Ze maakt er wel wat sfeer in de toko en is lekker bezig.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Andrea tegen Jimmy : ik was echt een emotioneel wrak in het begin
Vraag niet hoe hij afdroogtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
thnx
maar harold doet in elk geval wel z'n corvee zoals afgesprokenen z'n vrouw weet nu ook dat hij kan afdrogen
Zijn klus als beveiliger zit erop. Misschien komt ie over een maand weer vrolijk terug, om Willy af te lossen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat Harold weggaat, één van de weinige toneelspelers daar ....
De conclusie is dan ook dat het hem wel iets oplevert.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Lyza666 het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Harold niet gewoon NU zijn boeltje pakt en de poort uitloopt. Tis niet dat hij nu zijn borg terugkrijgt ofzo, als hij wacht tot morgen.
Ze hadden van mij het heen en weer kunnen krijgen met de tv momentjes.
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ruim een uur tot de Harold-speech... en gaan dán de 24 uur in? of heeft 'ie al eerder gedrukt?
Ja dat zal dan wel inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De conclusie is dan ook dat het hem wel iets oplevert.
Ze werken natuurlijk allemaal erg hard dus hebben ze het nodigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef espri het volgende:
hadden ze net niet aardappels met boontjes? ik hoor harold zeggen dat ze zo weer gaan eten...
gisteren dacht hij dat hij na 12 uur al weg mocht omdat het niet zn eerste uitbraakpoging wasquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ruim een uur tot de Harold-speech... en gaan dán de 24 uur in? of heeft 'ie al eerder gedrukt?
is de shoarmazaak dan al open?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isa
Ik heb niets met Andrea maar ze is een van de weinigen die wel goed inbrengtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ze maakt er wel wat sfeer in de toko en is lekker bezig.
Fixed.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef psclgrn het volgende:
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje de Febo.
dat is in elk geval al meer dan mijn lief doetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vraag niet hoe hij afdroogt
1x de theedoek lichtjes over het bord halen, en niet eens de onderkant
En ondertussen en publiek in de zeik nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het fundament onder Billy's positie begint in rap tempo te verbrokkelen. Hakim, sluw als wat, heeft dat al door en laat haar op het juiste moment vallen. Wel met zoete woordjes uiteraard, her en der, "het is ook beter voor joú als je blabla".
Andrea de 2e. U is helderziend dat hij dat morgen gaat zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Dan moet je Harold maar nemenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat is in elk geval al meer dan mijn lief doet
Dat is incl. de afgesproken 24h het gesprek met de psych?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |