moet je wel zelf installeren, gaat niet automatischquote:
En als ze winnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord verliest ga ik 3 dagen huilen
ik andersom nietquote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord verliest ga ik 3 dagen huilen
OMDAT IK DE LAATSTE DAGEN NIET HEB GESPORT, EEN DAG SPORTEN WERD 2 DAGEN NIET SPORTEN EN VERDER EN VERDERquote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
HOESO HEB JE DAAR LAST VAN EN JA GAAT WEL OK
Wowquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
ja kan bijna nergens anders aan denken ben er zelfs beetje misselijk vanquote:
wat voor wapen heb jequote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Timbaland schoenenquote:
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks vanquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
Zonder is spannenderquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet je wel zelf installeren, gaat niet automatisch
Ah, ik ben niet de enigequote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks van
De plank ging naar beneden en de lamp die er bovenop lag ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks van
quote:
welke plank?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De plank ging naar beneden en de lamp die er bovenop lag ook.
Dit is niet handig.
zul je zien word het 0-0 en dan lucky ajax wint met penantiesquote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan bijna nergens anders aan denken ben er zelfs beetje misselijk van
Aan het plafond.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
aan de muur? of het plafond of de vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |