Lijkt me voorlopig game over voor Sirotkin. Als je wel met geld zwaait, maar je sponsoren lappen niet, dan houdt het snel op in de F1.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. En hoe zit het met die Sirotkin? Die zou derde coureur zijn (eerst tweede coureur) maar nu uiteindelijk toch niets wegens sponsors ofzo? Raar team met nog raardere verhalen. Ik zou er m'n handen niet aan gebrand hebben eerlijk gezegd.
En uiteindelijk pist ie buiten de pot omdat hij geen geld heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Joene het volgende:
Nou we gaan maar ff 3/4 jaar wachten op Verstappen Jr.Die jongen doet grootse dingen...
Mwah hij heeft een betere manager dan Josquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef franklop het volgende:
[..]
En uiteindelijk pist ie buiten de pot omdat hij geen geld heeft
En hopelijk Robin Frijns, die een vol seizoen GP2 zou moeten gaan rijden in combinatie met de testrol bij Caterham waar over gespeculeerd wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Joene het volgende:
Nou we gaan maar ff 3/4 jaar wachten op Verstappen Jr.Die jongen doet grootse dingen...
Een vrouw in de f1 duurt nog 20 jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En hopelijk Robin Frijns, die een vol seizoen GP2 zou moeten gaan rijden in combinatie met de testrol bij Caterham waar over gespeculeerd wordt.
En Nyck de Vries die in het McLaren development programma zit en Beitske Visser, die net zoals Verstappen snel was bij Fomule Renault 2.0 testen.
Ik hoop toch wat eerder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Een vrouw in de f1 duurt nog 20 jaar.
ik denk een aparte klasse.quote:
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 11:57:37Frijns may have bagged an #F1 test role at Caterham but Haryanto beat him to a #GP2 seat with them: http://t.co/MW0BnRlwoH reageer retweet
Sinds 2009 is er een coureur doorgestroomd van Marussia/Caterham naar een ander team, en dat is Charles Pic. Blijven racen bij een van die teams heeft tot nu toe dus ook niet echt geholpenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef DenS het volgende:
Giedo gaf tijdens persconferentie aan dat hij kon tekenen bij Caterham maar dat ie dat niet gedaan heeft omdat ie denkt dat Sauber een betere keus isWe zullen zien.
Inderdaad. Hopelijk kan Giedo zich bewijzen en dan Sutil of Guti eruit erken volgend jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds 2009 is er een coureur doorgestroomd van Marussia/Caterham naar een ander team, en dat is Charles Pic. Blijven racen bij een van die teams heeft tot nu toe dus ook niet echt geholpen
Van Marusia naar Caterham, was niet echt een stap vooruit, en nu heeft hij (nog even) niets. Ja, hij wordt genoemd als vervanger van Valsecchi en we weten allemaal wel hoeveel die taak voorstelt..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds 2009 is er een coureur doorgestroomd van Marussia/Caterham naar een ander team, en dat is Charles Pic.
Ik denk dat Marco Sorensen daar meer kans als testrijder maakt gezien de sponsoring van de Saxo bank en het feit dat hij een Lotus junior coureur is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Van Marusia naar Caterham, was niet echt een stap vooruit, en nu heeft hij (nog even) niets. Ja, hij wordt genoemd als vervanger van Valsecchi en we weten allemaal wel hoeveel die taak voorstelt..
Precies, dus van de rijders uit de vorige twee seizoenen heeft er niemand enige vooruitgang geboekt.. Kovalainen, Petrov en Pic staan met lege handen, v/d Garde is gedegradeerd tot testrijder en Glock heeft het misschien nog wel het beste gedaan door de laatste DTM race van 2013 te winnen.. Bianchi en Chilton mogen het nog een jaartje proberen bij Marussia, maar zijn het hele silly season niet bij andere teams genoemd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat Marco Sorensen daar meer kans als testrijder maakt gezien de sponsoring van de Saxo bank en het feit dat hij een Lotus junior coureur is.
Kovalainen en petrov hadden natuurlijk al bij grotere teams gereden voordat ze bij de achterhoedeteams uitkwamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies, dus van de rijders uit de vorige twee seizoenen heeft er niemand enige vooruitgang geboekt.. Kovalainen, Petrov en Pic staan met lege handen, v/d Garde is gedegradeerd tot testrijder en Glock heeft het misschien nog wel het beste gedaan door de laatste DTM race van 2013 te winnen.. Bianchi en Chilton mogen het nog een jaartje proberen bij Marussia, maar zijn het hele silly season niet bij andere teams genoemd.
www.ad.nlquote:Belg Vandoorne reserverijder McLaren
De Belgische autocoureur Stoffel Vandoorne is komend seizoen eerste reserve bij McLaren. Hij stapt in als een de vaste rijders van de Britse formule 1-stal onverhoopt wegvalt. 'Stoffel is een uitstekende piloot. Hij is snel, strijdlustig, intelligent en ambitieus en heeft al een uitstekende indruk op ons gemaakt', roemt sportdirecteur Sam Michael van McLaren het 21-jarige racetalent.
Vandoorne volgde al het opleidingsprogramma van McLaren. Hij eindigde vorig seizoen als tweede in de Formule Renault 3.5 achter winnaar Kevin Magnussen. Die Deen vormt in 2014 samen met Jenson Button het wedstrijdkoppel voor het Engelse raceteam, dat in 2013 een van zijn slechtste seizoenen in de Formule 1 doormaakte. Vandoorne zelf zal racen in de talentklasse GP2 voor het ART-team.
Niet minder dan terechtquote:
Dan zouden ze weer reserve wagens mee moeten nemen..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef raptorix het volgende:
Zou misschien leuk zijn om op Zaterdagen een mini race van bijvoorbeeld 10 laps te houden voor test coureurs, dan krijgen testcoureurs wat meer airtime, en is nog leuk voor publiek ook
Of gewoon wagens die minimaal 2 jaar oud moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zouden ze weer reserve wagens mee moeten nemen..
Het gaat er niet om wat het kost, maar om wat het oplevertquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef franklop het volgende:
Past natuurlijk ook niet in het plaatje der kostenbezuinigingen
Zijn enige link op dit moment is als testrijder bij Caterham, maar ik geef hem weinig kans op een zitje nu het erop lijkt dat ze daar betalende coureurs willen hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis Frijns in het grote verhaal.
0% kans. Frijns is uitgerangeerd bij Caterham en moet hopen op een plekje in de GP2. Zeer goede coureur, maar is waarschijnlijk net te uitgesproken op een verkeerde manier, waardoor hij in de F1 geen kans krijgtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn enige link op dit moment is als testrijder bij Caterham, maar ik geef hem weinig kans op een zitje nu het erop lijkt dat ze daar betalende coureurs willen hebben.
Als je driekwart jaar bedoelde ben je een zienerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Joene het volgende:
Nou we gaan maar ff 3/4 jaar wachten op Verstappen Jr.Die jongen doet grootse dingen...
ik zie Button het liefst vandaag nog z'n helm aan de wilgen hangen .quote:Op zondag 7 september 2014 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jammer eigenlijk. Het had mij mooi geleken als Button naar Williams was gegaan ipv Massa.
Voor Button mooi om zijn carrière af te sluiten bij het team waar hij begonnen is, en voor Williams mooi dat ze dan 2 rijders hebben die constant presteren. Button heeft nu in de McLaren dik meer punten dan Massa in de Williams wat toch echt een veel betere auto is
dat weet je pas over een jaar of 2/3 als die zolang de kans krijgtquote:Op zondag 7 september 2014 10:51 schreef Fer het volgende:
Vraag mij af wat Verstappen gaat brengen te komende jaren. Bedenk dat er wel meer sensationele talenten waren in lagere klasses, die uiteindelijk in de F1 niet verder dan een goede middenmoter of subtopper bleken te zijn.
Toro Rosso heeft nog geen enkele coureur (inclusief Scott Speed dus) er binnen anderhalf seizoen uit geschopt. Sebastien Bourdais (2008/2009) is daar de laatste die geen twee volledige seizoenen heeft gereden, dus Max gaat echt wel de tijd krijgenquote:Op zondag 7 september 2014 11:07 schreef Joene het volgende:
[..]
dat weet je pas over een jaar of 2/3 als die zolang de kans krijgt
Het is natuurlijk afwachten of Max het ook echt waarmaakt. Vergne heeft zich in drie jaar tijd niet voldoende kunnen bewijzen en moet nu het veld ruimen, dat is min of meer de opzet van Toro Rosso. Magnussen rijdt bij McLaren, dat er iets minder moeite mee heeft om coureurs na een jaar te dumpen dan STR. Vandoorne is de laatste weken aardig bezig in de GP2 en is McLaren-junior, dus het zou kunnen dat hij Magnussen opvolgt.quote:Op zondag 7 september 2014 11:24 schreef Fer het volgende:
JE Vergne was ook sensationeel in de lagere klasses, maar wordt nu toch vervangen. Over Magnussen wordt ook alweer gepraat dat ie weg moet. En waar blijft Stoffel?
Wat dat betreft doet Stoffel het goed, want de GP2 schijnt lastig te zijn met de Pirelli banden. Vandaar dat vooral coureurs die al jaren rondrijden de titel hebben gewonnen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afwachten of Max het ook echt waarmaakt. Vergne heeft zich in drie jaar tijd niet voldoende kunnen bewijzen en moet nu het veld ruimen, dat is min of meer de opzet van Toro Rosso. Magnussen rijdt bij McLaren, dat er iets minder moeite mee heeft om coureurs na een jaar te dumpen dan STR. Vandoorne is de laatste weken aardig bezig in de GP2 en is McLaren-junior, dus het zou kunnen dat hij Magnussen opvolgt.
Het is jammer dat hij na de eerste race zo lang geen punten heeft gehaaldquote:Op zondag 7 september 2014 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Stoffel het goed, want de GP2 schijnt lastig te zijn met de Pirelli banden. Vandaar dat vooral coureurs die al jaren rondrijden de titel hebben gewonnen de afgelopen jaren.
4 DNF's (waarvan 3 in de eerste ronde) en een paar keer een slechte pitstop of strategie doen dat. daar kan Massa niets aan doen.quote:Op zondag 7 september 2014 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jammer eigenlijk. Het had mij mooi geleken als Button naar Williams was gegaan ipv Massa.
Voor Button mooi om zijn carrière af te sluiten bij het team waar hij begonnen is, en voor Williams mooi dat ze dan 2 rijders hebben die constant presteren. Button heeft nu in de McLaren dik meer punten dan Massa in de Williams wat toch echt een veel betere auto is
Precies, daarom zeggen punten ook niet alles.quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
4 DNF's (waarvan 3 in de eerste ronde) en een paar keer een slechte pitstop of strategie doen dat. daar kan Massa niets aan doen.
Inderdaad. Als punten alles zouden zeggen zat nu Vergne in de auto van Ricardo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Precies, daarom zeggen punten ook niet alles.
Ricciardo scoorde vorig jaar meer punten dan Vergne.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad. Als punten alles zouden zeggen zat nu Vergne in de auto van Ricardo.
Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ricciardo scoorde vorig jaar meer punten dan Vergne.
quote:Reports about Fernando Alonso’s future at Ferrari continue to run wild in the aftermath of the Singapore Grand Prix.
La Gazzetta dello Sport claimed this week that the disgruntled Spaniard has now told the crisis-struck Maranello marque of his intention to leave.
Reportedly, this follows Alonso’s behind-the-scenes demands about his willingness to see out the remaining two years on his existing Ferrari contract.
La Gazzetta said Alonso placed a number of conditions on his continuation, including a new monetary bonus system based on his collection of points that could boost his salary to the tune of ¤100 million over the next three years.
And the newspaper also said that if Ferrari fails to reach certain performance milestones next year, another of Alonso’s demands is that he will be free to leave at any point.
It is said that Ferrari team boss Marco Mattiacci, who may subsequently have been in contact with Sebastian Vettel, has not agreed to Alonso’s reported demands.
The latest wild twist in the sensational Alonso reports is that Flavio Briatore, still involved in the 33-year-old driver’s career and the former team boss at Enstone, is opening the door for a Lotus seat in 2015.
Sport Bild claims the deal is tied up with reports of Canadian fashion billionaire Lawrence Stroll’s new interest in buying the struggling Enstone team.
Stroll would reportedly finance the Alonso deal as well as pay for Formula 1-leading Mercedes engines for the currently Renault-powered team.
Frenchman Jules Bianchi, the leading Ferrari academy driver and current Marussia racer, is named as another possible successor for a departed Alonso. (GMM)
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef JohnB52 het volgende:
Bianchi gaat samen met vd Garde bij Sauber rijden.
En ja, jullie mogen mij quoten als t zover is.
Toen was er toch zo'n lachwekkend artikel dat ze Ricciardo genomen hadden omdat Vergne misschien Vettel in de weg zou rijdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.
ja maar alleen punten maken niet zalig. En dat weten we allemaal hier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef JohnB52 het volgende:
Bianchi gaat samen met vd Garde bij Sauber rijden.
En ja, jullie mogen mij quoten als t zover is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef Ferry_76 het volgende:
RTL GP op facebook:
Laatste berichten vanuit de F1 paddock: Vettel en Alonso zouden ook met Mercedes in gesprek zijn, Hamilton met Ferrari, Vergne is weer in de running bij Toro Rosso, Lotus volgend jaar met Mercedes-motoren, Total daar weg en daarmee Grosjean onzeker.
Hoe dan ook is het de stoelendans van de eeuw...
supervreemd dat ze de 3 jr. rijders + huidige rijder noemen, snap het absoluut nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:46 schreef sasquatsch het volgende:
Vergne, Sainz, Gasly en Lynn worden bij Toro Rosso genoemd als teamgenoot van Max.
Als Vergne in 2 seizoen sneller is dan is het wel direct exit voor Max, Kvyat en Ricciardo wisten hem immers wel te verslaan. Dan kan hij samen met Jaime plaatjes gaan draaien op Ibiza.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Meike26 het volgende:
Voor Verstappen hoop ik van harte dat Vergne nog een jaar bij STR mag racen. Goed vergelijkingsmateriaal en iemand om wat van te leren. En hem te verslaan
Voor Vergne zou ik zeggen, doe het niet jongen, je word net als dit jaar het snot voor de ogen gereden. Een goede teamgenoot om je eigen talent te bewijzen, maar ook iemand om je aan dood te irriteren dat hij steeds sneller is.
Zonder dollen, denk ik dat Vergne een heel heel goede WEC rijder kan worden. Zeker geen domme jongen en naar mijn idee een coureur die we straks op LeMans een paar keer op hoogste treedje gaan zien.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Meike26 het volgende:
Voor Vergne zou ik zeggen, doe het niet jongen, je word net als dit jaar het snot voor de ogen gereden. Een goede teamgenoot om je eigen talent te bewijzen, maar ook iemand om je aan dood te irriteren dat hij steeds sneller is.
Omdat ik verwacht dat ze een topcoureur binnen willen slepen voor volgend jaar (Alonso) en daarnaast een talent voor de toekomst willen hebben (Magnussen / Vandoorne)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:27 schreef SiGNe het volgende:
Button exit... ik betwijffel het, misschien dat ie in 2016 vervangen gaat worden maar voor Honda is ie volgend seizoen toch wel een asset.
-Button spreekt zeer goed Japans (z'n vriendin is half-Japans).
-Hij is daar ook enorm geliefd bij het publiek, mede doordat ie de taal spreekt.
-Button is bij de onderhandelingen met Honda geweest vanaf het eerste contact met McLaren, er zijn verhalen dat hij de deal mede mogelijk gemaakt heeft en dat het vooral Button was die aan Honda vroeg of ze terug wilden komen (dat laatste zijn zeer vage geruchten)
-Doordat Button de taal zo goed spreekt kan hij zonder tolk duidelijk vertellen wat voor problemen er met de motor zijn, zeer belangrijk, zeker in een eerste seizoen.
-Button doet het op het moment bij McLaren beter dan Magnussen
Ik zie niet helemaal in waarom Button weg zou moeten bij McLaren.
Ik hoop het. Veel liever Button dan Magnussen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:16 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat ze vooral veel punten willen pakken volgend jaar, er moet gelijk gepresteerd worden wil Honda niet aan gezichtsverlies lijden. Met 2 constante coureurs die kunnen presteren onder soms moeilijke omstandigheden, meeste kans om volgend jaar zeker te zijn van top 4 positie in constructeurs kampioenschap! Ik blijf er bij dat het Alonso & Button word.
Die Hulkenberg heeft ook pech he. Wordt al jaren in verband gebracht met Ferrari, maar telkens zit er iemand anders in die auto.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Verder zou Hulkenberg bij Force India blijven als Vettel bij Ferrari wordt bevestigd. Force India wil hem en Perez graag behouden .
Als Hülk 10 centimeter korter was geweest had hij al lang bij een topteam gereden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die Hulkenberg heeft ook pech he. Wordt al jaren in verband gebracht met Ferrari, maar telkens zit er iemand anders in die auto.
klopt, maar toch denk ik dat het voor Hülk een rol heeft gespeeld. Hij was meermalen in beeld bij Ferrari, maar paste gewoon niet in de auto, omdat deze ontworpen was voor kleinere coureursquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:30 schreef Beach het volgende:
Wurz en Webber zaten anders ook niet bij de minste teams.
Hamilton denk ik eerder...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hulkenberg is na Alonso de beste coureur in de F1 op dit moment.
De laatste paar races wel jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:03 schreef Meike26 het volgende:
Daarom doet Perez het ook zo beroerd ? Hij rijdt vaker voor Hulkie dan erachter
Perez had in het begin van het seizoen veel last van mechanische uitvalbeurten. Toen zaten de teams nog dichter op elkaar en kon Hülkenberg relatief makkelijk punten pakken. Sinds Perez pechvrij begon te racen werd al snel duidelijk dat Hülkenberg het keer op keer moest afleggen tegen Perez. Helaas voor Perez kwam Force India niet met echte aero-updates en was het vechten voor punten veel moeilijker dan in het begin van het seizoen.quote:
Je kan er om lachen, maar ik vind hem veel meer uit de auto halen dan Hulkie nu doet. Als Hulkenberg zo goed was, of beter dan Perez in iedergeval, waarom is Hulkie dan onzichtbaar en is Perez zich steeds naar voren aan het knokken? Het talent Hulkenberg erken ik ook zeker wel, maar hij valt mij dit jaar gewoon behoorlijk tegen, juist hij had deze mindere tijd van Force India kunnen verzachten met wat punten en of sterke races. Tot nu toe lijkt vooral Perez de auto in de kijker te rijden.quote:
Sinds de GP van Oostenrijk wel, en hij heeft dit jaar al een keer op het podium gestaan.quote:
Checo heeft ongelofelijke mazzel gehad op dat podium in Bahrein en inderdaad iets beter gepresteerd sinds de zomerstop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sinds de GP van Oostenrijk wel, en hij heeft dit jaar al een keer op het podium gestaan.
Het gerucht gaat dat als STR Vergne toch op straat zet, FI Hulkenberg inruilt voor Vergne omdat ze onder de indruk zijn van Sergio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |