nee ajax-barcaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
was dat de wedstrijd dat die ene in de gracht donderde
Ja ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso weet alles van Poolse voetbal. Nog keer wat geld gewonnen door zijn voorspelling met Unibet, mooie tijden waren dat
vooral facebookberichtjes en whatsappjesquote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
toffe taart
hoe is verjaardag tot nu?
Ja, en ik won. Heb nu alles verloren. Maar ben toch 17, niks aanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen verloor ik 100 weet je nog cachie.
haha welke wedstrijd ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso weet alles van Poolse voetbal. Nog keer wat geld gewonnen door zijn voorspelling met Unibet, mooie tijden waren dat
ah oke, wel leuk?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vooral facebookberichtjes en whatsappjesOuders zijn net thuis, komt zo even een maat hangen en vanavond kringverjaardag
dat was fok-itquote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
Inso jij won toch keer kankerveel met toto of zo
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
MANNEN
ik vil ze allemaal een voor een levend
deze season keer 5 barkie op een comboquote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
Inso jij won toch keer kankerveel met toto of zo
Volgens mij die Turkse clubje toch? Je was zo overtuigt dus dacht fuck it en ze verloren kansloos thuis.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha welke wedstrijd ook alweer
legia tegen?
Tsja, beet protestante familiequote:
doe nietquote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze season keer 5 barkie op een combo
gvdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja de kinderen van de kinderen en daar de kinderen van Toto hebben straks niet veel te klagen op het gebied van geld.
Wja dit geld hebben jullie te danken aan een hele slimme investering van jullie betovergrootvader toto. Bleek 1 van de slimste mensen van zijn generatie achteraf
jaaaaaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze season keer 5 barkie op een combo
Dat laatste geloof ik bestquote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
MANNEN
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
MANNEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |