En klikpennenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
Ze moeten al dat elektrisch en gemotoriseerd gereedschap verbieden, weg met die pestherrie ..... bijkomend voordeel is dat Paul gefrustreerd naar huis gaat.
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben echt benieuwd of zoiets kan, gewoon wat grappige gag gifts over het hek.
Terrein is aardig groot, dus als jij buiten het oog van de bewaking iets kan droppenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Goejedag het volgende:
Ze zijn sponsor, dus zou zomaar kunnen. Meteen wat van die afzichtelijke fietsen erbij.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moest lachen :x Gooooooedeeeeeemiddag!
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topicquote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals?
UTO / Wat zou jij over het hek willen sturen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]Goed dat je daarvoor een FOK account hebt gemaakt....
We nemen het mee in de Elite Centraal.
Voeg wat serieusheid toe in dat topicquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topic
Ik zou er een touw overheen gooien voor Billy, dan mag Emil de rest doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topic
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]Goed dat je daarvoor een FOK account hebt gemaakt....
We nemen het mee in de Elite Centraal.
Elke zaterdag toch iets?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maar wanneer is de volgende open dag weer? Dan moet er iemand met een gedrukt FOK! shirt naar binnen
Ik ben niet zo onder de indruk van die Rienk hoor. Vind 'm maar vervelend met zijn oeverloze gewauwel. Hij stelt ook nooit vragen omdat hij echt geïnteresseerd is in de ander maar puur om daar wat tegenover te kunnen stellen.quote:
Volgens mij wouden ze het 1x per maand gaan doen..quote:
Vind je zijn retorische vragen stellen niet leuk dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van die Rienk hoor. Vind 'm maar vervelend met zijn oeverloze gewauwel. Hij stelt ook nooit vragen omdat hij echt geïnteresseerd is in de ander maar puur om daar wat tegenover te kunnen stellen.
Ik ben d'r niezo van.
Iemand had al een keer een balletje met briefje over dat hek gegooidquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Goejedag het volgende:
Ze heeft een brief gekregen, met gedeeltelijk geheimschrift. Hoewel ze zogenaamd heel ontroerd en blij was inzake de inhoud, bleek later dat er zaken instaan, die hard zijn aangekomen. Vermoedelijk bevat het geheimschrift info over haar populariteit en iets in de trant van: "wat doe jij daar eigenlijk nog, temidden van al die tokkies?"quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aike had iets over geheime taal en werd weggedraaid.
ik begreep vanmiddag dat er in haar brief een stuk geheime taal stond, dat deden zij en haar zus danquote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aike had iets over geheime taal en werd weggedraaid.
Mwah. Als 'ie dat af en toe zou doen is dat wel oke, maar dat doet 'ie me te vaak.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind je zijn retorische vragen stellen niet leuk dan?
Wacht maar, Peter speelt een briljant spel, eigenlijk is hij een one-man-rls-force! Niet? ... nee hèquote:Op maandag 20 januari 2014 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En wederom blijft Peter alleen achter nadat iedereen om hem heen opeens iets anders ging doen.
Wat denk je! Lindy is ook al weg!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Melleyn het volgende:
Huh wat, gaat Harold eruit?
Ik loop achter geloof ik
Veel geschreeuw weinig wol.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwah. Als 'ie dat af en toe zou doen is dat wel oke, maar dat doet 'ie me te vaak.
Valt me ook vies tegen dat hij ook geen commentaar had bij de aanstelling van de "ministerraad". Hij wil iets anders dan in de gewone maatschappij, dan had ik toch verwacht dat juist hij daar wel tegenin zou gaan. Helaas..
"Hé, doe je ook mee? " Kan d'r niet vanafquote:Op maandag 20 januari 2014 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En wederom blijft Peter alleen achter nadat iedereen om hem heen opeens iets anders ging doen.
Ja zover was ik nogquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat denk je! Lindy is ook al weg!
Hij heeft niks meer te verliezen, beter gaat hij nog wat chaos aanrichten voordat hij er uit gaat.quote:
Wees blij en beter kijk je helemaal niet meer, pauper programmaquote:
Hij heeft het nu weer over zijn schaduw die is verandert sinds hij kaal is..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef community het volgende:
[..]
Het is weer net alsof ik op het schoolplein sta.
Tweede bewoner verlaat Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Melleyn het volgende:
Huh wat, gaat Harold eruit?
Ik loop achter geloof ik
Het mooiste is, iedereen slikt het ook nog.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Onuitstaanbaar die Billy. Ze bepaalt nu ook wat mensen in gesprek met haar mogen zeggen.
Hij is wars van totalitaire staten ,dictatuur, onderdrukking en noem maar op. maar intussen continue proberen een ander zijn visie op te leggen...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwah. Als 'ie dat af en toe zou doen is dat wel oke, maar dat doet 'ie me te vaak.
Valt me ook vies tegen dat hij ook geen commentaar had bij de aanstelling van de "ministerraad". Hij wil iets anders dan in de gewone maatschappij, dan had ik toch verwacht dat juist hij daar wel tegenin zou gaan. Helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |