Om daadwerkelijk een doel te bereiken heb je veel wilskracht en motivatie voor nodig. Een man die een doel voor ogen heeft, vind ik aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig over
Je koopt een auto toch ook niet omdat de ontwerper zoveel uur over zijn idee heeft nagedacht?
Dus als iemand als doel heeft om 200 kilo te wegen binnen 2 jaar, vind jij dat aantrekkelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Om daadwerkelijk een doel te bereiken heb je veel wilskracht en motivatie voor nodig. Een man die een doel voor ogen heeft, vind ik aantrekkelijk.
Persoonlijk heb daar helemaal niets mee. Evenals een persoon die binnen 1 maand 100 postzegels wil verzamelen. Nogmaals, het moet binnen je interesses vallen, anders is het lastig te waarderen wat de persoon wil bereiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus als iemand als doel heeft om 200 kilo te wegen binnen 2 jaar, vind jij dat aantrekkelijk?
Whatever, corrupt is corrupt.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whatever, corrupt is corrupt.
Met andere woorden, je motivatie-om-iets-te-bereiken-argument is gewoon bullshit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Persoonlijk heb daar helemaal niets mee. Evenals een persoon die binnen 1 maand 100 postzegels wil verzamelen. Nogmaals, het moet binnen je interesses vallen, anders is het lastig te waarderen wat de persoon wil bereiken.
In die volgorde? Of mag het ook andersom?quote:
nee mag nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In die volgorde? Of mag het ook andersom?
Uni natuurlijk, want gratis bier.quote:
Het is in principe geen opleiding tot politicus, dus de corruptie valt mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whatever, corrupt is corrupt.
En héél toevallig is die interesse bij jou (en veel andere vrouwen) dat de man veel aandacht aan zijn sterke, mannelijke, en gespierde uiterlijk besteedt. Dan moet je je daar dus alsnog aan houden als man zijnde.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Persoonlijk heb daar helemaal niets mee. Evenals een persoon die binnen 1 maand 100 postzegels wil verzamelen. Nogmaals, het moet binnen je interesses vallen, anders is het lastig te waarderen wat de persoon wil bereiken.
Nee... Ik heb wel geen six-pack. Of ik een mietje ben weet ik niet, als het op vechten aankwam was ik er nooit.quote:
Mag het?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef finsdefis het volgende:
[..]
En héél toevallig is die interesse bij jou (en veel andere vrouwen) dat de man veel aandacht aan zijn sterke, mannelijke, en gespierde uiterlijk besteedt. Dan moet je je daar dus alsnog aan houden als man zijnde.
Het kan mij daadwerkelijk geen zak schelen hoe een gast eruit ziet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef finsdefis het volgende:
[..]
En héél toevallig is die interesse bij jou (en veel andere vrouwen) dat de man veel aandacht aan zijn sterke, mannelijke, en gespierde uiterlijk besteedt. Dan moet je je daar dus alsnog aan houden als man zijnde.
En als die man 1.55 is, 94 kilo weegt en een BF van 90% heeft is ie nog steeds aantrekkelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het kan mij daadwerkelijk geen zak schelen hoe een gast eruit ziet.
Fitness behoort tot een van mijn hobby's. Een man die lift, puur voor de uitdaging ervan, vind ik mooi en aantrekkelijk om te zien. Wat kan het mij boeien of die gozer 1.83 is, 94 kilo weegt en een BF van 9% heeft?
Jezelf uitdagen om het beste uit jezelf te halen is het mooiste wat er is. Maarja, kennelijk is het te lastig voor sommige om dat te begrijpen.
Wat mij betreft niet als vrouwen er zelf ook als een geobesiteerde waterbuffel bijlopen.quote:
Ik vind het daadwerkelijk hilarisch dat de jongens hier steeds uiterlijke kenmerken erbij halen terwijl ik het puur over de intrinsieke motieven heb.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En als die man 1.55 is, 94 kilo weegt en een BF van 90% heeft is ie nog steeds aantrekkelijk?
Wil alleen weten of ik kans maak.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk hilarisch dat de jongens hier steeds uiterlijke kenmerken erbij halen terwijl ik het puur over de intrinsieke motieven heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |