Toch wel jammer. Ooit zelf gespeeddate en vond de info over hoeveel anderen 'ja' hebben gezegd vooral gewoon interessant. Kijken of je inschatting kloptequote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dat werd niet duidelijk bekendgemaakt bij de speeddate organisatie die ik had gekozen. Alleen een mailtje met "geen matches" of "niet wederzijds ja ingevuld", geen aantallen of duidelijkheid of vrouwen mij zagen zitten. Sowieso interesseert het me dan weer minder of vrouwen die ik niet interessant vind mij leuk vinden. Zo'n egoboost hoeft nou ook weer niet.
Kijk aan.. toch in trek. helaas alleen niet wat je echt wildequote:Ik kreeg vandaag nog een privebericht van iemand op een contactsite, compleet met mailadres en telefoonnummer. Even gegoogled, maar afgezien van compleet veneukt geschreven Nederlands was diegene ook nog eens ronduit onaantrekkelijk
Vriendelijk maar duidelijk het contact met diegene afgewezen dus.
Bedoel je niet "bij de meet op huppel"?quote:
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn partnerkeuze doet vermoeden van wel.
Ja dat was die meet dusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Damn, wie lag er dan naast haar vorig jaar op die meet bij huppel? Ben ik nou echt totaal dement?
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemen
Ik mag hopen dat hij de vrouw in kwestie in ieder geval aantrekkelijk vond en/of beetje interessant. Anders is het wel erg kansloosquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.
Die wilden ook geen relatie hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.
Ik neem je het ook helemaal niet kwalijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemen
Nee, diegene was nog 10x meer desperate dan ik, en zo overtuigend niet mijn type dat ik echt een omgwtf momentje had wat voor verkeerde inschatting sommige mensen kunnen maken. Opleiding zegt lang niet alles, maar om bij iemand met een in leesbaar Nederlands geschreven profiel en HBO denkniveau aan te komen met compleet verkracht Nederlands en een basisschool-niveau...quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch wel jammer. Ooit zelf gespeeddate en vond de info over hoeveel anderen 'ja' hebben gezegd vooral gewoon interessant. Kijken of je inschatting klopte
[..]
Kijk aan.. toch in trek. helaas alleen niet wat je echt wilde
Ik vind ze niet onaantrekkelijk nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij de vrouw in kwestie in ieder geval aantrekkelijk vond en/of beetje interessant. Anders is het wel erg kansloos
Natuurlijk hoeven je wensen niet heel hoog te zijn bij een ONS.. maar enkel voor een "dan heb ik iig seks" .. daar ben ik niet zo van.. er mag wel iets meer zijn dan dat.
Of hij heeft gewoon een totaal andere smaak dan jij.. dat zou ook kunnen.. toch, misschien?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik zie/lees/hoor wie je daar allemaal onder rekent, geloof ik gewoon niet dat je veel onderscheid maakt.
Daar gaat het niet om, dit klinkt wel een beetje lomp.quote:
Ik maak maar zat onderscheid hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem je het ook helemaal niet kwalijk.
Het is meer dat ik mijn vraagtekens heb bij het feit dat je zegt dat je alleen echt leuke vrouwen zou willen daten/geven. Nu.
Als ik zie/lees/hoor wie je daar allemaal onder rekent, geloof ik gewoon niet dat je veel onderscheid maakt.
quote:
Tja ik moet toch een punt maken. Dan ga ik niet subtiel doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dit klinkt wel een beetje lomp.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Weissman het volgende:
Ik volg het niet helemaal. Heeft taxie nou een trio gehad met huppel en cue ?
Zeg me niet dat je het al vergeten bentquote:
Dat zonder meer. Maar gelukkig weet Faxie wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een totaal andere smaak dan jij.. dat zou ook kunnen.. toch, misschien?
Oké.quote:
Hoe kom jij hier eigenlijk verzeild? Je kwam bij de 25+'ers meets toch niet als een moeilijk versierend type overquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Weissman het volgende:
Ik volg het niet helemaal. Heeft taxie nou een trio gehad met huppel en cue ?
Soort vanquote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Maar gelukkig weet Faxie wel waar ik het over heb.
[..]
Oké.
Wil je nou zeggen dat het niet geen leuke ervaring was met Faxie?quote:
Ik ''versier'' idd niet zo moeilijk zoals jullie het hier bedoelen. Maar waar baseer je die mening op?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoe kom jij hier eigenlijk verzeild? Je kwam bij de 25+'ers meets toch niet als een moeilijk versierend type over
Heb die kerel nooit gemeetquote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Weissman het volgende:
Wil je nou zeggen dat het niet geen leuke ervaring was met Faxie?
Over je post dat je bent weggelopen nadat ze vriendelijk lachte? ja dat het stom wasquote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, niemand een opmerking over mijn post
Oh, okquote:
Roddels zijn belangrijker, pal. Wat wil je horen over je post ? Je weet zelf al wat er aan de hand isquote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, niemand een opmerking over mijn post
Op basis van je "social skills" tijdens de meetsquote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ''versier'' idd niet zo moeilijk zoals jullie het hier bedoelen. Maar waar baseer je die mening op?
Oh ik vond dat niet zo stom, ik ging weg en kon haar nog even snel een ego boost gevenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over je post dat je bent weggelopen nadat ze vriendelijk lachte? ja dat het stom was
Of heb ik een post gemist?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ahjah.
Mijn issues op het moment:
- Onzeker over het feit dat ik geen ervaring heb, dit zorgt voor negatieve gevoelens i.p.v. gevoelens waar ik enthousiast van word en meer ga ondernemen.
- Niet een vrouw als lustobject kunnen zien en ook niet als emotioneel interessant dat ik er echt voor wil gaan als ik haar niet ken, ik wil heel graag een meisje leuk vinden en er een leuke tijd mee hebben maar die gevoelens die zijn in de realiteit dus niet aanwezig als ik onder de vrouwen ben.
Ik denk dat ik over deze 2 punten anders moet gaan nadenken, op een manier dat ik enthousiast word om eigenlijk eens een stap verder te komen.
Naja een beetje handvaten om positiever te denken over dat ''feit''quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:
Wat wil je horen over je post ? Je weet zelf al wat er aan de hand is
Nouja de combinatie vanquote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
Naja een beetje handvaten om positiever te denken over dat ''feit''
En hoe ik dan over vrouwen moet denken.. Als ik er individueel niet zo heel snel van warmloop.. Of dat normaal is en dat iedereen dat heeft en of ik daar gewoon schijt aan moet hebben? Ik weet het niet?
Moet ik al een date proberen te vragen als er de kleinste potentie in zit? Of een nummer? Voor mijn gevoel hoeft het allemaal niet maar als ik erover nadenk wil ik ook weer graag eens wat meer leuke ervaringen met vrouwen.
Ik ben opgegroeid met 3 zussen, als man wordt je dan gedrilled hoe zij willen dat een ideale man doet (waar ze uiteraard zelf natuurlijk helemaal niet op vallen, wat ze denken te willen en waar ze op vallen verschilt nogal vaak bij vrouwen)quote:Op maandag 20 januari 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de combinatie van
- vrouwen seksueel niet interessant vinden voordat je kent
en - vrouwen niet snel interessant vinden
is niet echt een handige combinatie natuurlijk. Er blijven dan weinig vrouwen over.
Waarom zou je bij een klein beetje potentie geen nummer vragen? Kan nooit kwaad, kan enkel wat brengen.
Als je iets wil van vrouwen, ervaring, seks, liefde. Dan zal je er toch echt tijd en moeite in moeten steken.
Je kan het zien als een uitdaging en dat het leuk is om nieuwe dingen te ervaren enzo.
Ja precies... Kut principes zijn het... Ik wil eigenlijk een beetje hulp van jullie om in te zien dat die principes ook gewoon daadwerkelijk onzin principes zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
Beter om zo snel mogelijk die principes wat te laten verslappen en ervaring op te doen...
Het omgekeerde is trouwens ook niet erg handig: vrouwen seksueel aantrekkelijk vinden maar ook niet meer. Ik ben iig. nog geen vrouw tegengekomen die alleen voor een potje neuken in wasquote:Op maandag 20 januari 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de combinatie van
- vrouwen seksueel niet interessant vinden voordat je kent
en - vrouwen niet snel interessant vinden
is niet echt een handige combinatie natuurlijk. Er blijven dan weinig vrouwen over.
Ja met die gedachte heb ik een jaar of 10 rondgelopen. Beter dat je er zo snel mogelijk dikke schijt aan krijgquote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik kan om een of andere reden vrouwen niet gewoon zien als een stukje vermaak om gewoon mee te neuken... Want je moet lief doen tegen vrouwen en ze het hof maken.
Er is geen ''juiste'' manier om te denken over vrouwen. Dat is voor iedereen anders. Ipv te focussen op vrouwen zou ik je aanraden om te focussen op jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
En hoe ik dan over vrouwen moet denken.. Als ik er individueel niet zo heel snel van warmloop.. Of dat normaal is en dat iedereen dat heeft en of ik daar gewoon schijt aan moet hebben? Ik weet het niet?
Nee, ga niet om een date vragen als je er zelf niet helemaal achter staat. Of een nummer.quote:Moet ik al een date proberen te vragen als er de kleinste potentie in zit? Of een nummer? Voor mijn gevoel hoeft het allemaal niet maar als ik erover nadenk wil ik ook weer graag eens wat meer leuke ervaringen met vrouwen.
Welkom op Fok. Hier vind je bijna niet andersquote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het omgekeerde is trouwens ook niet erg handig: vrouwen seksueel aantrekkelijk vinden maar ook niet meer. Ik ben iig. nog geen vrouw tegengekomen die alleen voor een potje neuken in was
Ik heb dat ook, hoor. Veel vrouwen vind ik op het eerste gezicht niet zo boeiend, maar misschien is dat juist wel handig, want dan kun je redelijk nuchter handelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik vond dat niet zo stom, ik ging weg en kon haar nog even snel een ego boost geven.
Deze post:
[..]
[..]
Naja een beetje handvaten om positiever te denken over dat ''feit''
Moet ik al een date proberen te vragen als er de kleinste potentie in zit? Of een nummer? Voor mijn gevoel hoeft het allemaal niet maar als ik erover nadenk wil ik ook weer graag eens wat meer leuke ervaringen met vrouwen.
Voor jou ook niet faxmanquote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja met die gedachte heb ik een jaar of 10 rondgelopen. Beter dat je er zo snel mogelijk dikke schijt aan krijgVoor jou is het nog niet te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |