Uitgaan van eigen krachtquote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef Greys het volgende:
Ja, alles goed nieuws, behalve de deelnemers
Tweede halve finale is op papier zwakker.
Maar dat was vorig jaar ook!
Dat mogen we niet meetellen, want we hebben sinds vorig jaar EINDELIJK door dat je iets fatsoenlijks moet sturenquote:
Wij kregen de 10 vorige keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef Fred_B het volgende:
De 6 geplaatste landen stemmen als volgt:
Semi 1: Spanje, Frankrijk en Denemarken
Semi 2: Duitsland, Italië en UK.
Ik denk dat van die landen alleen UK en Denemarken echt interessant voor ons zouden zijn. Al geeft Denemarken de 12 natuurlijk gewoon aan Zweden en de 10 vermoedelijk aan IJsland.
Hoe weet jij dat? Waar kan ik de nummers van onze tegenstanders beluisteren?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Greys het volgende:
Mwah, pittige tegenstandertjes, hoor
Maar verder heel tevreden!
Puur gebaseerd op het verleden natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Waar kan ik de nummers van onze tegenstanders beluisteren?
Denemarken zie ik onze inzending wel waarderen, net als het VK. De eerste punten hebben wel al binnenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef Fred_B het volgende:
De 6 geplaatste landen stemmen als volgt:
Semi 1: Spanje, Frankrijk en Denemarken
Semi 2: Duitsland, Italië en UK.
Ik denk dat van die landen alleen UK en Denemarken echt interessant voor ons zouden zijn. Al geeft Denemarken de 12 natuurlijk gewoon aan Zweden en de 10 vermoedelijk aan IJsland.
Van Italië kregen we vorig jaar anders maar 1 punt in de halve finale en in de finale niets. Eigenlijk krijgen we van de Big 5 alleen van de UK vaak punten, en van de 6e van dit jaar Denemarken krijgen we bijna altijd ook wel wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef Greys het volgende:
Hm, Italië en UK had ik wel graag in 'onze' semi gehad om te stemmen.
Die houden wel van een beetje old fashioned degelijke muziek...
Albaniëquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Waar kan ik de nummers van onze tegenstanders beluisteren?
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op het verleden natuurlijk
Maar dat snapte jij ook wel.
Of kijk ik verkeerd? Er zitten in 'onze' halve finale zo op het eerste gezicht sterkere landen dan in de tweede. Maar vorig jaar ging dat ook alsnog goed![]()
Ik dacht ergens te hebben gelezen begin maart...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Susi het volgende:
Wanneer wordt het lied van Ilse en Waylon bekend gemaakt ?
Ohja dat is ook zo!! Terwijl van te voren op al die fora de Italianen met Anouk wilden trouwen, zo mooi vonden ze hetquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Italië kregen we vorig jaar anders maar 1 punt in de halve finale en in de finale niets. Eigenlijk krijgen we van de Big 5 alleen van de UK vaak punten, en van de 6e van dit jaar Denemarken krijgen we bijna altijd ook wel wat.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Greys het volgende:
Nederland in 'poule des doods'
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_des_doods___.html
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Greys het volgende:
Nederland in 'poule des doods'
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_des_doods___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |