Oh, omdat je ruzie had?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja heel diep
Ik was goed
Toen kreeg ik ruzie met een gozertje van zn andere club
toen moest ik eraf
toen werd ik lui
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Janneke is het meisje, boeler
RonDanja had mij niet nodig. Wel serieus mijn hulp aangeboden toen zijn team leek leeg te lopenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit is ook waar
je had er bij moeten zijn
dan was het grappig
Mja dr was echt geen kut aan de hand, ik speelde alleen nogal hard omdat ik vaak met ouderen speelden en mensen konden dat niet waarderen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, omdat je ruzie had?
Volgens mij vertel je niet alles
Weet ikquote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Janneke is het meisje, boeler
huh heb je t nou over vorige keer of is er inmiddels een nieuwe geweest? :/quote:Op maandag 20 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja had mij niet nodig. Wel serieus mijn hulp aangeboden toen zijn team leek leeg te lopen
Ik deed dat, precies een week geleden. Maar dan met een volleybal die ik uit mijn handen wilde trappen. Wat gęnant was dat. Ik moest er weer even aan herinnerd worden dat ik nog geen prof ben. NOG niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vernomen van enkele VBL-users dat Jimbo
[ afbeelding ]
Een nieuwe dimensie geeft
Vorige keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh heb je t nou over vorige keer of is er inmiddels een nieuwe geweest? :/
toen waren we overcompleetquote:
Ik heb dat met Nederlands heel ergquote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb t ook man, als ik met mn engelse maten zizt neem ik standaard t accent over
als je dan in een groep staat met lui uit manchester, liverpool en london krijg je bij mij een erg leuke mix van 3 kut accenten en woorden
RIP aan de nabestaandequote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb HMF gesproken net. Hij gaat me vermoorden. Vaarwel.
Ja hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
in het nederlands schijn ik heel plat rotterdams te praten. ik zelf vind dit gigantisch meevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat met Nederlands heel ergDan pas ik me onbewust aan aan m'n gesprekspartner
In het Engels heb ik een vrij vast accent.
Goed verhaal man, als je er bij was had je het misschien zelf ook grappig gevondenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus hoefde ik niet te komen. Dat zeg ik toch.
Voor straf nog een keer
[ afbeelding ]
gezelligquote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |