi te houden.
In Groningen had je een paintball area in een oude fabriek, dat was best gaaf!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gelukkig niet, als er iemand niet in een gevangenis komt te zitten dan ben ik het wel, al leek het me wel een keer een tof idee toen ik dronken was.
Maar het lijkt mij wel echt geniaal om daar een keer binnen te staan, het is 1 van de 3 koepelgevangenissen in Nederland, en op foto's ziet het er best indrukwekkend uit. Na renovatie van een paar tientallen miljoenen gaat de gevangenis sluiten. Het eerste wat ik dacht is om daar een groot paintball toernooi te houden.
Beter! Paar weken terug in Almere gedaan, daar kon je niet eens lopen zonder tot je enkels in de modder te zakken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In Groningen had je een paintball area in een oude fabriek, dat was best gaaf!
Kan ook leuk zijn..quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Beter! Paar weken terug in Almere gedaan, daar kon je niet eens lopen zonder tot je enkels in de modder te zakken.
Toevallig bij Gladiator Sports?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Beter! Paar weken terug in Almere gedaan, daar kon je niet eens lopen zonder tot je enkels in de modder te zakken.
Jep! Verder zijn die verschillende speelvelden wel lachen daar. Heb jij ervaringen in de zomer daar? Zal ook wel modderig zijnquote:
Ik ook, Breda (de Koepel). Kans is groot dat ze daar studentenwoningen gaan maken. Lijkt me wel lachequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Ga er februari heen. Is het wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:00 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Jep! Verder zijn die verschillende speelvelden wel lachen daar. Heb jij ervaringen in de zomer daar? Zal ook wel modderig zijn
Haha waar dan?! Ik zit daar ook in de buurt namelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik woon recht tegenover een grote gevangenis.. De Koepel in Breda.
Welkom hier!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef RenaultSport het volgende:
Hallo forumleden,
Zojuist ook een account aangemaakt op dit fok forum. Via medeforummer S-RS die ik ken via het Autoweek forum en klasgenoot DrSnuggle gewezen op dit topic over de studentchauffeur. Afgelopen 2 maanden ongeveer 10x het Easyway sollicitatie formulier ingevuld en tot mijn verbazing kreeg ik vorige week mail dat ik even contact moest opnemen met de mededeling dat er een plek vrij is gekomen! Na nog even te hebben nagedacht en tussen door nog ergens anders gesolliciteerd te hebben waarbij we het niet eens werden over het salaris , naar Easyway gebeld. Het is de bedoeling dat ik werkzaamheden ga uitvoeren vanaf locatie Apeldoorn. Nadat de vrouw aan de telefoon exact dezelfde vragen vroeg als in het sollicitatieformulier op de website kreeg ik een uitnodiging om over 2 weken naar Breda te kommen voor instructie en een rijtest.
Dit ziet er uit als een gezellig forum en ik hoop profijt te hebben van jullie ervaringen maar ook na verloop van tijd mijn eigen ervaringen te delen hier.
Je komt inderdaad wel de meest bizarre shit tegen zo nu en danquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Drilboor het volgende:
Vanmorgen auto afgeleverd in Nieuwegein (BL) zie ik even later een andere hiker en vraag waar de tramhalte is en hij legt het uit, tot zover lezertjes niks speciaals. Ik door naar mijn 2e adres en haal daar auto op om naar Almere te brengen. Ik sta voor de poort te wachten en 3x raden wie er net uitloopt.
Daarna naar een bedrijf in Amsterdam, op adres aangekomen leek het hele bedrijf pand heel leeg. Ben alle 5 de verdiepingen afgegaan. (4 van de 5 helemaal leeg, best eng/raar). Daarna dus ew gebeld en die zouden met A (van de grote in Breda) in gaan bellen. Even later kreeg ik dus te horen dat het bedrijf er niet meer zat. Vervolgens kreeg ik een nieuwe rit, wat je niet wilt met je 3de werkdag is alle informatie via de telefoon krijgen voor de volgende rit, gelukkig waren de dames zoals gebruikelijk zeer vriendelijk en werd met verteld hoe ik er met ov kwam. Dus naar de A in Amsterdam, daar een Jetta (van oorspronkelijk een fiesta naar een Jetta dus) en daarmee naar Breda gereden.
Voor de mensen die het te lang lezen vinden. Willekeurige hiker 2x op 2 verschillende bedrijven gezien en bedrijf wat niet bestond.
Welkomquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef RenaultSport het volgende:
Hallo forumleden,
Zojuist ook een account aangemaakt op dit fok forum. Via medeforummer S-RS die ik ken via het Autoweek forum en klasgenoot DrSnuggle gewezen op dit topic over de studentchauffeur. Afgelopen 2 maanden ongeveer 10x het Easyway sollicitatie formulier ingevuld en tot mijn verbazing kreeg ik vorige week mail dat ik even contact moest opnemen met de mededeling dat er een plek vrij is gekomen! Na nog even te hebben nagedacht en tussen door nog ergens anders gesolliciteerd te hebben waarbij we het niet eens werden over het salaris , naar Easyway gebeld. Het is de bedoeling dat ik werkzaamheden ga uitvoeren vanaf locatie Apeldoorn. Nadat de vrouw aan de telefoon exact dezelfde vragen vroeg als in het sollicitatieformulier op de website kreeg ik een uitnodiging om over 2 weken naar Breda te kommen voor instructie en een rijtest.
Dit ziet er uit als een gezellig forum en ik hoop profijt te hebben van jullie ervaringen maar ook na verloop van tijd mijn eigen ervaringen te delen hier.
We zullen maar zeggen dat vandaag goed was voor de uurtjes en goed voor de bewegingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je komt inderdaad wel de meest bizarre shit tegen zo nu en danhoudt het werk leuk natuurlijk, maar ik kan mee voorstellen daar je daar als onervaren hiker nog niet om staat te springen
Ja idd kom je soms wel gare dingen tegen. Ik kwam ook een keer in een leeg bedrijf. Uiteindelijk toen toch een kantoor gevonden waar iemand zat, maar was wel zoeken. Ik was namelijk via een roldeur naar binnen gekomen en kwam in een lege loods terecht. Was geen normale deur te bekennen. Ben ook een keer helemaal naar Eemshaven gegaan samen met een andere hiker. Of in ieder geval een poging gedaan tot. Maar daar kon je niet komen met het OV. Taxi mochten we niet nemen en de mensen van dat bedrijf wilden ons niet ophalen van het station. Hoewel dat wel was afgesproken. Toen maar weer helemaal met de trein naar huis gegaan. Ach ja, zo maak je nog eens wat mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je komt inderdaad wel de meest bizarre shit tegen zo nu en danhoudt het werk leuk natuurlijk, maar ik kan mee voorstellen daar je daar als onervaren hiker nog niet om staat te springen
Op mijn eerste werkdag kreeg ik ook een verkeerd adres mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Drilboor het volgende:
Vanmorgen auto afgeleverd in Nieuwegein (BL) zie ik even later een andere hiker en vraag waar de tramhalte is en hij legt het uit, tot zover lezertjes niks speciaals. Ik door naar mijn 2e adres en haal daar auto op om naar Almere te brengen. Ik sta voor de poort te wachten en 3x raden wie er net uitloopt.
Daarna naar een bedrijf in Amsterdam, op adres aangekomen leek het hele bedrijf pand heel leeg. Ben alle 5 de verdiepingen afgegaan. (4 van de 5 helemaal leeg, best eng/raar). Daarna dus ew gebeld en die zouden met A (van de grote in Breda) in gaan bellen. Even later kreeg ik dus te horen dat het bedrijf er niet meer zat. Vervolgens kreeg ik een nieuwe rit, wat je niet wilt met je 3de werkdag is alle informatie via de telefoon krijgen voor de volgende rit, gelukkig waren de dames zoals gebruikelijk zeer vriendelijk en werd met verteld hoe ik er met ov kwam. Dus naar de A in Amsterdam, daar een Jetta (van oorspronkelijk een fiesta naar een Jetta dus) en daarmee naar Breda gereden.
Voor de mensen die het te lang lezen vinden. Willekeurige hiker 2x op 2 verschillende bedrijven gezien en bedrijf wat niet bestond.
Als het DSG is staat het volgens mij altijd op de pook, maar ik denk dat een Golf automaat tegenwoordig altijd DSG is?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:52 schreef Drilboor het volgende:
Eerste auto vandaag was trouwens een Golf, 7 versnellingen en flippers, is dit DSG trouwens?
Die flippers hoeft niet persé DSG te zijn, dat kun je in principe op elke (semi)automaat zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:52 schreef Drilboor het volgende:
Eerste auto vandaag was trouwens een Golf, 7 versnellingen en flippers, is dit DSG trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |