Mijn ex van 2 jaar is een ecto van 1.93. Hij at bijna alleen ongezond en vond sporten maar niets.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, naast zaken als spontaniteit en intelligentie, maar ik zit dan ook niet te verkondigen dat het alleen maar om het innerlijk of iemands motivatie gaat.
Dat is net het punt van dit topic. Dat er reacties en meningen komen op wat iemand vindt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een vrouw zich zou moeten verantwoorden omdat ze belang hecht aan het uiterlijk van een man. Andersom doen we niet anders. En als ze de lat te hoog legt zal ze geen man vinden die haar ook wil, dus zo is de wereld toch in balans.
T'is maar wat je achievements noemtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn ex van 2 jaar is een ecto van 1.93. Hij at bijna alleen ongezond en vond sporten maar niets.
Datgene wat hem voldoening gaf was het spelen van games en het vergaren van kennis over wapens en geschiedenis. Het feit dat hij enorm gedreven was om alle achievements te halen vond ik enorm leuk aan hem. Ik kon dat aan hem waarderen omdat ik ook game.
Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen?
Dit. Dikke mensen geven een lakse houding weer. Het lichaam is het belangrijkste dat een mens bezit, het hoort daarom vanzelfsprekend te zijn om dit te onderhouden. Extreem is nooit mooi, maar een sportief lichaam zal altijd een stuk aantrekkelijker gevonden worden. Bovendien heeft een fit persoon meer energie en staat positiever in het leven. Dit straal je ook allemaal uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
Een sixpack interesseert me niet zoveel, maar kan het wel waarderen als iemand goed voor z'n lichaam zorgt en iets aan sport doet. Daarbij is Steven Seagal gewoon op geen enkele manier aantrekkelijk en dat heeft niets te maken met het feit dat hij geen jochie met een sixpack is.
Het zegt iets over zijn/haar mentaliteit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig over
Je koopt een auto toch ook niet omdat de ontwerper zoveel uur over zijn idee heeft negedacht?
Ik geloof ook dat dikte een soort 'karakterzwakte' is. Ieder pondje gaat door het mondje, en de een is nou eenmaal gevoeliger voor verleiding dan de andere.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit. Dikke mensen geven een lakse houding weer. Het lichaam is het belangrijkste dat een mens bezit, het hoort daarom vanzelfsprekend te zijn om dit te onderhouden. Extreem is nooit mooi, maar een sportief lichaam zal altijd een stuk aantrekkelijker gevonden worden. Bovendien heeft een fit persoon meer energie en staat positiever in het leven. Dit straal je ook allemaal uit.
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk koop je een auto ook niet voor de mentaliteit van de ontwerper maar om hoe hij eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zegt iets over zijn/haar mentaliteit.
(idem horecaspoiler btw).
Vaak zegt de vormgeving iets over de rij-eigenschappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk koop je een auto ook niet voor de mentaliteit van de ontwerper maar om hoe hij eruit ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |