Je hebt dan gewoon een relatie met die TYPE 1 hé.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Type 1 lijkt mij echt zo een smerige overspelende vent die dit zegt omdat al die simpele vrouwtjes dan zo makkelijk hun beentjes spreiden, ik ga voor nummer 2.
Misschien zou nummer 2 dat ook wel doen, als het uit gaat :pquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef Karina het volgende:
Nummer 2: nummer 1 lijkt me zo een type wat je gaat stalken als het uit gaat.
Flirtirig is tegen haar/hem of andere vrouwen/mannen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:00 schreef Scuidward het volgende:
Hier kan je vrij weinig over zeggen natuurlijk. Het gaat om het innerlijk.
Maar goed, dan maar #2.
Edit: Over de 'anders namelijk' heen gelezen: Iemand die over het algemeen gewoon een goede toevoeging is in een relatie, steun kan bieden als dat nodig is, ook flirterig is, complimentjes geeft maar ook de balans kan opmaken als de partner neigt naar een extreme visie etc. etc. Dat is mijn mening.
Ik ben een man. Dus tegen mij. Andere mannen is op zich geen punt ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Flirtirig is tegen haar of andere vrouwen?
ja zo lust ik er nog wel eentjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Misschien zou nummer 2 dat ook wel doen, als het uit gaat :p
Als ik een keer bel dan vind ik je leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel eentjeMisschien is nummer 2 wel een seriemoordenaar.
Drie keer per minuut dan is het wel bingo ja: enge creep alertquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik een keer bel dan vind ik je leuk.
Als ik twee keer bel vind ik je leuker.
Als ik drie keer bel hak ik op je in met een hakbijl
Dat is waar +Oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:09 schreef Azorius het volgende:
Ik ga voor nummer 2; serieus is aantrekkelijk. Complimenten hoef ik ook niet de hele dag door te horen en te pas en te onpas 'ik mis je' komt nogal claimerig over. Woorden zijn niet zo belangrijk als het om liefde gaat.
(Oh ja, en elkaar (constant) whatsappen is gewoon verschrikkelijk.)
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel eentjeMisschien is nummer 2 wel een seriemoordenaar.
Doe jezelf een plezier, en reageer dan niet in een nietzeggende topic. DankUquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:10 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, wat een nietszeggend topic... Die opties ook. Jammer dat PUB dicht is...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:22 schreef Robuustheid het volgende:
Gaat dit weer over je ex? Ik kom telkens je topics tegen die naar je ex refereren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |