Veel jongens vinden kleine meisjes juist aantrekkelijk door hun lieve en schattige uiterlijk..daarbij zijn de meeste jongens ook niet zo heel lang..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef xphidie het volgende:
Mijn vraag klinkt heel dom, maar is bloedserieus. Kleine mensen zullen het herkennen: Je bent bij een discotheek of een tentfeest en dan opeens wordt je over je hoofdje geaait omdat ze je zo lief klein vinden. Of je loopt door school en twee van die grote 6e-jaars lopen achter je en zitten met elkaar te praten over "hoe klein je wel niet bent."
Sinds mijn 14e ben ik echt bijna officieel gestopt met groeien met een lengte van 1m50! Terwijl al mijn vriendinnen fijn boven de 1m65(wat ook niet echt groot is) zijn. Zelfs tussen de wat kleinere mensen voel ik me klein!!
Jongens problemen met lengtes heb ik GELUKKIG niet, de meeste jongens zijn ervoor bereid om een beetje bij te bukken(Y). Maar toch zit ik met het probleem dat ik klein ben. Eindelijk wist ik wat voor opleiding/beroep ik wou/wil doen. Kom je tot de teleurstelling dat je te klein bent en dat was wel echt het punt waarop ik in tranen kon barsten.
Hoe gaan jullie (andere kleine mensen) om met klein zijn?
Jij bent zeker geen 1m50 en jij hebt natuurlijk het perfecte leven!!! Want jij zeikt nooit. En jou leven is zeker een hele kleine reden, maar voor sommigen nietquote:
je moet gelukkig zijn dat je nog eten hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef xphidie het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen 1m50 en jij hebt natuurlijk het perfecte leven!!! Want jij zeikt nooit. En jou leven is zeker een hele kleine reden, maar voor sommigen niet![]()
Geneeskunde bij defensie!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef Kyubey het volgende:
Wat voor beroep wil je dan doen dat je er te klein voor bent?
Trouwens: hakken
Dat klopt! Alleen bij defensie maakt het toch een tikkie andesquote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog wel andere geneeskunde doen, of niet?
Nee hahaahquote:
Nou ik heb er volle vertrouwen in dat dat niet zo isquote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef aijumu het volgende:
[..]
Defensie wil je toch niet zitten als vrouw zijnde
Je reageert zelf niet eens on topic man. Wat raar.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef xphidie het volgende:
[..]
Dat klopt! Alleen bij defensie maakt het toch een tikkie andes
Wat? Sorry ik doe nog maar binnenkort aan forums enzo dus dit snap ik niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je reageert zelf niet eens on topic man. Wat raar.
Je opent een topic, maar reageert vervolgens niet op het onderwerp waar je het topic over opent, maar lult over jezelf en je studie of whatever. Vind ik raar, aangezien mensen die antwoord geven op je vraag, jij dr geen antwoord op terug geeft. Waarom open je dan een topic?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef xphidie het volgende:
[..]
Wat? Sorry ik doe nog maar binnenkort aan forums enzo dus dit snap ik niet?
Laat deze gasten maar lullen, lees heel selectief. Mensen die beweren dat het onmogelijk is zien je het liefst falen. Jammer genoeg bestaan deze mensen nog. Niets aan te doen. Bedenk je wel : geen enkele vraag is dom. Niets vragen is dom. Dom reageren zoals ze hier maar al te goed kunnen:)quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef xphidie het volgende:
[..]
Niet op haar letten. Ze weet niet waar ze over praat. Je reageert juist ontopic.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef xphidie het volgende:
[..]
3 cm langer maar alles klopt in deze postquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:49 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik ben zelf 1, 56m maar om eerlijk te zijn ben ik er wel blij mee
Altijd 17/18 worden geschat, terwijl ik 22 ben. Vriend zegt ook altijd dat hij tegen mij opkijkt, figuurlijk dan, want letterlijk is hij anderhalve kop groter
Toen ik wat jonger was wenste ik af en toe ook dat ik wat langer was, maar op den duur merkte ik dat ik veel makkelijker aan vriendjes kon komen dan mijn langere vriendinnen en veel meer kon maken op de een of andere manier en begon ik de lol ervan in te zien.
Aan je lengte kun je niets doen, blijf zelfverzekerd en dont stress, je bent mooi zoals je bent
Wel jammer van je droom baan..
Beetje omgekeerde wereld is het. Mannen behoren volgens het ideale beeld sterk en lang te zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:24 schreef Chai het volgende:
Conclusie, klein zijn als vrouw is fijn. Toch zijn er meer van dit soort topics dan andersom.
Ik ben zelf net 1m60, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet echt klein.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef erodome het volgende:
Ik ben een krappe 1.60, maar geen last van mijn (gebrek aan) lengte. Ok, ze noemen me weleens kabouter en mijn zoon van 14 vindt het maar wat leuk dat hij ruim boven me uitsteekt, maar niets waar ik mee zit.
Voor vrouwen is het minder leuk als ze erg lang zijn. Tenminste, dat heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:36 schreef Greyson het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld is het. Mannen behoren volgens het ideale beeld sterk en lang te zijn.
Zijn ze dat niet dan worden ze dwergen genoemd of iets dergelijks.
En voor de vrouwen is niks aan het handje.
Rare wereld.
Denk het niet. Daar zijn veel minder topics over.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het minder leuk als ze erg lang zijn. Tenminste, dat heb ik gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede postquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ach ik ben 1.62 ook niet bepaald lang dus en mijn zusje is nog kleiner. Ik denk dat het voor de kleine mannen 'rampzaliger' KAN zijn. Maar ik blijf bij dit soort onderwerpen altijd terugdenken aan een gozer bij wie ik op de middelbare school zat. Hij was net zo klein als ik.. Maar enorm populair! Sterker nog, juist omdat hij zo lekker in zijn vel zat had ik pas na twee jaar door dat wij nog geen centimeter scheelden!
Grootsheid heeft dus niet veel te maken met centimeters.
En zo ben ik in de jaren daarna nog meer kleine (in cm) grote (persoonlijkheid) mensen tegen gekomen.
Als je ermee zit...benadruk je dat aspect juist.
Accepteer je dat je klein bent en ga je je leven leven...dan benadruk je je persoonlijkheid.
it's all in your hands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |