Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:07 schreef HighVolume het volgende:
Waarom niet EN vermelden dat je mbo hebt afgerond En dat je bezig bent met een hbo opleiding.
Dan vul je dus gewoon HBO in met eronder je afstudeerdatum.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Leontje het volgende:
Duidelijk bedankt, ik dacht zelf ook afgerond maar doordat eronder verwachte afstudeerdatum staat twijfelde ik
Ik moest m'n vwo diploma + cijferlijst onlangs voor het eerst inscannen voor 'n sollicitatie, had geen idee meer waar die dingen lagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef eight het volgende:
Beetje offtopic maar wat ik mij afvraag...heeft iemand wel eens zijn/haar hbo diploma moeten laten zien aan WG?
Ik heb sinds kort een nieuwe collega die beweert in het bezit te zijn van een hbo diploma echter kent ze haar talen niet. Ze spreekt heel gebrekkig Engels en ook geen woord Duits of Spaans.
Ik begin nu toch een beetje argwaan te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar dat was in al die maanden van solliciteren echt de allereerste keer dat ik dat moest doen.Hallon!
kan toch? Als je universiteit of hbo doet hoef je geen vreemde talen te doen vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef eight het volgende:
Beetje offtopic maar wat ik mij afvraag...heeft iemand wel eens zijn/haar hbo diploma moeten laten zien aan WG?
Ik heb sinds kort een nieuwe collega die beweert in het bezit te zijn van een hbo diploma echter kent ze haar talen niet. Ze spreekt heel gebrekkig Engels en ook geen woord Duits of Spaans.
Ik begin nu toch een beetje argwaan te krijgen.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat ze gestudeerd heeft. Zo zal iemand van de hts misschien niet echt heel goed zijn of haar talen kennen (hoogstens de technische taal gebruikelijk voor 't vakgebied van de studie bijv) maar iemand die internationale bedrijfskunde oid studeert daarvan verwacht je toch ook wel op z'n minst behoorlijke kennis van het Engels lijkt me...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan toch? Als je universiteit of hbo doet hoef je geen vreemde talen te doen vaak.
Bloemen worden tegenwoordig gestoken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef Smack10 het volgende:
Als je dit niet weet dan kan je beter bloemen gaan steken
Weet ik niet, ik ben een hardwerkende student die niet in de sociale werkplaats staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bloemen worden tegenwoordig gestoken?
klopt. Maar bij veel studies doet het er weinig toe, helemaal wat langer geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat ze gestudeerd heeft. Zo zal iemand van de hts misschien niet echt heel goed zijn of haar talen kennen (hoogstens de technische taal gebruikelijk voor 't vakgebied van de studie bijv) maar iemand die internationale bedrijfskunde oid studeert daarvan verwacht je toch ook wel op z'n minst behoorlijke kennis van het Engels lijkt me...
Ik weet niet meer exact welke richting maar ik meen dat het bedrijfsmanagement was. Soms val ik haast van mijn stoel van verbazing. Voorbeeld: een Engelstalig telefoongesprek waarbij ze afspreekt een terugkoppeling te geven sluit ze steevast af met " i'll be back"quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat ze gestudeerd heeft. Zo zal iemand van de hts misschien niet echt heel goed zijn of haar talen kennen (hoogstens de technische taal gebruikelijk voor 't vakgebied van de studie bijv) maar iemand die internationale bedrijfskunde oid studeert daarvan verwacht je toch ook wel op z'n minst behoorlijke kennis van het Engels lijkt me...
Diegene aan de andere kant van de lijn is nog aan 't wachten met de hoorn in z'n hand tot ze een keer terugkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ik weet niet meer exact welke richting maar ik meen dat het bedrijfsmanagement was. Soms val ik haast van mijn stoel van verbazing. Voorbeeld: een Engelstalig telefoongesprek waarbij ze afspreekt een terugkoppeling te geven sluit ze steevast af met " i'll be back"![]()
Ik kan die filmteksten al bijna niet meer aanhoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |