Wiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
Ik moet denk ik tot donderdag van fok af. Deze haat jegens onze 'mede'mens gaat me nog een ban opleveren/
als we winnen lig ik donderdag in comaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
Ik moet denk ik tot donderdag van fok af. Deze haat jegens onze 'mede'mens gaat me nog een ban opleveren/
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
als we winnen lig ik donderdag in coma
Oja? Wanneer dan? Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toegezegd nooit meer in AB in te loggen.
Laat ze dan maar winnen. Twee vliegen in één klap ditdat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
als we winnen lig ik donderdag in coma
Jijquote:
En ik over jou. Lekker puh!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga een klacht over jou indienen.
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat ze dan maar winnen. Twee vliegen in één klap ditdat.
Etsu, lat goan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja? Wanneer dan? Kan ik me niet meer herinneren.
misschien dat ik dan gewoon zsm de trein terug pak en ga feesten in rotterdamquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan lig ik naast je, met een pomp naar mn maag dan wel
nou zegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat ze dan maar winnen. Twee vliegen in één klap ditdat.
Mwah bij de 0-4 gaan ze wel op jacht en mensen opwachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien dat ik dan gewoon zsm de trein terug pak en ga feesten in rotterdam![]()
[..]
nou zeg
quote:
quote:
Jouw UI lijkt teveel op die van mij, wat tot verwarring kan leiden onder fokkers.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je naam is volledig in hoofdletters. Ik vind dat aanstootgevend. Nu jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |