Het ESF-publiek is inmiddels zo ruimdenkend, dat je je zo ongeveer moet verkleden als een transseksuele vampier met anorexia die door de zaal huppelt met een mandje vol kinderhoofdjes en z'n vijf danseressen ritueel verbrandt als statement.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
Die bearded lady van Oostenrijk.!
Oh god nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Het gerucht gaat dat Geri Halliwell dit jaar namens de UK naar het ESF gaat. Het zou wel passen binnen de recente trend van de BBC om uitgerangeerde sterren te sturen.
Met alle respect, maar ik vind een Geri Halliwell (1972) toch nog wel wat anders dan Bonnie Tyler (1951) of Engelbert Humperdinck (1936).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Het gerucht gaat dat Geri Halliwell dit jaar namens de UK naar het ESF gaat. Het zou wel passen binnen de recente trend van de BBC om uitgerangeerde sterren te sturen.
ze past ander prima in het *al jaren geen hits meer en probeert een comeback te maken* rijtje..quote:Op zondag 26 januari 2014 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind een Geri Halliwell (1972) toch nog wel wat anders dan Bonnie Tyler (1951) of Engelbert Humperdinck (1936).
Veel belangrijker is of ze een goed liedje hebben. Zet er een paar goede songwriters op (talent genoeg in VK) en ze kan best ver komen.
Tuurlijk, maar ze is niet een totaal onbekende artiest. Ze is nog veelvuldig op tv als jurylid.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef Peter het volgende:
[..]
ze past ander prima in het *al jaren geen hits meer en probeert een comeback te maken* rijtje..
Misschien in een sexy outfitje. Ze kan echt niet zingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind een Geri Halliwell (1972) toch nog wel wat anders dan Bonnie Tyler (1951) of Engelbert Humperdinck (1936).
Veel belangrijker is of ze een goed liedje hebben. Zet er een paar goede songwriters op (talent genoeg in VK) en ze kan best ver komen.
We wachten het af. Ik hoop nog steeds dat de Pet Shop Boys eens een nummer schrijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien in een sexy outfitje. Ze kan echt niet zingen.
Dat geloof ik op zich ook wel, maar ik heb de indruk dat ze daar alleen voor een naam kiezen, met het idee dat het dan wel goedkomt. En in het geval van Geri heb ik niet het idee dat ze zo'n wereldtalent is dat ze een gemiddeld lied beter kan laten scoren.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mijn muziek is, maar onderschat niet de omvang van de fanbase die de Spice Girls nog op de been kunnen brengen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich ook wel, maar ik heb de indruk dat ze daar alleen voor een naam kiezen, met het idee dat het dan wel goedkomt. En in het geval van Geri heb ik niet het idee dat ze zo'n wereldtalent is dat ze een gemiddeld lied beter kan laten scoren.
dachten ze dat bij Blue en die oude gast ook niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mijn muziek is, maar onderschat niet de omvang van de fanbase die de Spice Girls nog op de been kunnen brengen.
Ja, dat denken ze bij elke bekende artiest/act, heeft tot nu toe nooit (toch?) voor een nummer 1 positie gezorgd.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:09 schreef Peter het volgende:
[..]
dachten ze dat bij Blue en die oude gast ook niet?
Precies. Iets in de trant van onderstaand nummer.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
Misschien in een sexy outfitje. Ze kan echt niet zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |