Sociaal rijden. Afgelopen zomer kreeg je nog de volle laag toen je een rotonde de verkeerde kant nam toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Meteen even een cursus 'sociaal rijden en even op elkaar wachten' doen! Heeft niets met demarreren te maken als de rest wel op elkaar wacht en dus stilstaat..
Boah duur valt wel mee, ik zou kijken voor een iets hoogwaardiger buis misschien, maja dat vind je nieuw en compleet vast niet voor 750.- Alleen een Brooks kost al rond de 100.- natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik eens Google op stalen racefiets, en retro, kom ik van alles tegen. ook dat ik denk, is dat niet wat overprijsd, omdat het retro is? deze bijvoorbeeld...te duur of niet?
Gewoon zondag naar Dessel komen, dan heb je genoeg keus en kun je direct onderhandelen met de verkopers.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik eens Google op stalen racefiets, en retro, kom ik van alles tegen. ook dat ik denk, is dat niet wat overprijsd, omdat het retro is? deze bijvoorbeeld...te duur of niet?
Alleen met goed weer? Mooiweertoerderquote:Op maandag 20 januari 2014 16:55 schreef Patroon het volgende:
Oke, het is officieel. Vanaf volgende week werk ik als consulent WWB bij een gemeente. Woon-werk afstand is 30km dus ideaal om te fietsen bij goed weer en als ambtebaar ga ik nu minder werken meer verdienen. Ben er blij mee!
Wie ben jij dan op strava?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef gerwinner het volgende:
Aangezien ik me heb aangemeld bij een wielervereniging, meld ik me hier ook maar. Lees zo nu en dan eens wat en ben ook al lid van de strava club. Als echte fries heb ik vorig jaar met een paar vrienden de elfstedentocht (op de fiets) gereden en daarna ben ik blijven fietsen.
Of gewoon opletten, altijd. Het is flikken of geflikt worden Oksel!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Meteen even een cursus 'sociaal rijden en even op elkaar wachten' doen! Heeft niets met demarreren te maken als de rest wel op elkaar wacht en dus stilstaat..
http://www.strava.com/athletes/1679743quote:
Technisch gezien niet nee. Maar vind het leuk om 'het ergens voor te doen' motiveert me. een soort katalysator zeg maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Patroon het volgende:
Je hebt toch geen toertocht nodig om te trappe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |