abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135747174
Bij een sollicitatie wordt opleidingsniveau gevraagd. Houdt dit dan in wat je hebt afgerond (MBO) of waarmee je bezig bent nu (HBO), misschien een rare vraag vind het maar net hoe je het opvat :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:35:34 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_135747229
afgerond
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:49:21 #3
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135747322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:35 schreef deadprez het volgende:
afgerond
Bij een sollicitatie voor een baan dit inderdaad.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:49:46 #4
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135747327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:35 schreef deadprez het volgende:
afgerond
Je hebt wel internet vannacht :D
pi_135747612
Waarom niet EN vermelden dat je mbo hebt afgerond En dat je bezig bent met een hbo opleiding.
nee echt niet !
pi_135747756
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 04:07 schreef HighVolume het volgende:
Waarom niet EN vermelden dat je mbo hebt afgerond En dat je bezig bent met een hbo opleiding.
Dat dus.

Maar opleidingsniveau = wat je hebt afgerond
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135747770
Het niveau waarmee je bent opgeleid.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_135748556
Da's gewoon ' hooggeleid' .
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:58:52 #9
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_135751542
Dat moet je niet te serieus nemen. Eigenlijk bedoelen ze afgerond, maar als je bezig bent en je stuurt een goede en pakkende sollicitatie brief heb je veel kans dat ze je toch uitnodigen.

Heb ik ook regelmatig gehad, als ik dan belde om er naar te vragen, was het alleen om mensen af te schrikken die echt niets met het vak van doen hadden.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_135758626
Duidelijk bedankt, ik dacht zelf ook afgerond maar doordat eronder verwachte afstudeerdatum staat twijfelde ik
pi_135781182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Leontje het volgende:
Duidelijk bedankt, ik dacht zelf ook afgerond maar doordat eronder verwachte afstudeerdatum staat twijfelde ik
Dan vul je dus gewoon HBO in met eronder je afstudeerdatum.
pi_135784797
Beetje offtopic maar wat ik mij afvraag...heeft iemand wel eens zijn/haar hbo diploma moeten laten zien aan WG?
Ik heb sinds kort een nieuwe collega die beweert in het bezit te zijn van een hbo diploma echter kent ze haar talen niet. Ze spreekt heel gebrekkig Engels en ook geen woord Duits of Spaans.
Ik begin nu toch een beetje argwaan te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135786979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef eight het volgende:
Beetje offtopic maar wat ik mij afvraag...heeft iemand wel eens zijn/haar hbo diploma moeten laten zien aan WG?
Ik heb sinds kort een nieuwe collega die beweert in het bezit te zijn van een hbo diploma echter kent ze haar talen niet. Ze spreekt heel gebrekkig Engels en ook geen woord Duits of Spaans.
Ik moest m'n vwo diploma + cijferlijst onlangs voor het eerst inscannen voor 'n sollicitatie, had geen idee meer waar die dingen lagen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar dat was in al die maanden van solliciteren echt de allereerste keer dat ik dat moest doen.
Hallon!
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:31:50 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135787023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef eight het volgende:
kan toch? Als je universiteit of hbo doet hoef je geen vreemde talen te doen vaak.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135787091
Als je dit niet weet dan kan je beter bloemen gaan steken :')
pi_135787138
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

kan toch? Als je universiteit of hbo doet hoef je geen vreemde talen te doen vaak.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat ze gestudeerd heeft. Zo zal iemand van de hts misschien niet echt heel goed zijn of haar talen kennen (hoogstens de technische taal gebruikelijk voor 't vakgebied van de studie bijv) maar iemand die internationale bedrijfskunde oid studeert daarvan verwacht je toch ook wel op z'n minst behoorlijke kennis van het Engels lijkt me...
Hallon!
pi_135787159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef Smack10 het volgende:
Als je dit niet weet dan kan je beter bloemen gaan steken :')
Bloemen worden tegenwoordig gestoken? :')
Hallon!
pi_135787201
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Bloemen worden tegenwoordig gestoken? :')
Weet ik niet, ik ben een hardwerkende student die niet in de sociale werkplaats staat.
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:39:57 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135787264
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk een beetje aan wat ze gestudeerd heeft. Zo zal iemand van de hts misschien niet echt heel goed zijn of haar talen kennen (hoogstens de technische taal gebruikelijk voor 't vakgebied van de studie bijv) maar iemand die internationale bedrijfskunde oid studeert daarvan verwacht je toch ook wel op z'n minst behoorlijke kennis van het Engels lijkt me...
klopt. Maar bij veel studies doet het er weinig toe, helemaal wat langer geleden.

Ik heb alleen mijn mbo afgerond en spreek mijn talen beter dan mijn vriendin, die een Mastertitel heeft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135788025
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik weet niet meer exact welke richting maar ik meen dat het bedrijfsmanagement was. Soms val ik haast van mijn stoel van verbazing. Voorbeeld: een Engelstalig telefoongesprek waarbij ze afspreekt een terugkoppeling te geven sluit ze steevast af met " i'll be back" ;(
Ik kan die filmteksten al bijna niet meer aanhoren.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135788094
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef eight het volgende:

[..]

Ik weet niet meer exact welke richting maar ik meen dat het bedrijfsmanagement was. Soms val ik haast van mijn stoel van verbazing. Voorbeeld: een Engelstalig telefoongesprek waarbij ze afspreekt een terugkoppeling te geven sluit ze steevast af met " i'll be back" ;(
Ik kan die filmteksten al bijna niet meer aanhoren.
Diegene aan de andere kant van de lijn is nog aan 't wachten met de hoorn in z'n hand tot ze een keer terugkomt. ;( :')
Hallon!
pi_135790245
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:34 schreef Skv het volgende:
Da's gewoon ' hooggeleid' .
G :P
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')