Zal ik zometeen maken!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hier heb je helemaal niks aan ts, maar ik kan me toch echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat ik ooit op een parkeerplaats een messenset zou kopen van een wildvreemde die anders niet mee mag in het vliegtuig![]()
Heb je misschien pics van die pannen? Dan kan ik kijken of het er naar mijn professionele huisvrouwenmening betrouwbaar uitziet of niet.
Kan nu geen foto's maken, dit zijn de pannen:quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hier heb je helemaal niks aan ts, maar ik kan me toch echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat ik ooit op een parkeerplaats een messenset zou kopen van een wildvreemde die anders niet mee mag in het vliegtuig![]()
Heb je misschien pics van die pannen? Dan kan ik kijken of het er naar mijn professionele huisvrouwenmening betrouwbaar uitziet of niet.
Zit er een speciaal laagje in of is het gewoon metaal, voor zover je kunt zien? Ik las iets of een keramische laag, maar dat kan ik op de foto niet zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Kan nu geen foto's maken, dit zijn de pannen:
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Overal staat idd keramisch, maar ik weet het niet zeker, volgens mij gewoon metaal, maar ik weet dus ook niet of je dat kan zienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zit er een speciaal laagje in of is het gewoon metaal, voor zover je kunt zien? Ik las iets of een keramische laag, maar dat kan ik op de foto niet zien.
Klopt natuurlijk, maar als jij ¤600 betaald voor een iPhone 8, en je krijgt een Nokia 3310 dan is ook geleverd wat afgesproken, een mobiel. Ik weet zeker dat er bij pannen ook een groot verschil kan zijn in kwaliteit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef fastbazz het volgende:
Je pa is toch niet opgelicht. Je pa heeft een pannenset, messen en bestekset gekocht van ¤350,-
De kwaliteit is dan misschien discutabel maar er is geleverd wat is afgesproken. Er is geen zak met bakstenen geleverd.
Gewoon gebruiken en als de anti aanbaklaag aan je karbonaatje blijft plakken, dan pas lekker weggooien.
Ik zie dat ook als oplichting, dat is gewoon liegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef fastbazz het volgende:
Als je betaald hebt voor een iPhone en je krijgt een Nokia 3310 dan ben je opgelicht. Je hebt niet gekregen wat je dacht te krijgen (een iPhone).
Als je ¤600,- betaald voor een Nokia 3310 en de verkoper maakt jou wijs dat de nieuwprijs ¤1000,- is, maar wel de Nokia levert dan is er echt geen sprake van oplichting. Je hebt dan gewoon meer betaald voor het product dan de dagwaarde is.
Op het internet lees ik dat mensen daar gewoon ¤1000 voor hebben betaald.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:44 schreef Funkel het volgende:
Sorry, maar als je zo impulsief van iemand bij een benzinepomp een paar pannen en messen koopt, dan ben je echt te dom om te poepen. Zulke mensen zie je altijd bij dubbeltje op zijn kant oid.
¤350,- is niet veel geld voor zo'n wijze les.
Je kan de foto's toch van MP halenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Kan nu geen foto's maken, dit zijn de pannen:
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Klopt, maar ik was gister lui, al dat spul aan het testenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan de foto's toch van MP halen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op MP ben je dus goedkoper uit
Je kan er maar beter om lachen, huilen helpt niet inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was gister lui, al dat spul aan het testen
Thanks
En m'n pa doet het nooit meer, heb hem gister vaak genoeg verteld hoe ongelofelijk dom het was, waarna we allebei stuk gingen van het lachen om de gehele situatie in z'n geheel
Ik leef volgens het idee dat negatief zijn of boos zijn geen zin heeft, je blijft in de situatie ongeacht de emoties, dus gewoon het beste er van maken!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan er maar beter om lachen, huilen helpt niet inderdaad
Goei instellling, maar eh... hebben jullie al gekookt met de pannen en bevielen ze?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik leef volgens het idee dat negatief zijn of boos zijn geen zin heeft, je blijft in de situatie ongeacht de emoties, dus gewoon het beste er van maken!
Nog niet, binnenkort.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goei instellling, maar eh... hebben jullie al gekookt met de pannen en bevielen ze?
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Zal ik doen!Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]Nee, hoor niet écht, maar ik ben wel benieuw of het echt rotzooi is, want dan is het inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best knap van die gasten om dat zo te verkopen![]()
en ik stop met de spoilers hoor![]()
Is goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hoor niet écht, maar ik ben wel benieuw of het echt rotzooi is, want dan is het inderdaad
best knap van die gasten om dat zo te verkopen![]()
en ik stop met de spoilers hoor
Vanavond koken in je nieuwe pannen dan weet je het meteen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ben ook benieuwd..
Allejezus wat heb jij een haastquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vanavond koken in je nieuwe pannen dan weet je het meteen!
Nog niet gezien, doe een een linkje danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Allejezus wat heb jij een haast![]()
Op internet ( in het oplicht topic () staan reviews. )
ja maar, ja maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Allejezus wat heb jij een haast![]()
OPquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog niet gezien, doe een een linkje dan
quote:
quote:De politie Kennemerland waarschuwt voor een oplichter, die 'peperdure' pannensets voor een prikje verkoopt vanuit de achterbak van zijn auto. Zodra de pannen echter thuis op het vuur staan, vallen ze van ellende uit elkaar.
Ik heb ook positieve meningen gehoord!quote:
Eh? Die man zegt dat het van Solingen is, maar er staat "Authentic cook master" op"? Wil jij mijn Porsche 911 niet kopen? Ja, er staat Fiat Panda op, maar dat komt omdat ik liever niet wil patsen, da's niet netjes hč. Voor jou slechts 25.000 euro, echt een koopje want hij is 100.000 euro waard!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Hiaonline het volgende:
ik heb dinsdagmiddag een man bij Gamma ontmoet!! hetzelfde verhaal. ik heb pannenset en messen gekocht voor 700 euro. Dat was een oplichter!! leugens, leugens en leugens. dat was van het merk authentiek cook master. Hij heeft verteld dat het van Solingen is maar dat klopt ook niet.zijn verhaal was dat ze van dat bedrijf zijn en van de beurs kwam. En hij mocht dit tegen BTW prijs verkopen. Maar hij moest nog naar Munche toe met de auto. Ik heb VIDEO beelden van hem want ik heb camera's in mijn huis. Kan je in deze site ook video beelden plaatsen? laat me even weten.
Inderdaad, wat is dezequote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef Urnotindangr het volgende:
wtf is datt voor tiltende link in de op, 5sec lezen en hij gaat ineens naar een of andere site
Nou ja, hij mag ze verkopen voor dat geld. Hij mag alleen geen onwaarheden vertellen over het product.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Hiaonline het volgende:
ik heb dinsdagmiddag een man bij Gamma ontmoet!! hetzelfde verhaal. ik heb pannenset en messen gekocht voor 700 euro. Dat was een oplichter!! leugens, leugens en leugens. dat was van het merk authentiek cook master. Hij heeft verteld dat het van Solingen is maar dat klopt ook niet.zijn verhaal was dat ze van dat bedrijf zijn en van de beurs kwam. En hij mocht dit tegen BTW prijs verkopen. Maar hij moest nog naar Munche toe met de auto. Ik heb VIDEO beelden van hem want ik heb camera's in mijn huis. Kan je in deze site ook video beelden plaatsen? laat me even weten.
Hoezo ben je er in getrapt? Heb je niet gewoon een pannenset gekocht?quote:Op zondag 22 november 2015 13:28 schreef wiekoh het volgende:
Ook ik ben er in getrapt 19 november 2015. Amc pannenset gekocht voor 150¤.Is er iemand die de pannen langer gebruikt heeft en mij kan vertellen of ze goed blijven en niet snel uiteen vallen?
Door de reacties van vorige schrijvers heb ik het idee dat ik een slechte set pannen heb gekocht. Daarom wil ik graag weten of er mensen zijn met ervaring hebben met dezelfde pannen.quote:Op zondag 22 november 2015 16:08 schreef deezler het volgende:
[..]
Hoezo ben je er in getrapt? Heb je niet gewoon een pannenset gekocht?
Een korte zoektocht op internet levert pannensets op die qua prijs variëren tussen 70 euro en bijna 1000 euro. 150 euro lijkt me dan te weinig om te spreken van ergens in getrapt zijn. U heeft gewoon een pannenset gekocht. De kwaliteit daarvan had u moeten beoordelen voordat u de set kocht. Dat u dat blijkbaar niet gedaan heeft kunt u moeilijk de verkopende partij verwijten.quote:Op zondag 22 november 2015 17:30 schreef wiekoh het volgende:
[..]
Door de reacties van vorige schrijvers heb ik het idee dat ik een slechte set pannen heb gekocht. Daarom wil ik graag weten of er mensen zijn met ervaring hebben met dezelfde pannen.
Bedankt, door jou heb ik een topique uit 2014 zitten lezen.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een soort pannensetje wat je bij de lidl/aldi koopt voor 4 tientjes als ze het in de aanbieding hebben zo te zien. Op zich niets verkeerds aan maar als je er meer dan 6 tientjes voor geeft betaal je teveel.
Waarom zijn mensen bereid honderden euros te betalen voor een onbekend merk pannen en messen?
En? Is toch heerlijk leesvoer over hoe stupide mensen zijnquote:Op maandag 30 januari 2017 17:11 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Bedankt, door jou heb ik een topique uit 2014 zitten lezen.
Dat is wel weer zo, het leuke was dat er elke zes maanden weer een reactie bij kwam van iemand die er ook ingetuind was.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Is toch heerlijk leesvoer over hoe stupide mensen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |