En klikpennenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
Ze moeten al dat elektrisch en gemotoriseerd gereedschap verbieden, weg met die pestherrie ..... bijkomend voordeel is dat Paul gefrustreerd naar huis gaat.
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben echt benieuwd of zoiets kan, gewoon wat grappige gag gifts over het hek.
Terrein is aardig groot, dus als jij buiten het oog van de bewaking iets kan droppenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben echt benieuwd of zoiets kan, gewoon wat grappige gag gifts over het hek.
Ze zijn sponsor, dus zou zomaar kunnen. Meteen wat van die afzichtelijke fietsen erbij.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moest lachen :x Gooooooedeeeeeemiddag!
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topicquote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals?
UTO / Wat zou jij over het hek willen sturen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]Goed dat je daarvoor een FOK account hebt gemaakt....
We nemen het mee in de Elite Centraal.
Voeg wat serieusheid toe in dat topicquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topic
Ik zou er een touw overheen gooien voor Billy, dan mag Emil de rest doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jammer genoeg is niemand serieus in dat topic
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]Goed dat je daarvoor een FOK account hebt gemaakt....
We nemen het mee in de Elite Centraal.
Elke zaterdag toch iets?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maar wanneer is de volgende open dag weer? Dan moet er iemand met een gedrukt FOK! shirt naar binnen
Ik ben niet zo onder de indruk van die Rienk hoor. Vind 'm maar vervelend met zijn oeverloze gewauwel. Hij stelt ook nooit vragen omdat hij echt geïnteresseerd is in de ander maar puur om daar wat tegenover te kunnen stellen.quote:
Volgens mij wouden ze het 1x per maand gaan doen..quote:
Vind je zijn retorische vragen stellen niet leuk dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van die Rienk hoor. Vind 'm maar vervelend met zijn oeverloze gewauwel. Hij stelt ook nooit vragen omdat hij echt geïnteresseerd is in de ander maar puur om daar wat tegenover te kunnen stellen.
Ik ben d'r niezo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |