abonnement Unibet Coolblue
pi_135750866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Beetje offtopic... en ik zal wel een ouderweste burgertrut en controlfreak zijn; maar wat is dat toch dat iedereen kinderen op de wereld wil zetten zonder dat ze ook maar een klein beetje geld te besteden hebben? Je hoeft geen miljonair te zijn, maar als je het zonder kinderen al amper redt... :N
Jij zegt het, ik dacht het -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:36:13 #102
43556 miss_dynastie
pi_135750900
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Beetje offtopic... en ik zal wel een ouderweste burgertrut en controlfreak zijn; maar wat is dat toch dat iedereen kinderen op de wereld wil zetten zonder dat ze ook maar een klein beetje geld te besteden hebben? Je hoeft geen miljonair te zijn, maar als je het zonder kinderen al amper redt... :N
Dit soort mensen ritselt vanalles joh. Gratis chauffeurs. Gratis babyspullen (begin half jankend over je 40 euro weekgeld en zat mensen doen je vanalles cadeau). Met een beetje geluk hebben ze het beter dan mensen die hun zaakjes wel op orde hebben :')
pi_135750928
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom niet? Doodnormaal hoor, om een ander te compenseren voor de kosten die hij ten behoeve van jou heeft gemaakt. Bij iemand die er kennelijk van uit gaat dat een ander geen bal te doen heeft én een auto die op lucht rijdt kan dat een lullige reactie veroorzaken, maar misschien is dat net het zetje dat Nip nodig heeft om voortaan nee te zeggen tegen deze profiteur.
Vind je niet dat je erg snel je conclusies trekt? Ik speel ook altijd voor taxi voor mijn vriendinnen, die allemaal normaal met de bus gaan. Die denken er niet aan dat ik moet tanken. Maakt dat hen meteen een profiteur? Nee, want als ik ze zeg "dame(s), geef eens wat benzinegeld" dan geven ze dat zonder daar raar van op te kijken, maar meer met een "oh ja, tuurlijk"-blik. Ze moeten er af en toe gewoon herinnerd aan worden.
Als je dan de conclusie trekt dat het oud buurmeisje een profiteur is, zonder dat je zelf ook maar een stap hebt gezet in die richting, ben je mijns inziens ook een zeikerd.

En als ík ergens mee zou zitten zou ik dat zéker niet via een mail, whatsapp of andere digitale weg gaan verkondigen. Doe dat gewoon recht in iemand zijn gezicht, want dan kan die persoon ook zien en horen hoe je iets bedoelt ;). Voorkomt ook een hoop gezeik.
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:40:32 #104
43556 miss_dynastie
pi_135751019
Maar ja, goed, ik werd dus zelf gebeld door iemand die me de laatste maanden ook alleen belt als ze iets nodig heeft, of ik iets bij de drogist wil halen (geen probleem) en ook even haar teennagels wil knippen. En ik kan niet precies uitleggen waarom, maar ik voel daar deze smiley bij: :r en dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken maar dat kwam niet aan, dus nu vraag ik me af of ik een grote aansteller ben of dat deze vraag inderdaad meer bij een professional thuishoort :@ :')
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:42:40 #105
43556 miss_dynastie
pi_135751073
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Vind je niet dat je erg snel je conclusies trekt? Ik speel ook altijd voor taxi voor mijn vriendinnen, die allemaal normaal met de bus gaan. Die denken er niet aan dat ik moet tanken. Maakt dat hen meteen een profiteur? Nee, want als ik ze zeg "dame(s), geef eens wat benzinegeld" dan geven ze dat zonder daar raar van op te kijken, maar meer met een "oh ja, tuurlijk"-blik. Ze moeten er af en toe gewoon herinnerd aan worden.
Als je dan de conclusie trekt dat het oud buurmeisje een profiteur is, zonder dat je zelf ook maar een stap hebt gezet in die richting, ben je mijns inziens ook een zeikerd.

En als ík ergens mee zou zitten zou ik dat zéker niet via een mail, whatsapp of andere digitale weg gaan verkondigen. Doe dat gewoon recht in iemand zijn gezicht, want dan kan die persoon ook zien en horen hoe je iets bedoelt ;). Voorkomt ook een hoop gezeik.
Nip zegt zelf dat ze alleen contact opneemt als ze iets nodig heeft. Ze spreekt ook niet over vriendin, maar over een oud buurmeisje. Die overigens zelf ook digitaal haar verzoekjes doet. Dus nee, ik vind niet dat ik snel conclusies trek.
pi_135751083
:o !

Ze kan zelf niet haar teennagels knippen dus? Kan ze geen pedicure nemen :') ?
pi_135751108
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dit soort mensen ritselt vanalles joh. Gratis chauffeurs. Gratis babyspullen (begin half jankend over je 40 euro weekgeld en zat mensen doen je vanalles cadeau). Met een beetje geluk hebben ze het beter dan mensen die hun zaakjes wel op orde hebben :')
Ja dat is wel waar ja :')
Ik kan het mezelf alleen totaal niet voorstellen... ik denk al 3x na voordat ik een konijn in huis haal ivm (medische) kosten. :P

(Over konijnen gesproken; net even bij de DA geweest omdat Diva zou verkouden was (gelukkig niks aan de hand), en om haar tanden na te laten kijken. (Helaas wel haakjes. Maar we gaan met voeding aan de slag en over 4 weken controle.) En ik voel me even gevleid zeg; DA vroeg hoe het ging met opleiding/stage, en was blij verrast dat ik zo druk bezig ben met gesprekken e.d. Ze vroeg nog even aan de assistente of ze zelf echt vol zaten, wat helaas zo was, maar anders had ik geloof ik zo aan de slag gekund! :D :@ )
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:59 #108
43556 miss_dynastie
pi_135751135
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
:o !

Ze kan zelf niet haar teennagels knippen dus? Kan ze geen pedicure nemen :') ?
Nee dat kan ze echt niet zelf. En tuurlijk kan een pedicure wel, maar dat kost geld.... maar ik weet dus niet of ik me aanstel, maar ik heb er al wel nachtmerries van gehad :@
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:45:00 #109
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135751136
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef indaha het volgende:

[..]

Jij zegt het, ik dacht het -O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135751147
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nip zegt zelf dat ze alleen contact opneemt als ze iets nodig heeft. Ze spreekt ook niet over vriendin, maar over een oud buurmeisje. Die overigens zelf ook digitaal haar verzoekjes doet. Dus nee, ik vind niet dat ik snel conclusies trek.
Een digitaal verzoekje is wat anders dan je emoties op tafel gooien. Maargoed, het zal wel aan mij liggen. Ik zie nog regelmatig de goedheid in van andere mensen, tot daadwerkelijk het tegendeel is bewezen :P.
pi_135751178
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee dat kan ze echt niet zelf. En tuurlijk kan een pedicure wel, maar dat kost geld.... maar ik weet dus niet of ik me aanstel, maar ik heb er al wel nachtmerries van gehad :@
Nou.. Kweetnie.. Ik zou het niet doen :@ tenzij het mijn ouders of vriend is. Maar verder.. Ik heb niet zoveel met voeten :').
pi_135751202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja dat is wel waar ja :')
Ik kan het mezelf alleen totaal niet voorstellen... ik denk al 3x na voordat ik een konijn in huis haal ivm (medische) kosten. :P

(Over konijnen gesproken; net even bij de DA geweest omdat Diva zou verkouden was (gelukkig niks aan de hand), en om haar tanden na te laten kijken. (Helaas wel haakjes. Maar we gaan met voeding aan de slag en over 4 weken controle.) En ik voel me even gevleid zeg; DA vroeg hoe het ging met opleiding/stage, en was blij verrast dat ik zo druk bezig ben met gesprekken e.d. Ze vroeg nog even aan de assistente of ze zelf echt vol zaten, wat helaas zo was, maar anders had ik geloof ik zo aan de slag gekund! :D :@ )
Nou goed toch en fijn dat er met Diva niets ernstigs aan de hand is

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar ja, goed, ik werd dus zelf gebeld door iemand die me de laatste maanden ook alleen belt als ze iets nodig heeft, of ik iets bij de drogist wil halen (geen probleem) en ook even haar teennagels wil knippen. En ik kan niet precies uitleggen waarom, maar ik voel daar deze smiley bij: :r en dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken maar dat kwam niet aan, dus nu vraag ik me af of ik een grote aansteller ben of dat deze vraag inderdaad meer bij een professional thuishoort :@ :')
Nou dingen halen wil ik best doen maar teennagels knippen begin ik niet aan en dan nog niet eens vanwege een :r maar omdat ik bang ben dat het mis gaat .
Ik laat de nagels van de katten ook knippen daar begin ik niet aan
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:52 #113
43556 miss_dynastie
pi_135751240
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Een digitaal verzoekje is wat anders dan je emoties op tafel gooien. Maargoed, het zal wel aan mij liggen. Ik zie nog regelmatig de goedheid in van andere mensen, tot daadwerkelijk het tegendeel is bewezen :P.
Hoe doe je dat dan bij iemand die alleen contact met je opneemt als 'ie ergens naartoe gereden moet worden? Ik heb in mijn relatie met mister_d vele profiteurs voorbij zien komen en dit is een toch vrij standaard patroon: om hulp vragen aan iemand die de goedheid zelve is, beginnen over je beperkte budget om te voorkomen dat die persoon over geld durft te beginnen... nee, ik hou er niet van :N
pi_135751272
Ach ik deed vroeger ook dat soort klusjes (iedereen brengen/halen etc) voor niks, later alleen tegen betaling :+ (met oud en nieuw mensen van en naar de kroeg brengen bv :D ) vaak zien mensen zelf niet in wat het jou kost...Maarrrr er zijn ook zat mensen die het net zo lang proberen tot ze iets gratis krijgen :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135751309
Maar ik ga eens werken :W , het is hier zo gezellig dat ik daar niet aan toe kom :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135751325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:47 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou goed toch en fijn dat er met Diva niets ernstigs aan de hand is

[..]
Ja, gelukkig geen antibioticakuur oid nodig, dat is wel fijn. Die haakjes zijn wel zorgelijk, maar verschillende mensen die ik ken hebben goede ervaring met de voeding die ik morgen kan ophalen in de strijd tegen haakjes. Anders wordt er om de 6 weken onder narcose de haakjes weghalen, en dat is wel erg zwaar voor zo'n klein (maar pittig!) dametje.

En vind de interesse van de DA echt heel tof. Ze is gewoon heel tof! O+

quote:
Nou dingen halen wil ik best doen maat teennagels knippen begin ik niet aan en dan nog niet eens vanwege een :r maar omdat ik bang ben dat het mis gaat .
Ik zou ook niet echt staan te springen geloof ik.... bij een goede vriendin/familielid OK, maar bij een vage kennis (of familielid) die ik misschien niet eens heel erg mag.... mwoah...
pi_135751332
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan bij iemand die alleen contact met je opneemt als 'ie ergens naartoe gereden moet worden? Ik heb in mijn relatie met mister_d vele profiteurs voorbij zien komen en dit is een toch vrij standaard patroon: om hulp vragen aan iemand die de goedheid zelve is, beginnen over je beperkte budget om te voorkomen dat die persoon over geld durft te beginnen... nee, ik hou er niet van :N
Ik zei op een gegeven moment gewoon dat het me ook geld kostte en dat ik t niet meer gratis deed. Hielp best wel :D of ze betaalden of ze belden niet meer :')

Maar goed, dat zijn imho toch mensen die je best kunt missen :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135751377
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zei op een gegeven moment gewoon dat het me ook geld kostte en dat ik t niet meer gratis deed. Hielp best wel :D of ze betaalden of ze belden niet meer :')

Maar goed, dat zijn imho toch mensen die je best kunt missen :+
Precies :D Deze mensen kan ik prima missen. Ik heb echt niks met ze, ze denken totaal anders dan ik over de meeste dingen en zijn echte profiteurs van de staat (ja, echt en ik ga hier niet alle voorbeelden neerzetten die ze me vertelde).
Ze zei ook ongeveer drie keer dat ze vrijdag weer terug moet naar het ziekenhuis. Ik heb geen keer toegehapt, ik dacht je bekijkt het maar en anders betaal je maar 8-)
pi_135751407
En nu zit ik onwijs te stuiteren want werd net gebeld door het stagebureau van m'n school dat er een stageplek is vrijgekomen bij de kinderkliniek in het revalidatiecentrum hier in de buurt. Ik zou nu stage gaan lopen in Hengelo op de cardio, maar dit klinkt zooooooooo tof! *O* *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 10:55:29 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135751433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Oognip het volgende:
En nu zit ik onwijs te stuiteren want werd net gebeld door het stagebureau van m'n school dat er een stageplek is vrijgekomen bij de kinderkliniek in het revalidatiecentrum hier in de buurt. Ik zou nu stage gaan lopen in Hengelo op de cardio, maar dit klinkt zooooooooo tof! *O* *O*
O, dat is zeker tof! Lijkt me eerlijk gezegd een stuk leuker :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 10:56:40 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135751467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef Candaasje het volgende:

(Over konijnen gesproken; net even bij de DA geweest omdat Diva zou verkouden was (gelukkig niks aan de hand), en om haar tanden na te laten kijken. (Helaas wel haakjes. Maar we gaan met voeding aan de slag en over 4 weken controle.) En ik voel me even gevleid zeg; DA vroeg hoe het ging met opleiding/stage, en was blij verrast dat ik zo druk bezig ben met gesprekken e.d. Ze vroeg nog even aan de assistente of ze zelf echt vol zaten, wat helaas zo was, maar anders had ik geloof ik zo aan de slag gekund! :D :@ )
Dat zou gaaf zijn zeg! Hopelijk doet het voer zijn werk voor Diva.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 10:57:05 #122
43556 miss_dynastie
pi_135751479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:47 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou goed toch en fijn dat er met Diva niets ernstigs aan de hand is

[..]

Nou dingen halen wil ik best doen maar teennagels knippen begin ik niet aan en dan nog niet eens vanwege een :r maar omdat ik bang ben dat het mis gaat .
Ik laat de nagels van de katten ook knippen daar begin ik niet aan
Ja dingen halen vind ik geen enkel probleem hoor (al dacht de winkel daar anders over, die hadden het niet meer liggen -O- ), maar het idee van nagels knippen bij een ander, brrr. Ja en dan denk ik: stel dat D het vroeg? Daar zou ik dus geen enkel probleem mee hebben. En daarom voel ik me er ook wel schuldig om dat ik dat bij haar wel heb :@
pi_135751511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar ja, goed, ik werd dus zelf gebeld door iemand die me de laatste maanden ook alleen belt als ze iets nodig heeft, of ik iets bij de drogist wil halen (geen probleem) en ook even haar teennagels wil knippen. En ik kan niet precies uitleggen waarom, maar ik voel daar deze smiley bij: :r en dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken maar dat kwam niet aan, dus nu vraag ik me af of ik een grote aansteller ben of dat deze vraag inderdaad meer bij een professional thuishoort :@ :')
OMG, ik zou ook echt niet de nagels van een ander knippen, ja van een patient, maar als ik niet aan het werk ben dan maar niet hoor. Sowieso tenen :r
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 10:58:43 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135751533
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:

Nee dat kan ze echt niet zelf. En tuurlijk kan een pedicure wel, maar dat kost geld.... maar ik weet dus niet of ik me aanstel, maar ik heb er al wel nachtmerries van gehad :@
Daar zou ik ook niet om staan te springen nee :P Overigens kun je een pedicure vergoed krijgen onder bepaalde omstandigheden. Misschien kun je dat voor haar situatie uitzoeken, als het kan dan heb je een prachtig argument om eronder uit te komen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 11:00:44 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135751599
Hoera ik moet naar de Action voor een snelbinder of iets dergelijks. Wat vervelend nou O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')