Maar dat andere was niet mijn schuld...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je stootte eerst je been en toen gooide je in paniek je glas om![]()
Ben benieuwd wat er gebeurt als je per ongeluk met je hamer op je vinger tikt
Ik pak gewoon direct 1 op 1 aandacht op mijn eerste meet. Jij was één van de vele hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
Ik heb totaal 3 mods op 1 meet gezien beat that LR
Steven, Mono en nog iemand.
Wiens voeten waren dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat andere was niet mijn schuld...![]()
Je bent zelf ongepast.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want jij bent oud alles. Ongepast dit dat.
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
w00t I pwn u noobs in english roflmao
1 op 1 aandacht van een mod is meestal een slecht teken. Daarbij had je zelf ook allang mod moeten zijn dus extra confronterend wel zo'n meetquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pak gewoon direct 1 op 1 aandacht op mijn eerste meet. Jij was één van de vele hoogstwaarschijnlijk.
http://grammarist.com/spelling/toward-towards/quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?
Ja, vroeger kon je nog je dochter verkopen voor 2 kamelen, een schaap en een vat wijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duh, je kan niet met mensen betalen. Ongepast geld alles.
Die heeft geen voetenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van je huisgenoot.
[..]
Duh, je kan niet met mensen betalen. Ongepast geld alles.
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?
Het is toch altijd Towards?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.
Nog nooit als slecht ervaren. Rawr..!!! xDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
1 op 1 aandacht van een mod is meestal een slecht teken. Daarbij had je zelf ook allang mod moeten zijn dus extra confronterend wel zo'n meet
Nu voor alleen een schaapje zeker? O jeetje, de economie...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vroeger kon je nog je dochter verkopen voor 2 kamelen, een schaap en een vat wijn.
Dus Muto, waar schrijf je voor/naar?quote:But while both these directional words are used in all varieties of English, toward is preferred in American and Canadian English, while towards is preferred in varieties of English from outside North America. These are not rules, however, and exceptions are easily found.
Ah kijk. Voortaan gebruik ik wel googlequote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://grammarist.com/spelling/toward-towards/
Thanks ouwe jood. (voor als de aivd meeleest, pas je UI aan)quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |