Hell no, die chicks liepen daar allemaal in heerlijke zomerjurkjes rond etc. Nog nooit in Kiev in de zomer geweest zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Heatwave, zeg me aub dat je opmerking over Oekrainse vrouwenmode sarcastisch was... AUB! Restore my faith in mankind!
Er is geen clou, het is maandarghquote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, nee. Of mis ik de clou nu?
.
Mwah, ik heb niets te klagen verderquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is geen clou, het is maandargh
We gaan er allemaal aan mensen, OPEN JE OGEN!!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh Stbabylon!!! : NWS / Roemenen roven Amsterdam leeg
Smoel dicht, jij woont hier nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan mensen, OPEN JE OGEN!!![]()
Nee, waar ik woon hebben ze nog producten in de schappen van de winkels liggen. En is het mooi weer.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smoel dicht, jij woont hier niet.
*nannananananananan*quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, waar ik woon hebben ze nog producten in de schappen van de winkels liggen. En is het mooi weer.
Ik ben nu in Amsterdam, het valt wel mee met dat leeg zijn eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh Stbabylon!!! : NWS / Roemenen roven Amsterdam leeg
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nu in Amsterdam, het valt wel mee met dat leeg zijn eigenlijk
Ja, en dat is natuurlijk ontzettend vervelend voor de gedupeerden, maar dan nog zijn het geen duizenden jattende Roemenenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja ok, maar ik zag vanochtend een undercoverprogramma waarbij een journalist ze volgde, woensdag opgepakt, zaterdag alweer met 10 man verzameld om op rooftocht te gaan, echt tassen vol parfums etc...
Ik zet ff mijn zonnebril op. Haar badpak en die andere d'r buik reflecteren zo!quote:
Tijdens de gaypride ook auto's treinen bussen vol Roemenen die kant op, om te gaan stelen. Oliver Twist stylequote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja ok, maar ik zag vanochtend een undercoverprogramma waarbij een journalist ze volgde, woensdag opgepakt, zaterdag alweer met 10 man verzameld om op rooftocht te gaan, echt tassen vol parfums etc...
Blue monday ook nog eens!quote:
Ik moet bij die Telegraaf berichtgeving ook altijd denken dat het gaat zoals ditquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is natuurlijk ontzettend vervelend voor de gedupeerden, maar dan nog zijn het geen duizenden jattende Roemenen
Het lijken wel miertjes op iets zoets. Zou ie donuts bij zich gehad hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Looks like somebody called the cops....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |