OMDAT IK DE LAATSTE DAGEN NIET HEB GESPORT, EEN DAG SPORTEN WERD 2 DAGEN NIET SPORTEN EN VERDER EN VERDERquote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
HOESO HEB JE DAAR LAST VAN EN JA GAAT WEL OK
Wowquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
ja kan bijna nergens anders aan denken ben er zelfs beetje misselijk vanquote:
wat voor wapen heb jequote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Timbaland schoenenquote:
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks vanquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
Zonder is spannenderquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet je wel zelf installeren, gaat niet automatisch
Ah, ik ben niet de enigequote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks van
De plank ging naar beneden en de lamp die er bovenop lag ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dit een paar keer gelezen maar ik snap er niks van
quote:
welke plank?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De plank ging naar beneden en de lamp die er bovenop lag ook.
Dit is niet handig.
zul je zien word het 0-0 en dan lucky ajax wint met penantiesquote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan bijna nergens anders aan denken ben er zelfs beetje misselijk van
Aan het plafond.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
aan de muur? of het plafond of de vloer?
moet je wel oppassen voor virussenquote:
uiteindelijk wordt het gewoon 2-0 voor ajax met een doelpunt in de 30e en 70e minuutquote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
zul je zien word het 0-0 en dan lucky ajax wint met penanties
leuk verhaaltje hequote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
oke apart verhaal om een sc mee binnen te vallen mex
mex is wel een goede userquote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
oke apart verhaal om een sc mee binnen te vallen mex
laatst nog 1-1quote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
aangezien feyenoord al een jaar of 7 een offday heeft daaro
jazekerquote:
ja weet ikquote:
Ja ik heb een leven gekregenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
ik zie je nooit meer in de top100 mex
SR is afgelopen he XDquote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb een leven gekregen
wat ben je gaan doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb een leven gekregen
ajax was bagger die wedstrijdquote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden ze eigenlijk een dvd van moeten maken.
Gewoon de ander een scan laten doen. Wel oppassen dat ze jouw bestanden niet kopieert.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet je wel oppassen voor virussen
jcquote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ajax was bagger die wedstrijd
of feyenoord was goed
School, uitgaan, dagen bij vrienden doorbrengen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ben je gaan doen?
vertel het me
dan kan ik ook stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |