je bent zelf een pannekoekquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we nog rellen of kan ik pannekoeken gaan bakken mensen?
Fuck you hoor, daar zijn ze veel te lekker voor!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou hoe dan ook pannenkoeken bakken, die kan je altijd naar iemands hoofd gooien
PANNEKOEK!quote:
Oeh, jammiequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef oh-oh het volgende:
quote:
Oh dat snap ik best hea!quote:
Of Banaan, of met warme kersen en slagroomquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik best hea!
Ik lust wel een gewone met witte suiker, of een met appel
goedquote:
Oh manquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of Banaan, of met warme kersen en slagroom![]()
je negeert mn vraag/aanbodquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Cerise is een meisjeskleur toch?quote:
Ook wel, al merk ik de laatste tijd dat ik veel moet slapen (minimaal 8 tot 9 uur) , maar goed Postbezorger is nu eenmaal intensiever werk dan administratief medewerker...quote:
Ik heb nog nooit met rozijnen gemaakt, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb spek, appel en banaan en rozijnen en cocos, nu nog zin vinden om te gaan bakken.
Chico ligt zo lekker tegen me aan te snurken
Moet je cocos en banaan bij pleurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met rozijnen gemaakt, die ga ik onthouden
donkerrode dus voor een gayhondje ofzoquote:
Wat probeer je nu te zeggen~??????????????quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
donkerrode dus voor een gayhondje ofzo![]()
snap ik, maar wel gezonder werk denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel, al merk ik de laatste tijd dat ik veel moet slapen (minimaal 8 tot 9 uur) , maar goed Postbezorger is nu eenmaal intensiever werk dan administratief medewerker...
nikssssquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen~??????????????
Kusjekroel, mag ik nu met jou???quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou van pannenkoeken
Maar oh streepje oh, is het hier altijd kusjekroel of knalt het hier nog wel es?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
snap ik, maar wel gezonder werk denk ik
quote:
en zijn er nog manuals waar we rekening mee moeten houden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou van pannenkoeken
Maar oh streepje oh, is het hier altijd kusjekroel of knalt het hier nog wel es?
ja geen idee, is van oppaskindje en die is 2 maar die vinden m gewoon lelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Maar hoe groot is het? Babymaat? Peutermaat?
Ik weet niks van die dingen zo!
Aaaawquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kusjekroel, mag ik nu met jou???
Want ik mis jeeeeeee
Hier ook braaf de bh aan!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Ik moet er gewoon ff van bijtukken, dit gedoe
Maar verder is alles goed en draag ik braaf een bh
Wij hebben er een in de aanbieding!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Ik moet er gewoon ff van bijtukken, dit gedoe
Maar verder is alles goed en draag ik braaf een bh
Heel veel vriendelijkheid en plezier en foto's van mijn kattenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hebben er een in de aanbieding!
Wat bied je?
Oh-oh is dol op kattenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heel veel vriendelijkheid en plezier en foto's van mijn katten
Whehehe. Idd, alleen honden hierquote:
Wij zijn pussiesquote:
Helloooooo kuttyquote:
Mijn katten zijn jouw hondjes wel gewendquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Team kattenkiller zegt BRING IT ON!
[ afbeelding ]
Oh shit...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Team kattenkiller zegt BRING IT ON!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar mensen, wij kwamen hier voor onze rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |