Je bent vrouw? (in je profiel staat man)quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
Als andere chicks te makkelijk zijn wordt het voor mij moeilijker.
Harde struggels meid.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zou homo worden voor SiIk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent vrouw? (in je profiel staat man)
Scherpquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niks dat ik nooit hersenchirurgie heb uitgevoerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kingtoppie, waarom maak je er soms een punt van dat je nog weinig ervaring hebt?
Het is echt geen hersenchirurgie ofzo.
Soms willen we best wat meer moeite doen voor een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eigenlijk moet het meisje gewoon zo tof zijn en doen tegen je dat die moeite helemaal vanzelf gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms willen we best wat meer moeite doen voor een vrouw
Ik val alleen op players die niet van jagen houden. Story of my life.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet manquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.
De lijst is vast nog veel langer.
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik val alleen op players die niet van jagen houden. Story of my life.
Voor Het Leven episode II zou ik het dan eens helemaal omgooien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ja... daar schiet je dus al helemaal niets mee op. Kun je zeggen van wel, maar de praktijk wijst anders uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"neuken?"quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
"neuken?"
"nee"
"oké doeg"
*loopt naar volgende chick*
Nouja, als je verliefd bent...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ja... daar schiet je dus al helemaal niets mee op. Kun je zeggen van wel, maar de praktijk wijst anders uit.
Maar die neuken wel aan het eind van de avondquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
"neuken?"
"nee"
"oké doeg"
*loopt naar volgende chick*
Kieteldood.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je verliefd bent...
Zou dan echt alles doen om haar zelfs maar te zien lachen.
Ja. Dat is mijn probleem dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar die neuken wel aan het eind van de avond
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo liefquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je verliefd bent...
Zou dan echt alles doen om haar zelfs maar te zien lachen.
DOE IS POSITIEFFZHHquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo lief
Ondertussen neuken ze anderen
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dus wel een meid die zo'n lieve jongen wilt?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, als ze je niet ziet staan zonder dat je het super expliciet duidelijk maakt, heeft ze waarschijnlijk geen interesse.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo lief
Ondertussen neuken ze anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |