Ik snap dat je gemist werdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:
En een meisje hoeft je niet te ''vergeven'', je bent meer dan goed genoeg zoals je nu bent![]()
''Confidence will grow as you achieve''. Niet andersom
Ik ben van plan om bij heel veel Yoga scholen een proefles te doen omdat ik zo mijzelf vaker moet voorstellen aan mensen en op nieuwe plekken te recht kom. En dat is ook goedkoop, als student heb ik niet zoveel geld. Daarnaast wil ik ook allerlei teamsporten proberen, om dezelfde reden als yoga.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:
Blijf naar yoga gaan, daar zitten altijd meer vrouwen van verschillende leeftijdenal spreek je ze alleen maar voor de gezelligheid
![]()
En een meisje hoeft je niet te ''vergeven'', je bent meer dan goed genoeg zoals je nu bent![]()
Als jij jezelf vergeeft en accepteert zal een vrouw dat ook doen. Heb jij er zelf al vrede mee dat je onervaren bent ?
Je bent goed bezig, bijna voorbeeldig te noemen voor velen in deze reeks![]()
Die ervaring komt wel, zoals Arnold ooit zei: ''Confidence will grow as you achieve''. Niet andersom
Ik vind het eigenlijk een heel positief verhaalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Ik ben van plan om bij heel veel Yoga scholen een proefles te doen omdat ik zo mijzelf vaker moet voorstellen aan mensen en op nieuwe plekken te recht kom. En dat is ook goedkoop, als student heb ik niet zoveel geld. Daarnaast wil ik ook allerlei teamsporten proberen, om dezelfde reden als yoga.
Ik ben niet echt tevreden ermee dat ik onervaren ben, hoewel niet iedereen natuurlijk hetzelfde is. Ik ging pas heel laat puberen, ben gepest geweest en heb van mijn 13e tot mijn 19e bijna alleen maar gegamed. In deze periode heb ik wel altijd een paar vrienden gehad. Vanaf mijn 19e ging ik steeds meer doen met mijn vrienden en kreeg ik ook diverse interesses. Ik game nu helemaal niet meer. Uiteraard veranderde ik niet in 1 dag, dit heeft wel even geduurd. Mijn vriendenkring groeit nog steeds, maar wel heel langzaam al vergelijk ik het met andere.
Ik durf nu openlijk tegen mijn beste vrienden te vertellen dat ik ermee zit en ik stel mij daarom vatbaar op. Dit heeft mij dichterbij hun gebracht, iets wat ik niet had verwacht. Ik vind het moeilijk om hier over te praten.
Mijn carrière/studie gaat wel heel erg goed ondanks dat ze vroeger dachten dat er niks van mij terecht zou komen. Ik ben namelijk dyslexie. Voor school heb ik altijd harder moeten werken dan andere, dus ik ben het gewend om ergens niet goed in te zijn. Hierdoor kan ik wel goed omgaan met tegenslagen, bijna altijd kom ik er sterker uit.
Dankjewel, ik probeer mijn verleden zoveel mogelijk te vergeten en blij te zijn met de dingen die ik nu heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een heel positief verhaal
Ook goed om eens te horen
Komt er ook weer eentje in dit topic posten....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het valt me op dat je altijd wel wat te zeiken hebtAls het jou niet lukt met vrouwen, dan ligt het aan de vrouwen en nooit aan jou zelf.
Als een andere man wel succes heeft met de dames dan lijkt hij op een acteur of dan ligt het aan z'n gladheid![]()
Ondertussen lees ik wel dat je hebt liggen krikken met verschillende Fok!sters dus zo zielig ben je nou ook weer niet.
Volgens mij zit je gew vast in je eigen rol van ''Faxie zijn''. Als je snapt wat ik bedoel
Ik ben het eens met Arnold, maar de users hier beweren telkens het tegenovergestelde....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:
Blijf naar yoga gaan, daar zitten altijd meer vrouwen van verschillende leeftijdenal spreek je ze alleen maar voor de gezelligheid
![]()
Als jij jezelf vergeeft en accepteert zal een vrouw dat ook doen. Heb jij er zelf al vrede mee dat je onervaren bent ?
Je bent goed bezig, bijna voorbeeldig te noemen voor velen in deze reeks![]()
Die ervaring komt wel, zoals Arnold ooit zei: ''Confidence will grow as you achieve''. Niet andersom
Knap hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Dankjewel, ik probeer mijn verleden zoveel mogelijk te vergeten en blij te zijn met de dingen die ik nu heb.
stilstaan bij je doorligplekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:08 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Knap hoor!
Het is soms erg moeilijk om blij te zijn met wat je hebt. Ik probeer altijd een minuutje stil te staan bij wat ik heb iedere avond in bed.
Af en toe lurk ik hier en daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Faxie het volgende:
Komt er ook weer eentje in dit topic posten....Ik ga niet weer alles uitleggen. Lees maar 150 topics terug.
Die smileys moet je niet al te veel op lettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Af en toe lurk ik hier en daar.
Je zal IRL best een toffe gozer zijn maar als ik zie je posten is het; of een excuus waarom het niet lukt met dames, of het is een smiley zoals '''' "
''.
Maar vertel eens, waarom ben je zo koppig ?
Natuurlijk wel, die zijn vaak nogal een groot onderdeel van een post hoe iets bedoelt wordt. Als je daar al niet meer op kan/mag letten omdat het niets betekent, kan je net zo goed ook zeggen dat je niet al te veel op de tekst van de post hoeft te letten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Faxie het volgende:
Die smileys moet je niet al te veel op letten![]()
Ik ben verliefd op jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die zijn vaak nogal een groot onderdeel van een post hoe iets bedoelt wordt. Als je daar al niet meer op kan/mag letten omdat het niets betekent, kan je net zo goed ook zeggen dat je niet al te veel op de tekst van de post hoeft te letten.
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef ook_gek het volgende:
en sommige mensen zullen het ook nooit leren
![]()
Oh wacht! Was natuurlijk allemaal een grapje hihihi.......
Is Fax niet echt verliefd op me?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef ook_gek het volgende:
Oh wacht! Was natuurlijk allemaal een grapje hihihi.......
Ik had je graag willen vertellen dat deze mooie uitleg de juiste bleek te zijn, maar ik vermoed toch van niet...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Cue_ het volgende:
In het begin ken je de persoon niet en is alles spannend en leuk. Dus is het contact heel erg aanwezig. Vervolgens wordt er een date gepland, dus er staat een afspraak het is dan niet meer zo noodzakelijk omdat intensieve contact te behouden. Je hoort vaak dat het contact dan wat afneemt.
De date komt, het is gezellig, je wil elkaar allebei nog wel eens zien.
Maar nu zit je dus met het feit wie gaa die eerste stap zetten. Zij heeft denk ik zoiets van "ik vroeg al of ie nog eens op date wou, dus laat hem die stap maar zetten als hij ook echt wil" en jij hebt blijkbaar zoiets van "ze wou nog eens daten, dus ik wacht haar wel af" .. ja dat schiet niet op natuurlijk.
Dat het contact wat minder is geworden vind ik niet zo heel vreemd. Het nieuwe is er vanaf. Maar met afwachten schiet je helemaal niets op. Dus als jij een tweede date wil, moet je dat contact opzoeken en een tweede date gaan plannen me haar.
Niet super positief, maar ook niet negatief. Je kan haar toch gewoon vragen wanneer ze weer tijd heeft om te daten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef denkwerk het volgende:
positief klinkt het niet. Van de andere kant: als de zin er inderdaad niet meer is, is negeren dan niet de betere oplossing? Waarom dan toch nog zo'n berichtje
Neem de telefoon, bel haar (niet appen) en regel een volgende date met haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef denkwerk het volgende:
Ze had tijdens de date al verteld dat ze het deze week erg druk heeft met haar opleiding, en sindsdien heb ik na mijn laatste bericht nog één berichtje gekregen dat dat inderdaad dus zo is, maar dat ze me toch zeker niet vergeten is, hoor.
Erg positief klinkt het niet. Van de andere kant: als de zin er inderdaad niet meer is, is negeren dan niet de betere oplossing? Waarom dan toch nog zo'n berichtje sturen?
Ik heb er zeker nog wel zin in. Maar is het wel slim om er zo achteraan te lopen door nu uitdrukkelijk naar een volgende date te vragen? Als zij zegt dat ze me niet vergeten is, moet ik dan niet eerder afwachten of dat ook daadwerkelijk ergens uit zal blijken, hoe moeilijk ik dat ook vind?quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet super positief, maar ook niet negatief. Je kan haar toch gewoon vragen wanneer ze weer tijd heeft om te daten?
of heb je er zelf geen zin (meer) in? Want dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Met afwachten schiet je in ieder geval geen reet op. Je moet haar ook neit bestoken idd met berichtjes want ze heeft het druk. Maar gewoon een appje of belletje over van "he je hebt het druk nu, maar evt volgende week/ over 2 weken weer eens wat drinken?"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef denkwerk het volgende:
Ik heb er zeker nog wel zin in. Maar is het wel slim om er zo achteraan te lopen door nu uitdrukkelijk naar een volgende date te vragen? Als zij zegt dat ze me niet vergeten is, moet ik dan niet eerder afwachten of dat ook daadwerkelijk ergens uit zal blijken, hoe moeilijk ik dat ook vind?
Dat lijkt me dan geen gek idee. Ik zal nog wel heel even afwachten, want volgens mij was de grootste drukte rond die opleiding morgen wel voorbij, dus als ze dan zelf geen tijd vindt voor een berichtje aan mij, dan geeft mij dat toch weer een andere insteek voor het mijne.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met afwachten schiet je in ieder geval geen reet op. Je moet haar ook neit bestoken idd met berichtjes want ze heeft het druk. Maar gewoon een appje of belletje over van "he je hebt het druk nu, maar evt volgende week/ over 2 weken weer eens wat drinken?"
Kan toch geen kwaad? Weet jij ook gelijk waar je aan toe bent. Zegt ze dat ze het niet weet of miss dan ook druk is.. dan zeg je gewoon iets in de trant van "oke, laat maar weten wanneer je een keer zin hebt" en leg je de bal dus bij haar neer.
En ga je zelf geowon lekker je eigen ding doen en zie je het vanzelf wel
Je wilt veel analyseren, bel haar gewoon, dan weet je het toch. Het is niet alsof je haar stalkt door 1 berichtje of callquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan geen gek idee. Ik zal nog wel heel even afwachten, want volgens mij was de grootste drukte rond die opleiding morgen wel voorbij, dus als ze dan zelf geen tijd vindt voor een berichtje aan mij, dan geeft mij dat toch weer een andere insteek voor het mijne.
Nog niet, hij is aan het daten, en gaat dus binnenkort scoren, naar mijn gevoelquote:
Toch heb ik altijd geleerd dat je beter niet nog een berichtje kunt sturen als je dat al gedaan hebt, dat kan ook nogal wanhopig overkomenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt veel analyseren, bel haar gewoon, dan weet je het toch. Het is niet alsof je haar stalkt door 1 berichtje of call
Zolang ze niet zegt " ik wil geen berichten meer van jou", mag je toch nog ééntje sturen hé, uit jouw verhaal komt het echt niet over alsof je wanhopig contact zoekt. Allez, hoplaaaa_______ nu berichtje sturen of give her a callquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd geleerd dat je beter niet nog een berichtje kunt sturen als je dat al gedaan hebt, dat kan ook nogal wanhopig overkomen
Over wat voor tijdsbestek hebben we het nu?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd geleerd dat je beter niet nog een berichtje kunt sturen als je dat al gedaan hebt, dat kan ook nogal wanhopig overkomen
Omdat ik een nette jongen ben. Date twee zit er inmiddels op en op beide dates was het erg gezellig en had ik als ik echt gepusht had wellicht kunnen 'scoren'. Zo zit ik echter niet in elkaar.quote:
Maar.......quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik een nette jongen ben. Date twee zit er inmiddels op en op beide dates was het erg gezellig en had ik als ik echt gepusht had wellicht kunnen 'scoren'. Zo zit ik echter niet in elkaar.
Je vertrouwen in mij doet me goed complicate!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog niet, hij is aan het daten, en gaat dus binnenkort scoren, naar mijn gevoel
Dat vind ik vervelend gedrag... ook in het algemeen gezien. Dan stel je iets voor, of stel je een vraag oid, en dan krijg je maar niks te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor tijdsbestek hebben we het nu?
Want mezelf kennende krijg ik wel eens eenb erichtje, lees het, bedenk me dat ik straks wat terug stuur, want druk.. en vervolgens niets terug stuur omdat ik het vergeet.
Helemaal niet erg om dan opnieuw wat te horen hoor.
Ik zag het 'scoren' meer als dat de date leuk was en er een tweede komt enzo. Seks stond er los vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef yats het volgende:
Omdat ik een nette jongen ben. Date twee zit er inmiddels op en op beide dates was het erg gezellig en had ik als ik echt gepusht had wellicht kunnen 'scoren'. Zo zit ik echter niet in elkaar.
Haha, moet ik het hier nog posten ook? Sneaky manier om me uit de tent te lokken complicate.quote:
Als het gaat om een vraag voor een afspraak ofzo dan is het wat anders ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
Dat vind ik vervelend gedrag... ook in het algemeen gezien. Dan stel je iets voor, of stel je een vraag oid, en dan krijg je maar niks te horen.
Dat hoeft maar een paar keer te gebeuren, en dan ben ik er helemaal klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |