abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135697528
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meer verleiden is niet zo makkelijk als je al verlegen bent...
Hij kan er voor zorgen dat de rollen omkeren, door het initiatief van haar te laten afhangen....maar bon, dan riskeert ie dat ze niets meer laat horen. Verleiden hoeft niet per sé, te betekenen dat hij uit zijn comfortzone moet komen, je kan zelf iemand verleiden met woorden via chat enz.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135697547
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
because?
pi_135697568
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij kan er voor zorgen dat de rollen omkeren, door het initiatief van haar te laten afhangen....maar bon, dan riskeert ie dat ze niets meer laat horen. Verleiden hoeft niet per sé, te betekenen dat hij uit zijn comfortzone moet komen, je kan zelf iemand verleiden met woorden via chat enz.
Tja hij moet zichzelf even een schop onder de ballen geven :P
pi_135697623
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja hij moet zichzelf even een schop onder de ballen geven :P
:Y en jou zal ik binnenkort een schop onder de ballen geven :P
  zondag 19 januari 2014 @ 21:56:27 #255
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135697681
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef complicate het volgende:

[..]

because?
... it's bullshit.
pi_135697727
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

... it's bullshit.
En dus welke tips geef je dan aan iemand die verlegen is om te verleiden? Niets doen levert niets.
pi_135697734
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef complicate het volgende:

[..]

:Y en jou zal ik binnenkort een schop onder de ballen geven :P
:o
pi_135697831
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef complicate het volgende:

[..]

because?
Je moet niet allemaal kunstgrepen gaan uitvoeren. Probeer een leuk gesprek te voeren en als ze je dan niet boeiend genoeg vindt, moet ze maar iemand anders zoeken. Klinkt een beetje alsof je een kind moet vermaken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135697871
Mensen ik heb het hier niet over haar verleiden, dat komt wel als er nog meer dates gaan volgen.

Het ging me er nu meer om dat ik dus niet snap waarom ze laat merken dat dat er wel in zal zitten terwijl de radiostilte die er nu is een heel ander beeld laat zien.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:59:41 #260
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135697908
[quote]10s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef complicate het volgende:

[..]

En dus welke tips geef je dan aan iemand die verlegen is om te verleiden? Niets doen levert niets.
[/quote[ Uitgangspunt dat ze meer spanning wil lijkt me raar.
pi_135697951
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je moet niet allemaal kunstgrepen gaan uitvoeren. Probeer een leuk gesprek te voeren en als ze je dan niet boeiend genoeg vindt, moet ze maar iemand anders zoeken. Klinkt een beetje alsof je een kind moet vermaken.
Ah op die manier inderdaad.
pi_135697952
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef denkwerk het volgende:
Mensen ik heb het hier niet over haar verleiden, dat komt wel als er nog meer dates gaan volgen.

Het ging me er nu meer om dat ik dus niet snap waarom ze laat merken dat dat er wel in zal zitten terwijl de radiostilte die er nu is een heel ander beeld laat zien.
Omdat ze wellicht twijfelt of jij haar wel echt ziet zitten? :?

Ik noem maar wat...
pi_135698141
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef denkwerk het volgende:

En hoe komt het dan? Heb je dan geen idee waarom? Enig manier om daar achter te komen is het haar te vragen. Misschien moet je haar beter leren kennen en als je echt het gevoel hebt dat ze afstandelijk doet, zou je jouw tijd daar toch niet aan blijven verspillen toch? Of vind je haar ontzettend leuk?
pi_135698195
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ze wellicht twijfelt of jij haar wel echt ziet zitten? :?

Ik noem maar wat...
Maar zo ken ik haar niet. In het internetcontact tot ongeveer anderhalve week voor de date was ze nergens onzeker over. Toen werd het stiller, vervolgens een toch gezellige date waar volgens haar meer in zal zitten, en dan weer stilte. Ik vind het vreemd.
pi_135698359
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Maar zo ken ik haar niet. In het internetcontact tot ongeveer anderhalve week voor de date was ze nergens onzeker over. Toen werd het stiller, vervolgens een toch gezellige date waar volgens haar meer in zal zitten, en dan weer stilte. Ik vind het vreemd.
Oke ik moet zeggen dat ik het ook wel eens gehad heb, en dat was toen geen goed teken nee...

Maar dat weet je pas als je er achteraan gaat.
pi_135698500
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Wrs geen interesse (meer).
pi_135698560
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wrs geen interesse (meer).
Vanuit bindingsangst?
Rustig aan.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:12:34 #268
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135698622
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vanuit bindingsangst?
Dit soort dingen moet je niet willen analyseren...
pi_135698624
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vanuit bindingsangst?
Nee, ze vindt het wrs moeilijk dat zo te zeggen.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:13:38 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135698687
In het begin ken je de persoon niet en is alles spannend en leuk. Dus is het contact heel erg aanwezig. Vervolgens wordt er een date gepland, dus er staat een afspraak het is dan niet meer zo noodzakelijk omdat intensieve contact te behouden. Je hoort vaak dat het contact dan wat afneemt.
De date komt, het is gezellig, je wil elkaar allebei nog wel eens zien.

Maar nu zit je dus met het feit wie gaa die eerste stap zetten. Zij heeft denk ik zoiets van "ik vroeg al of ie nog eens op date wou, dus laat hem die stap maar zetten als hij ook echt wil" en jij hebt blijkbaar zoiets van "ze wou nog eens daten, dus ik wacht haar wel af" .. ja dat schiet niet op natuurlijk.

Dat het contact wat minder is geworden vind ik niet zo heel vreemd. Het nieuwe is er vanaf. Maar met afwachten schiet je helemaal niets op. Dus als jij een tweede date wil, moet je dat contact opzoeken en een tweede date gaan plannen me haar.
pi_135698766
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Cue_ het volgende:
In het begin ken je de persoon niet en is alles spannend en leuk. Dus is het contact heel erg aanwezig. Vervolgens wordt er een date gepland, dus er staat een afspraak het is dan niet meer zo noodzakelijk omdat intensieve contact te behouden. Je hoort vaak dat het contact dan wat afneemt.
De date komt, het is gezellig, je wil elkaar allebei nog wel eens zien.

Maar nu zit je dus met het feit wie gaa die eerste stap zetten. Zij heeft denk ik zoiets van "ik vroeg al of ie nog eens op date wou, dus laat hem die stap maar zetten als hij ook echt wil" en jij hebt blijkbaar zoiets van "ze wou nog eens daten, dus ik wacht haar wel af" .. ja dat schiet niet op natuurlijk.

Dat het contact wat minder is geworden vind ik niet zo heel vreemd. Het nieuwe is er vanaf. Maar met afwachten schiet je helemaal niets op. Dus als jij een tweede date wil, moet je dat contact opzoeken en een tweede date gaan plannen me haar.
^O^
pi_135698771
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, ze vindt het wrs moeilijk dat zo te zeggen.
Who knows, misschien wel, lekker boeiend.. Een ding die je niet moet doen is denken dat je toch geen kans maakt... Ga er gewoon ontspannen mee om en richt je niet op 1 meisje... En hou het positief, anders heb je er straks helemaal geen zin meer in.
Rustig aan.
pi_135698871
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Who knows, misschien wel, lekker boeiend.. Een ding die je niet moet doen is denken dat je toch geen kans maakt... Ga er gewoon ontspannen mee om en richt je niet op 1 meisje... En hou het positief, anders heb je er straks helemaal geen zin meer in.
Ja, kingtoppie.
pi_135698927
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

Uitgangspunt dat ze meer spanning wil lijkt me raar.
Alles is mogelijk, als hij nu contact stopt , weet hij het natuurlijk nooit, wat het had geweest ....
Ik heb persoonlijk al eens interesse verloren omdat iemand mij niet genoeg prikkelde, dus niet omdat ik plots verlegen was ofzo. Maar goed. Hij zou gewoon kunnen nagaan wat er aan de hand is, of gewoon er vanuit gaan dat ze geen interesse meer heeft, maar dat vind ik nogal rare conclusie.
pi_135698942
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, kingtoppie.
Ik vind dat in ieder geval doodzonde, beetje jezelf kansloos inschatten terwijl dat niet nodig is of iets minder leuk maken dan het kan zijn.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')