abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:57 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_135751245
Klein is fijn....mits je een platte kop hebt. Dan past daar vast wel een pilsje op.
Kan wel iets mompelen over neukteugels of zo (desnoods met een braadpan op je hoofd) en dan trekken aan de oren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:53:06 #52
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_135751362
Ja zie je....ik heb gewoon een te rond hoofd :(
Verder is het kut dat ik overal opstapjes voor nodig heb.
Maar wat doe je eraan...het is niet alsof je op de rekbank jan ofzo.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:33:51 #53
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_135756651
Ach ik ben 1.62 ook niet bepaald lang dus en mijn zusje is nog kleiner. Ik denk dat het voor de kleine mannen 'rampzaliger' KAN zijn. Maar ik blijf bij dit soort onderwerpen altijd terugdenken aan een gozer bij wie ik op de middelbare school zat. Hij was net zo klein als ik.. Maar enorm populair! Sterker nog, juist omdat hij zo lekker in zijn vel zat had ik pas na twee jaar door dat wij nog geen centimeter scheelden!
Grootsheid heeft dus niet veel te maken met centimeters.

En zo ben ik in de jaren daarna nog meer kleine (in cm) grote (persoonlijkheid) mensen tegen gekomen.

Als je ermee zit...benadruk je dat aspect juist.
Accepteer je dat je klein bent en ga je je leven leven...dan benadruk je je persoonlijkheid.

it's all in your hands
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_135763418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ach ik ben 1.62 ook niet bepaald lang dus en mijn zusje is nog kleiner. Ik denk dat het voor de kleine mannen 'rampzaliger' KAN zijn. Maar ik blijf bij dit soort onderwerpen altijd terugdenken aan een gozer bij wie ik op de middelbare school zat. Hij was net zo klein als ik.. Maar enorm populair! Sterker nog, juist omdat hij zo lekker in zijn vel zat had ik pas na twee jaar door dat wij nog geen centimeter scheelden!
Grootsheid heeft dus niet veel te maken met centimeters.

En zo ben ik in de jaren daarna nog meer kleine (in cm) grote (persoonlijkheid) mensen tegen gekomen.

Als je ermee zit...benadruk je dat aspect juist.
Accepteer je dat je klein bent en ga je je leven leven...dan benadruk je je persoonlijkheid.

it's all in your hands
Goede post :)

Kijk ook naar de positieve kanten van klein zijn:
-lekker overal langs kunnen glippen
-Bizarre Houdini kunstjes uitvoeren en rijk worden _O_
-Bij ruzies kan je gewoon stompen op ooghoogte en raak je altijd wel iemand in zijn/haar kruis en own je die ander ;)
-Altijd Mini kunnen rijden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:31:02 #55
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135763835
Een grote 1.96m hier dacht je dat dat een pretje is? Zit je in de bioscoop vraagt de persoon achter je of je misschien wat kan bukken omdat ze er niks van zien etc. kom je met een zere kromme rug de bios uit.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')