Heb ik al gedaan en ja, dat kan ze vergoed krijgen. Maar dat doet er niets aan af dat ze NU graag haar nagels geknipt wil hebben natuurlijk... denk dat ik maar eerlijk ga zijn over de nachtmerriesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet om staan te springen neeOverigens kun je een pedicure vergoed krijgen onder bepaalde omstandigheden. Misschien kun je dat voor haar situatie uitzoeken, als het kan dan heb je een prachtig argument om eronder uit te komen
Oh, dat zou wel heel mooi zijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Oognip het volgende:
En nu zit ik onwijs te stuiteren want werd net gebeld door het stagebureau van m'n school dat er een stageplek is vrijgekomen bij de kinderkliniek in het revalidatiecentrum hier in de buurt. Ik zou nu stage gaan lopen in Hengelo op de cardio, maar dit klinkt zooooooooo tof!![]()
Ja, helaas geen plek, maar goed. Wat niet is kan ooit nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn zeg! Hopelijk doet het voer zijn werk voor Diva.
Gaaaaaaaafquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Oognip het volgende:
En nu zit ik onwijs te stuiteren want werd net gebeld door het stagebureau van m'n school dat er een stageplek is vrijgekomen bij de kinderkliniek in het revalidatiecentrum hier in de buurt. Ik zou nu stage gaan lopen in Hengelo op de cardio, maar dit klinkt zooooooooo tof!![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Oognip het volgende:
Whaha zo snel? Gefeliciteerd mopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Oognip het volgende:
De plek is rond! Ik ga stage lopen bij de kindjes![]()
![]()
Kan ik meteen werken aan mijn kwaliteiten t.o.v. kinderen want die zijn nog niet zo best
Dat heb je snel geregeldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Oognip het volgende:
![]()
Kan ik meteen werken aan mijn kwaliteiten t.o.v. kinderen want die zijn nog niet zo best
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Oognip het volgende:
![]()
Is ze niet toevallig diabetespatient want dan kun je het van de ziektekostenverzekering vergoed krijgen als je naar een aangesloten pedicure gaat .quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dingen halen vind ik geen enkel probleem hoor (al dacht de winkel daar anders over, die hadden het niet meer liggen), maar het idee van nagels knippen bij een ander, brrr. Ja en dan denk ik: stel dat D het vroeg? Daar zou ik dus geen enkel probleem mee hebben. En daarom voel ik me er ook wel schuldig om dat ik dat bij haar wel heb
Wat een geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Oognip het volgende:
O het is al gebeurdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Oognip het volgende:
![]()
Thanks! Toek en MB ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Is ze niet toevallig diabetespatient want dan kun je het van de ziektekostenverzekering vergoed krijgen als je naar een aangesloten pedicure gaat .
[..]
Wat een geweldig nieuws, moet je op gesprek daar ?
Ik ga vast duimen
Ook hier spuit 11quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Is ze niet toevallig diabetespatient want dan kun je het van de ziektekostenverzekering vergoed krijgen als je naar een aangesloten pedicure gaat
Wat een geweldig nieuws, moet je op gesprek daar ?
Ik ga vast duimen
Een moedervlek? Sterkte alvast!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef sararaats het volgende:
volgende week dinsdag om 9u30 ingreep. het is een pigmentje.
Dat klinkt onschuldig, toch sterktequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef sararaats het volgende:
volgende week dinsdag om 9u30 ingreep. het is een pigmentje.
dat wel maar ik heb er echt last van als ik m'n haren kam. het zit bovenop m'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Barbaaf het volgende:
Nip gefeliciteerd
[..]
Dat klinkt onschuldig, toch sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |