Huhu, binnenkort misschien weer. Als het buiten best te pruimen is, komen ze iig nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lopen tegen de muren op. Nu ik mijn balkondeur dicht heb zie ik ze niet meer
Ik heb er al een paar omgebrachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, binnenkort misschien weer. Als het buiten best te pruimen is, komen ze iig niet
Ja al zeven jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, je UI dient ter nagedachtenis aan de gevallenen
Opdat we ze nooit zullen vergetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al zeven jaarIk was het zat. Ze scharrelde onder mijn bed
Ik heb ze twee maal buiten gezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opdat we ze nooit zullen vergeten
#neverforget
Bloemen en planten gaan ook doodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat doe je met bloemetjes, niet met muizen
Ga met uw muis naar de linkerbovenhoekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:44 schreef mootie het volgende:
En dan zit je ineens met je vinger op je laptopscherm te douwen, en dan pissig worden omdat de stream niet verandert.
En nu ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga met uw muis naar de linkerbovenhoek
Ik pak liever een spons zo te zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stil afwachten op nieuwe batterijen.
Rechts in de hoek komt morgen welquote:
Nou vertelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Sanshine het volgende:
Wow een serieuze poging om mijn mail account te hacken???
Wooeiii! You've all grown up!
Uhh watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit mee gemaakt dan?
Nr. 168.000 nog wat, ik zou ook geen moeite doen.(
Loop je nu te zieken over een fok account nummer ofzo. Hoe triest is dat dan. Oh jij oldbie heldquote:
Je bent dus een stuk ouder ofzoquote:
Ze is een nummer een oud nummerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Sanshine zo warrig?
Tegen wie praat je nu? Of is dat ook lastigquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Sanshine het volgende:
Lees jij wel alles? Actie reactie.
Net zoals je krijgt als je mij DM't.
Nou dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat zit je toch steeds tegen Liesje aan te trappen Sanshine, hou daar eens mee op
Ik hoopt al dat jij voor jezelf kon en mocht spreken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoor.
Iedereen is hier natuurlijk welkom.
De tt is met t!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoor.
Iedereen is hier natuurlijk welkom.
Ik hoopte dat je wat te zeggen had.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Ik hoopt al dat jij voor jezelf kon en mocht spreken!
Ik vind jou heel onaangenaam reageren terwijl ik niet de indruk heb dat wij elkaar ooit eerder ontmoet hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je wat te zeggen had.
dt dan weer nietquote:
Ik vraag de meeste fokkers ook op de koffie thuis, die kans hebben we nog niet gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Ik vind jou heel onaangenaam reageren terwijl ik niet de indruk heb dat wij elkaar ooit eerder ontmoet hebben?
Nee dat merk ik, wat sterkers danquote:
Uhuu tuurlijk.quote:
Buk eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef bazb het volgende:
Doe eens lief een saamhorig dames, het is hier geen soap
Kopje koffiequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo zie ik toch nog wat van Jimmy
achja, de verveling speelt op he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Sanshine het volgende:
[..]
ook niet!
het zijn vooral medicijnen.
Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is.quote:
Sorry. My bad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is.
oiquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef Stranger het volgende:
Toverheks, ik ben te spreken over je inzet op dit forum in de streamverslagen enzo, maar kan je eens kijken naar d/t regelsOf precies het omgekeerde van je intuitie doen?
1/2quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wordt er niet voor betaald,
PaRoTiUzZ klinkt niet goed..quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga jij nou ook beginnen, maakt het uit of het met een T of D is, de ene keer zegt me spelling zegt met een T en de andere keer wilt me spelling weer een D.........ach je moet maar zo zien ik wordt er niet voor betaald, ik doe nu vrijwilligerswerk.............
nu je het zecht ...................quote:
Hallo, niet haar schuld, moet je bij Inholland zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef Stranger het volgende:
Toverheks, ik ben te spreken over je inzet op dit forum in de streamverslagen enzo, maar kan je eens kijken naar d/t regelsOf precies het omgekeerde van je intuitie doen?
Bitches liepen je keihard te trollen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bitches be bitchesquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitches liepen je keihard te trollen.
Geen probleem. Ik vond het wel lief. Tot ik vervolgens een DM kreeg dat de t wel klopte.quote:
Bushokje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitches liepen je keihard te trollen.
Ik heb vanmiddag nog in een Turkse snackbar gezeten, die had alleen niet zo'n goede kwaliteitquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PaRoDiUzZ!
Jonguh, dat is eeuwen geleden dat we in een Turkse snackbar zaten man! Alles goed?
ach, heksen spreken wel vaker een spreuk verkeerd uit, daar leren ze van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je eerlijk he,het kan me aan me reet roesten of ik goed of fout spel, als je het wilt lezen, leuk, als je je eraan stoort scroll lekker verder. ik doe het voor me lol en ga ik me toch niet druk maken , ik google wel op de dure woorden, dat dan weer welen het komt ook, ik heb management en recht gestudeerd op Inholland op HBO nivo maar daar was alles in het engels dus je begrijpt het wel
Oh snap, die vader van Friday zit erin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef bazb het volgende:
Geen idee of dit een doelgroep mismatch gaat worden, maar deze serie is toch altijd wel het noemen waard:
Daarom en los het gewoon op om een dik stoffig spreukenboek uit de kast te pakken, en dan blind he met een natte vinger weer een andere spreuk aan te wijzen en dan floep komt alles weer goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, heksen spreken wel vaker een spreuk verkeerd uit, daar leren ze van.
Wijze mensen weten dat ze niet veel weten, dus voel je niet beschaamd. Mensen die alles denken te weten zijn juist een probleem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt
dat had ik vanmiddag bij het woord tactich en jaren heb ik dousche geschreven tot ik erachter kwam verleden week dat het douche moet zijn, en tactich schrijf ik weer verkeerd krijg rood balkje eronderquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt
Mij niet gezien, ik ben al een Pinguin, geen zin om een Pad te wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom en los het gewoon op om een dik stoffig spreukenboek uit de kast te pakken, en dan blind he met een natte vinger weer een andere spreuk aan te wijzen en dan floep komt alles weet goed
Half rappend america heeft een gastrolletje gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh snap, die vader van Friday zit erin.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog in een Turkse snackbar gezeten, die had alleen niet zo'n goede kwaliteit
Je hebt het ook gegoogled voordat je het hier neerzette he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mij niet gezien, ik ben al een Pinguin, geen zin om een Pad te worden
ik ben overgestapt op DuckDuckGoquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef bazb het volgende:
[..]
Je hebt het ook gegoogled voordat je het hier neerzette he?
Er kan ook weinig mis gaan aan turks brood met runderham(?) en kaasquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was die in Utrecht ook niet geweldig hoor, maar ze hadden bier.
Zolang het oldskool rappers zijn trek ik het wel. Plus Terry Crews, met z'n geniale reclames.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef bazb het volgende:
[..]
Half rappend america heeft een gastrolletje gedaan.
runderhamquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er kan ook weinig mis gaan aan turks brood met runderham(?) en kaas
Mooi ontwekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op DuckDuckGo
Dat is waar maar privacy en NSA en meekijken enzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:55 schreef bazb het volgende:
[..]
Mooi ontweken
Ik ben weer terug bij Google. En ik wilde echt op DDG blijven. Maar de resultaten zijn te vaak inferieur.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang het oldskool rappers zijn trek ik het wel. Plus Terry Crews, met z'n geniale reclames.
Het geeft zeker een extra laagje privacy, hoewel het blokkeren van trackers de meeste winst geeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar maar privacy en NSA en meekijken enzo
Gepost vanaf mijn Android-telefoon
Klinkt een beetje eenvoudig. Mag ik 'm ook inruilen voor een Kool G Rap of Wu-Tang?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje eenvoudig. Mag ik 'm ook inruilen voor een Kool G Rap of Wu-Tang?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef Toverheks het volgende:
ik mag hier zwaaien en wens u allen een goede nachtrust toe
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef Toverheks het volgende:
ik mag hier zwaaien en wens u allen een goede nachtrust toe
Relaxed. Kende ik nog niet. Dank!quote:
Als je dat album nog niet kent, moet je deze gewoon luisteren....quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Relaxed. Kende ik nog niet. Dank!
Nice, zie nu pas welke namen erop staan. Niet verkeerd. Ben zelf nu vooral van de Vinnie P.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat album nog niet kent, moet je deze gewoon luisteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |