Dank je, was de eerste keer dat ik een stoel opnieuw ging bekleden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef iketurnerjr het volgende:
Het eindresultaat ziet er netjes uit, knap gedaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide, dat je daar nog op durft te zitten
Dat maakt het nog indrukwekkender, goed gedaan meidquote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dank je, was de eerste keer dat ik een stoel opnieuw ging bekleden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb eerder schoongemaakt bij mensen, geloof mij, deze stoel was nog schoner dan menig woning waar ik heb schoongemaakt, met name de vrijgezelle mannen wisten er een potje van te maken, de laatste woning waar ik heb gepoetst was de druppel die de emmer deed overlopen en ben gestopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb eerder schoongemaakt bij mensen, geloof mij, deze stoel was nog schoner dan menig woning waar ik heb schoongemaakt, met name de vrijgezelle mannen wisten er een potje van te maken, de laatste woning waar ik heb gepoetst was de druppel die de emmer deed overlopen en ben gestopt.
Frituurpan die al jaren geen sopje had gezien tot toilet waar als je binnenstapte de tranen van in de ogen sloegen zo'n stank.
Het is een geweldige luie stoel, zag al op facebook dat inmiddels een paar vrienden van mij ook al action plaids kochten om het een en ander opnieuw te bekleden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef volvo480es het volgende:
Pfffff wel knap hoor om zoveel tijd dn moeite te steken in zo'n stoel/bankje. De kringloop had hem zelfs geweigerd.
Volgende project word hier de keuken, eiken en berk kleurige kastjes is niet mijn dingquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:54 schreef Gwywen het volgende:
Knap hoor, die stoel, ik speel ook met het idee om stoelen te bekleden maar durf het niet aan. Ziet er strak uit!![]()
Foto's van mijn make-overs zou ik even moeten opzoeken, heb ook de nodige meubels geverfd en gepimpt en heb er nog een paar in de wachtrij staan die nog moeten.
Ohw daar zitten ook enorme zwijnen tussen, met name als ze katten in huis halen, kom bij vriendin met 1 kat en hele huis ruikt naar zeik en kattenbak, hoe ze het voor elkaar krijgen ismij echt een raadselquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lekker schoon.................. Grootste illusie die er is.
over de oude vensterbank heen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef Queller het volgende:
Dit:
[ link | afbeelding ]
Naar dit:
[ link | afbeelding ]
Tsja... De kat was van de vensterbank afgerold, met haar pootje in de radiator blijven steken en toen was haar knie aan gort. Dus snelheid ging voor mooi; een kunstknie was even genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
over de oude vensterbank heen?
Zeker wel! heb je ook erg netjes gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Tsja... De kat was van de vensterbank afgerold, met haar pootje in de radiator blijven steken en toen was haar knie aan gort. Dus snelheid ging voor mooi; een kunstknie was even genoeg
Is niet echt opknappen hč
Het is marmer (of in elk geval: knetterhard steen; het zit ook op andere plekken). Kan er dan alsnog asbest in zitten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker wel! heb je ook erg netjes gedaan.als je maar niets met die oude vensterbank doet. Want die kan wel eens asbesthoudend materiaal bevatten.
Wanneer is je huis gebouwd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is marmer (of in elk geval: knetterhard steen; het zit ook op andere plekken).
Niemand die het weet.... ergens tussen 1950 en 1960.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wanneer is je huis gebouwd?
Dan ben je waarschijnlijk de trotse eigenaar van een mooi paar asbesthoudende vensterbanken. Het lijkt namelijk verdomd veel op asbesthoudend imitatie marmer. Wat hechtgebonden asbest bevat. Zolang je hem niet gaat schuren, in gaat boren of breekt. Kan het totaal geen kwaad. Half Nederland heeft die vensterbanken in z'n woning zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Niemand die het weet.... ergens tussen 1950 en 1960.
Dan zal ik er maat trots op zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de trotse eigenaar van een mooi paar asbesthoudende vensterbanken. Het lijkt namelijk verdomd veel op asbesthoudend imitatie marmer. Wat hechtgebonden asbest bevat. Zolang je hem niet gaat schuren, in gaat boren of breekt. Kan het totaal geen kwaad. Half Nederland heeft die vensterbanken in z'n woning zitten.
hoe zie dat verschil, ik wou mijne namelijk gaan knappen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de trotse eigenaar van een mooi paar asbesthoudende vensterbanken. Het lijkt namelijk verdomd veel op asbesthoudend imitatie marmer. Wat hechtgebonden asbest bevat. Zolang je hem niet gaat schuren, in gaat boren of breekt. Kan het totaal geen kwaad. Half Nederland heeft die vensterbanken in z'n woning zitten.
alleen kenners zien het op het oog. Als je woning voor 1993 is gebouwd, de vensterbank zwart is, op marmer lijkt, maar het net niet is, kán het asbesthoudend materiaal zijn. Je weet het pas zeker als je een deskundige laat kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe zie dat verschil, ik wou mijne namelijk gaan knappen?
volgens mij in de woonkamer zwart, soberzo dus even na laten kijken, ik zou ze er zo uittrekkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen kenners zien het op het oog. Als je woning voor 1993 is gebouwd, de vensterbank zwart is, op marmer lijkt, maar het net niet is, kán het asbesthoudend materiaal zijn. Je weet het pas zeker als je een deskundige laat kijken.
kan wel, als je het maar voorzichtig doet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgens mij in de woonkamer zwart, soberzo dus even na laten kijken, ik zou ze er zo uittrekken
Vond de originele veel mooierquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Dragonberry het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
En nu zitten er ook blauwe. porseleinen deurknoppen op
Op de foto ziet hij er eigenlijk best mooi uit ja, maar hij was echt lelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Vond de originele veel mooierNouja, als jij er maar blij mee bent is het goed, toch?
Op de foto lijkt het juist een prachtige houtsoort, prachtige warme mooie kleur, ik hou daar wel van. Heb de kast natuurlijk niet in het echt gezien, en als die zo beter in jouw interieur past en jij 'm mooier vind zo heb je goed recht. Wat ik dan wel weer een beetje jammer vind is dat je het afgebroken latje aan de onderkant niet hebt vervangen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Op de foto ziet hij er eigenlijk best mooi uit ja, maar hij was echt lelijkGeen mooie soort hout vooral. En zo past hij beter bij de rest van mijn meubels.
Wauw wat een verschil, dat had ik ook met mijn grenen meubelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Dragonberry het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
En nu zitten er ook blauwe. porseleinen deurknoppen op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |