quote:
DIKKE BILLENquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef fathank het volgende:
Alsnog beter dan die dikke vette negerinnenreten waar je een meter bier op kwijt kunt
lekka geilquote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef vera166 het volgende:
Sowieso een legging al broek dragen mag niet
Dit is eigenlijk best een treffende term voor veel van zulke klachten ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Zeetakje het volgende:
Stadsemensenkutklachtenstruggelsbagger
Die heeft het vet weg laten slurpen!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een negerin met platte bil? WHUT
Daar gaat wel veel werk in zitten...quote:
Boeit niet, soms is het kei geil!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef Prospos het volgende:
Vrouwen/meiden die een legging dragenHoe pauper moet je zijn.
Tenzij ze mooie dikke billen hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef Prospos het volgende:
Vrouwen/meiden die een legging dragenHoe pauper moet je zijn.
Zo ging ik bij een meid op bezoek die een legging in had, je kon gewoon haar string zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Boeit niet, soms is het kei geil!
Zeker waar, maar het blijft mooi om naar te kijken!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar gaat wel veel werk in zitten...Man man man, niet de moeite waard tenzij je een instructrice bij de gym bent. Want als je gewoon moet werken als kantoorslaaf of wat dan ook dan is het lastig.
Hangt van de reden van bezoek af of dat gunstig was of niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo ging ik bij een meid op bezoek die een legging in had, je kon gewoon haar string zien.
Wa 'ne aandachtshoer.quote:
Daar ga ik niet tegenin, alleen als je zoiets wilt halen, dan moet je al dag in dag uit naar de sportschool, daar is geen tijd voor als je werkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:02 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het blijft mooi om naar te kijken!
Casual ze was een Duitse die naar Nederland ging om te studeren, en toevallig bij mij in de buurt uitkwam. Nu heeft ze echter vriendjes daar en is ze mij compleet vergeten.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:02 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Hangt van de reden van bezoek af of dat gunstig was of niet.
zou rakenquote:
Vind ik ook hoor maar ondertussen vind ik het ook erg ordinair. Vrouwen die sexy met hoerig verwarren en dan ook nog zo'n goedkoop uitziende legging dragen vind ik niet bepaald aantrekkelijk ( wel voor een hoer)quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Boeit niet, soms is het kei geil!
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef iketurnerjr het volgende:
Een vrouw zonder volle billen is geen vrouw!!
Waar zat die legging precies in?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo ging ik bij een meid op bezoek die een legging in had, je kon gewoon haar string zien.
Tja.... Dat kan ik niet verklappen ze is inmiddels best machtig in het Nederlands, en zal mij herkennen.quote:
My bad broquote:Op maandag 20 januari 2014 17:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Neuh, ik zou d'r doen. Het karakter staat me gewoon niet aan.
Geen kontquote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zolang mannen in de zomer massaal hun schriele armpjes door een wife beater steken hebben jullie echt geen recht van spreken, heren.
Wat staat hier?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zolang mannen in de zomer massaal hun schriele armpjes door een wife beater steken hebben jullie echt geen recht van spreken, heren.
Is minder storend dan wijven zonder kont in leggingsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zie dit niet zo vaak eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Voor de vrouwtjes niet, beste knul. Dus hup, goed eten en trainen. Vergeet je benen niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Is minder storend dan wijven zonder kont in leggings
Hoe zit dat me jou, heb je een beetje kont?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Voor de vrouwtjes niet, beste knul. Dus hup, goed eten en trainen. Vergeet je benen niet.
Jouw beste knul is een zij, ten eerste. Ten tweede ; jij bent er dus zo eentje die wilt dat alle mannen gespierd zijn terwijl je zelf een 4/10 bentquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Voor de vrouwtjes niet, beste knul. Dus hup, goed eten en trainen. Vergeet je benen niet.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Jouw beste knul is een zij, ten eerste. Ten tweede ; jij bent er dus zo eentje die wilt dat alle mannen gespierd zijn terwijl je zelf een 4/10 bent?
Nee, daar trek je twee verkeerde conclusies.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Jouw beste knul is een zij, ten eerste. Ten tweede ; jij bent er dus zo eentje die wilt dat alle mannen gespierd zijn terwijl je zelf een 4/10 bent?
Hij is 14, dat telt niet... Mannen zijn dan allemaal schriel en klein.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen met een plaatje.
[ afbeelding ]
Niet allemaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is 14, dat telt niet... Mannen zijn dan allemaal schriel en klein.
HA TOKKIEquote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef electronique het volgende:
Mensen die leggings dragen in het dagelijks leven
Dat doe ik alleen tijdens het hardlopen, of als ik thuis zit. Ben overigens wel eens uit gegaan in een legging, zelden zo tokkie gevoeld
Niet bedoeld? Dat heet gewoon mode. En ik als man heb er echt geen last van.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef Helsinki het volgende:
Platte billen of niet... Leggings zijn simpelweg niet bedoeld om als broek te dragen.
Wat ben je dan? Een 5/10 zeker, mag zuigen maar meer niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, daar trek je twee verkeerde conclusies.
iddquote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Zeus_007 het volgende:
Mode of niet, als je een mooie dikke kont in een strakke legging niet gewoon ontzettend opwindend vindt ben je gewoon homo, sorry
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Zeus_007 het volgende:
Mode of niet, als je een mooie dikke kont in een strakke legging niet gewoon ontzettend opwindend vindt ben je gewoon homo, sorry
Jij hebt dus duidelijk platte billen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef Helsinki het volgende:
Platte billen of niet... Leggings zijn simpelweg niet bedoeld om als broek te dragen.
Kutpostquote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Onterechte klacht. Juist met een dikke reet wordt het al gauw zo vulgair. Uitgemergelde meisjes kunnen veel makkelijker hoerige en/of strakke kleding hebben.
Wat is jouw probleem precies? Lukt het niet helemaal met de bicep curls in de gym, ectootje, dat je je zo aangevallen voelt?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Een 5/10 zeker, mag zuigen maar meer niet.
Wat een hoerenquote:
Ik ben eerder dik dan ecto. En naar de gym ga ik niet. Mijn probleem ben jij.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem precies? Lukt het niet helemaal met de bicep curls in de gym, ectootje, dat je je zo aangevallen voelt?
Je hebt het antwoord al mooi gegeven, bespaart mij moeite.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De vraag die je net in het andere topic stelde? Ja dus.
Ah vertel, wat zit je dwars?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben eerder dik dan ecto. En naar de gym ga ik niet. Mijn probleem ben jij.
Ok, leuk. Nou dag hequote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord al mooi gegeven, bespaart mij moeite.
Matig voorbeeld. Daarbij betekent het feit dat iets opwindend is niet direct dat er niks mis mee is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
idd
[ afbeelding ]
fags die zeggen dat dit niet kan
Of gewoon beetje squatten enzo, is wat minder rigoreus.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef iketurnerjr het volgende:
sowieso chicks zonder billen, beter zelfmoord plegen
Lurkte nog op je Fobo, maar geen foto's van jezelfquote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Of gewoon beetje squatten enzo, is wat minder rigoreus.
Neh, gewoon geen bevestiging nodig van een paar internetlords.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Lurkte nog op je Fobo, maar geen foto's van jezelf
Conclusie, geen reet
Mijn goedkeuring zou wel je dag maken meid.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Neh, gewoon geen bevestiging nodig van een paar internetlords.
Squatten heeft ook zo z'n beperkingen. Zonder redelijke aanleg wordt het nooit veel.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Of gewoon beetje squatten enzo, is wat minder rigoreus.
Goed punt, squatten is ook geen garantie voor een fantastische reet. En bij de een is het resultaat sneller te zien dan bij de ander. Maar het lijkt er op dat de meeste mensen toch wel baat hebben bij het trainen van de gluteus.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Squatten heeft ook zo z'n beperkingen. Zonder redelijke aanleg wordt het nooit veel.
Het kan geen kwaad in ieder geval. Of nou ja, soms wel, dan krijgen ze van die te gespierde bovenbenen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Goed punt, squatten is ook geen garantie voor een fantastische reet. En bij de een is het resultaat sneller te zien dan bij de ander. Maar het lijkt er op dat de meeste mensen toch wel baat hebben bij het trainen van de gluteus.
Story of my lifequote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad in ieder geval. Of nou ja, soms wel, dan krijgen ze van die te gespierde bovenbenen.
quote:
Als het op rapquotes mbt het uiterlijk van vrouwen aankomt is er maar 1 juiste natuurlijk:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:24 schreef iketurnerjr het volgende:
Haat het om rappers te quoten, maar doe het toch!
''But you like a bitch with no ass, you ain't got shit''
quote:Who gives a fuck if yo' ass look good
If yo' ass can't cook good, that's on the hood
Fine bitches, you shit out of luck
'Cause I'm prolly gon' eat more than I fuck
Vrouwen voelen zich graag sletjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Emm16 het volgende:
Legging als broek dragen.
Hoe kun je je daarin comfortabel in voelen.
Als ik nu zeg dat je ongelijk hebt wil je zeker meteen foto's zien?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk platte billen.
Voortaan beter opletten bij begrijpend lezen knul. De enige die heel de tijd over mijn reet praat ben jijquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
En je geeft indirect aan dat je geen kont hebt, ergo leven voorbij
Nou ja, als we het over comfort hebben... Het zit wel heel erg lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Emm16 het volgende:
Dame, als het over konten gaat dan is al het andere overbodigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Voortaan beter opletten bij begrijpend lezen knul. De enige die heel de tijd over mijn reet praat ben jij
[..]
Nou ja, als we het over comfort hebben... Het zit wel heel erg lekkerOf het er uitziet is een tweede...
Vrouwen die buitenshuis comfortabele kleding dragenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Emm16 het volgende:
Ja als dat alsjeblieft mag welquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat je ongelijk hebt wil je zeker meteen foto's zien?
Zelfs als het over geen-kont-konten gaat?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Dame, als het over konten gaat dan is al het andere overbodig
Nou nee niet allemaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich graag sletjes.
I´m too stupid to make up my own mindquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zelfs als het over geen-kont-konten gaat?
Ja true, het zit wel lekker. Maar om dan inquote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Voortaan beter opletten bij begrijpend lezen knul. De enige die heel de tijd over mijn reet praat ben jij
[..]
Nou ja, als we het over comfort hebben... Het zit wel heel erg lekkerOf het er uitziet is een tweede...
Ik voel me er niet comfortabel in omdat het er niet uitziet.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen die buitenshuis comfortabele kleding dragen!
En dan afvragen waarom die 2 meiden je vuil aankijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Legging dragen = goedkoop en geen zelfrespect.
Legging![]()
![]()
waar ga je heen met je kamelenteenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ja true, het zit wel lekker. Maar om dan in
het openbaar legging te dragen, meh. Je ziet dan echt alles, (ook cameltoe) en daarnaast ziet het er ook zo goedkoop uit.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Legging![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
idd
[ afbeelding ]
fags die zeggen dat dit niet kan
Wat heeft zelfrespect nou weer te maken met het dragen van een legging?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Legging![]()
![]()
Fatty gespot.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Legging![]()
![]()
GEEN PARIS HILTONquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fatty gespot.
Of dit:
[ afbeelding ]
Jij gaat in een boxershort iets over straatquote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat heeft zelfrespect nou weer te maken met het dragen van een legging?
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Zeetakje het volgende:
Stadsemensenkutklachtenstruggelsbagger
Nee, eerst nog twijfelen en dan pas pics.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Overigens is dit een stiekeme "Ja, ik WIL ze showen!"-post.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen en me daar fijn in voel wel ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Jij gaat in een boxershort iets over straat
leggingquote:
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef john-hert het volgende:
[..]
Je moeder en je zusje, dat zijn pas hoeren
Zieke fantasie heb jij...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
Klinkt als een standaardvrijdagavond.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
stijfje gekregenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De groeten aan je moederquote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zieke fantasie heb jij...![]()
Je zat zeker te fappen terwijl je dit schreef?
Ohquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is dat in je fobo dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen en me daar fijn in voel wel ja.
Dit. Wijze woorden wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef vera166 het volgende:
Sowieso een legging al broek dragen mag niet
Ik drink 's ochtends nooit koffie.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De groeten aan je moeder![]()
. En geniet morgenochtend van je koffie hè?
Dan heb je in ieder geval goeie beenspierenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Squats![]()
![]()
![]()
Ik heb een tienermeisjeskont gekregen, omdat ik te diep ging met squats.
Wat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom die 2 meiden je vuil aankijken
Omdat je in die hele reet kan kijken. Zoiets trek je gewoon niet aan. Dat hoort gewoon niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat heeft zelfrespect nou weer te maken met het dragen van een legging?
Een vrouw met klassequote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Omdat je in die hele reet kan kijken. Zoiets trek je gewoon niet aan. Dat hoort gewoon niet.
deze boi snaptquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klasse is voor lelijke vrouwen.
Als jezelf niet in het openbaar in je reet laten kijken nu al genoeg is om als vrouw met klasse geclassificeerd te worden is het pas echt treurig gesteld met dit land.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jezelf niet in het openbaar in je reet laten kijken nu al genoeg is om als vrouw met klasse geclassificeerd te worden is het pas echt treurig gesteld met dit land.
Ja begin net opgewonden te rakenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
doe eens meer pics posten van chimis in leggings
Maar niet op Fok!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overigens is dit een stiekeme "Ja, ik WIL ze showen!"-post.
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik voel me er niet comfortabel in omdat het er niet uitziet.
Ik wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij voelt je natuurlijk een echte niet-slet
Nee, zijn genoeg planken..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? Iedereen heeft toch wel een (beetje) kont?
Kijk naar modellen op tv bv..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Die van mij is gelukkig niet plat. Ondanks dat een jaloerse FOK!ster zegt van wel.
Het is niet teveel en ook niet te weinig. Ik ben wel tevredenquote:
Nee maar zo vel over knookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is niet teveel en ook niet te weinig. Ik ben wel tevreden
En ik heb nog geen modellen op tv gezien die met hun kont in beeld staan
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Zeker nu niet. Er mag wel wat af
Sorry hoor, laat mij gewoon worstelen met mijn jaloezie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Die van mij is gelukkig niet plat. Ondanks dat een jaloerse FOK!ster zegt van wel.
Oh, was jij dat danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry hoor, laat mij gewoon worstelen met mijn jaloezie.
The fuck is dat voor liefkozende benaming voor vet te veel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben tenminste eerlijk over mijn muffintop
Stuur even een foto van je kont naar mij, ik ben een officiële billenjury.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
dat is een manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stuur even een foto van je kont naar mij, ik ben een officiële billenjury.
Dat was niet verkapt en ook niet onderwater. Dat was gewoon om aan te geven dat bepaalde mensen jaloers zijn. Die gene over wie het gaat post hier volgens mij al een tijdje niet meer. En als ze het wel leest dan interesseert me dat nog niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, geef gewoon niet van die verkapte onder water steken.
Hou op met mijn zorgvuldig gekozen benamingen te doorzienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
The fuck is dat voor liefkozende benaming voor vet te veel?![]()
Dus je wist heel goed dat je het niet over mij had, bitch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was niet verkapt en ook niet onderwater. Dat was gewoon om aan te geven dat bepaalde mensen jaloers zijn. Die gene over wie het gaat post hier volgens mij al een tijdje niet meer. En als ze het wel leest dan interesseert me dat nog niet.
Ik ben dom, maar zo dom nog net weer nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stuur even een foto van je kont naar mij, ik ben een officiële billenjury.
Ik had het niet over jou nee. Maar door je reactie begon ik te twijfelen over of je misschien ook wat gezegd had of zoiets.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je wist heel goed dat je het niet over mij had, bitch.
een platkontje dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben dom, maar zo dom nog net weer niet
Over wie gaat het dan wel? heb geen pics van billen zien langskomen, dus hoe weet je dan of iemand jaloers is? Diegene weet zelf niet eens of er iets is om jaloers op te zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou nee. Maar door je reactie begon ik te twijfelen over of je misschien ook wat gezegd had of zoiets.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sowieso ben jij wel een manEchte vrouwen hebben geen knappe vrouw als UI.
Ik weet niet precies meer hoe ze heet, dat is het probleem. Maar ik heb ook geen zin om verder te gaan over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Over wie gaat het dan wel? heb geen pics van billen zien langskomen, dus hoe weet je dan of iemand jaloers is? Diegene weet zelf niet eens of er iets is om jaloers op te zijn.
Hoe komen die daaraan dan? :S ben je soms een slet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer hoe ze heet, dat is het probleem. Maar ik heb ook geen zin om verder te gaan over dit onderwerp.
Het was ergens laat in de avond/nacht in een topic en daar zijn toen foto's gepost waarop mijn kont te zien was. Dus een aantal users weten hoe mijn kont eruit ziet.
Nou, speciaal voor jou dan even mijn Disney UI ingesteldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je bent een lelijke zeug dat geilt op de DM's van kansloze FOK!ers
Jezus ik moet echt stoppen met reageren geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komen die daaraan dan? :S ben je soms een slet?
Die foto's maken en versturen zichzelf niet hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus ik moet echt stoppen met reageren geloof ik
Maar jij zegt dat ik dus een slet ben als ik trots ben op m'n kontje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die foto's maken en versturen zichzelf niet hoor.
Het zou toch kunnen dat ze een foto hebben gemaakt terwijl ze aant vliegeren was waarop er vanaf achter haar een foto is gemaakt van dat schouwspel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die foto's maken en versturen zichzelf niet hoor.
Wel als je die op FOK! tentoonstelt ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat ik dus een slet ben als ik trots ben op m'n kontje?
Had gekund, maar gelukkig weten mensen op FOK! niet waar ik woonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen dat ze een foto hebben gemaakt terwijl ze aant vliegeren was waarop er vanaf achter haar een foto is gemaakt van dat schouwspel?
Ik merk het al. Je bent jaloers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je die op FOK! tentoonstelt ja.
Exposeer jij alles waar je trots op bent? lol.
Hoe weet ik nou of ik dat moet zijn? Heb de foto's toch niet gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik merk het al. Je bent jaloers.
Wiewaaa, wat voorn foto was het?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik merk het al. Je bent jaloers.
Waarom gedraag je je dan zo? Net alsof jij nooit een foto van je kont zou posten omdat je je daarvoor schaamt ofzo...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou of ik dat moet zijn? Heb de foto's toch niet gezien.
aanzicht van achter, in de spiegel zegmaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wiewaaa, wat voorn foto was het?
Ik ben er heel trots op, maar ik zou me schamen als ik haar op zo'n ranzig platform tentoon zou lopen stellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan zo? Net alsof jij nooit een foto van je kont zou posten omdat je je daarvoor schaamt ofzo...
Welk topic?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
aanzicht van achter, in de spiegel zegmaar.
Alsof ik er trots op ben dat ik het gedaan heb... dat was ergens laat en het zou me niks verbazen dat ik gedronken had.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben er heel trots op, maar ik zou me schamen als ik haar op zo'n ranzig platform tentoon zou lopen stellen.
Wat doe je dan hier? Als je het zo ranzig vindt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben er heel trots op, maar ik zou me schamen als ik haar op zo'n ranzig platform tentoon zou lopen stellen.
Ik vind de ranzigheid fascinerend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Als je het zo ranzig vindt?
Haha ga je toch snel excuses verzinnen voor je daden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik er trots op ben dat ik het gedaan heb... dat was ergens laat en het zou me niks verbazen dat ik gedronken had.
Chai houdt wel van een beetje vies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Als je het zo ranzig vindt?
Waar is die foto dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Keb weleens iets slecht geknutseld in Sexy en Gewaagd gezien met daar alleen een stel billen op...quote:
Neuh. Als ik het over zou kunnen doen dan had ik het niet gedaan. Maar het was gewoon toen de omstandigheden waardoor ik het toen gedaan heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ga je toch snel excuses verzinnen voor je daden.
Ik heb nog nooit iets gedaan waar ik niet trots op ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neuh. Als ik het over zou kunnen doen dan had ik het niet gedaan. Maar het was gewoon toen de omstandigheden waardoor ik het toen gedaan heb.
Nouja, boeiend... iedereen doet weleens iets waar hij/zij later niet zo trots op is. Behalve op m'n kontje zelf dan, daar ben ik nog steeds trots op
Dit, duidelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gedaan waar ik niet trots op ben.
Sexy en Gewaagd heb ik sowieso nooit gepost, dus dat kan ik niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb weleens iets slecht geknutseld in Sexy en Gewaagd gezien met daar alleen een stel billen op...
Narcist.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja... euh... nou....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Achja...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sexy en Gewaagd heb ik sowieso nooit gepost, dus dat kan ik niet geweest zijn.
In welke topic had je het gepostquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee waar die gebleven is en of die ook op hardeschijven van FOK!kers beland is.
Som kijk ik naakt naar mezelf in de spiegel en denk "dayumn that assquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Som kijk ik naakt naar mezelf in de spiegel en denk "dayumn that ass" ben ik nu homo?
quote:
Ik weet niet of daar nou zoveel aan te zien is, billen van de zijkant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja...
Dat was gewoon een foto vanaf de zijkant van iemands bilpartij... Tis net zoiets als dat een vent zijn spierballen laat zien eigenlijk op die manier... Alle kleren aan precies zoals je het op straat zou zien en niemand het vulgair zou vinden.
Maar dat was wel een mooie bilpartij.
Om eerlijk te zijn heb ik geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
In welke topic had je het gepost
Bij jou niet kennelijk, anders zou je je dat niet afvragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar nou zoveel aan te zien is, billen van de zijkant.
Ik heb mijn billen nog nooit van de zijkant bekeken dus ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou niet kennelijk, anders zou je je dat niet afvragen.
Moet ik mij voorstellen dat je doggy op de foto staat in een klein stringetje waarbij we je schaamlippen aan de zijkant kunnen zien zitten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar nou zoveel aan te zien is, billen van de zijkant.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou niet kennelijk, anders zou je je dat niet afvragen.
Is dit een retorische vraag?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik mij voorstellen dat je doggy op de foto staat in een klein stringetje waarbij we je schaamlippen aan de zijkant kunnen zien zitten?
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik mij voorstellen dat je doggy op de foto staat in een klein stringetje waarbij we je schaamlippen aan de zijkant kunnen zien zitten?
Ik denk dat je de vorm van achteren veel beter kunt zien. Dan zie je twee billen en niet één.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Sowieso zie je van de zijkant de vorm juist heel goed.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
Ik denk dat Piye meer billen bestudeerd heeft dan jij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik denk dat je de vorm van achteren veel beter kunt zien. Dan zie je twee billen en niet één.
Niet zó wanhopig hoor...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, ik dacht dat je een sletje was.![]()
Neen.quote:
Nee, gewoon wat Chai zegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Som kijk ik naakt naar mezelf in de spiegel en denk "dayumn that ass" ben ik nu homo?
Het is mijn passie en mijn vak inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Piye meer billen bestudeerd heeft dan jij.
Euh... wat als ik ja zeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen.
Denk je dat ik een slet ben ofzo?
Oh, je snapt 'm?quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... wat als ik ja zeg?
[..]
Oh, je snapt 'm?
Doe eens lievquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik hoopte dat je misschien heel subtiel grappig bezig was en ik dat niet doorhad
wat is dezequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou draag vaak dresjes inclu, en op een dag zei een klotekerel, ja vrouwen moeten eigenlijk geen leggings dragen hé?
Ik zo van: Zit je op fok oid?
Heb toch een jurkjens aan?
Does normaal etc...
Nou ja dat had ie nog niet gezien ivm langere jas...sukkels echt hé?
Met mijn supersgespierde onderbenen zagtie dat geeneens hé?
Je moedurrrrrrrquote:
Hoe gaat het met je kinderen?quote:
Nog steeds geweldig met the Lion king als mama! Hoezo?quote:
Wat een bazenmoeder ben jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nog steeds geweldig met the Lion king als mama! Hoezo?
Ps blijf ff ontopic aub
Leugens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn billen nog nooit van de zijkant bekeken dus ik heb geen idee.
Ben je wel helemaal lekker om dit op FOK! te plaatsen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou draag vaak dresjes inclu, en op een dag zei een klotekerel, ja vrouwen moeten eigenlijk geen leggings dragen hé?
Does normaal etc...
Goede gesprekken bij het schoolplein.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Does normaal etc...
Dan werp ik een afkeurende blik in jouw richting.quote:
Dan werp ik een legging in jouw richting.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan werp ik een afkeurende blik in jouw richting.
Dus je squat eigenlijk voor niks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Compressieshorts. Om m'n squatreet in bedwang te houden tijdens het hardlopen.
Ik noem een sterk en mooi lichaam niet niks. Daar squat ik voor. Dat je kont er nog eens beter uit gaat zien is een mooi bijkomend voordeel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dus je squat eigenlijk voor niks?
O ja zal best, ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik noem een sterk en mooi lichaam niet niks. Daar squat ik voor. Dat je kont er nog eens beter uit gaat zien is een mooi bijkomend voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |