Lijkt mij een strak planquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oke, dus wie morgen om 14:05 bovenaan staat krijgt alles stemmen van de Fok Elite
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
shit he heb ik dat nou echt net gedaan, een nieuw topic geopend. heb ik het goed gedaan of niet
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
shit he heb ik dat nou echt net gedaan, een nieuw topic geopend. heb ik het goed gedaan of niet
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oke, dus wie morgen om 14:05 bovenaan staat krijgt alles stemmen van de Fok Elite
U Go Girl !quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi ging per ongeluk, het gebeurde en dacht, geen mietje zijn je kan het
Als de 400 die hier stemmen Elite zijn hebben we een kansquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
maar goed ik tikte dus dat ik morgen ook zal stemmen op diegene die het hoogst in deze pol van fok sta, want fokkers boven allesen ik ben benieuwd of we met meerdere dan dus echt het stemmen kunnen beinvloeden
wie weetquote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als de 400 die hier stemmen Elite zijn hebben we een kans
Zou mooi zijn als 80% van alle elite van FOK kwam waardoor FOK een belangrijke rol zou gaan spelen in Utopiaquote:
Ik ook, zou haar zo graag die klap willen zien krijgen van het feit dat het publiek haar niet moet.. Zo'n klap komt de eerste keer toch het hardste aan. Maar ik gun het Hakim ookquote:
inderdaad maar ik heb geen idee hoeveel het er zijn. maar zeg je rls dan zeg je fok, als je tenminste al zoveel jaar mee gaat als ikquote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als 80% van alle elite van FOK kwam waardoor FOK een belangrijke rol zou gaan spelen in Utopia
Eens, heb zelf ook op Billy gestemd, maar afspraak is voor mij afspraak. En wie weet wat er nog gebeurt in de pollquote:Op maandag 20 januari 2014 21:18 schreef Stranger het volgende:
wordt het echt Hakim? Ik blijf erbij dat we met Billy een grotere kans hebben omdat én de rest van de elite een grotere hekel aan haar heeft én ze denk ik punten krijgt van Rienk
Ik ga ook mee met de nummer 1 hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Eens, heb zelf ook op Billy gestemd, maar afspraak is voor mij afspraak. En wie weet wat er nog gebeurt in de poll
Waarom staat Billy nog niet bovenaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
we hadden beter een top 5 kunnen maken. Nu kan iemand met tig verschillende ip adressen de poll verneuken
Ik kan ook op mijn telefoon (4G) zoveel stemmen als ik wil
omdat ik nu thuis benquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom staat Billy nog niet bovenaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |