SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 16:06:06 ]
Ha, dan weet je dat je echt ECHT ECHT EEECCCHHTT heel moe bentquote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsenMijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren
![]()
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
JAquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
Je kan ze bij de H&M inleveren voor 15% korting - geloof ik-, kan je gelijk een nieuwe MILF-outfit scorenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Oh nee! Dat kan ik nog net niet aan, hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo
Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
Moest jij het ook zelf voor schieten? Ik vond het maar raar, eerst betalen en dan weer declaren bij de verzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
Ja dat was ik! Ik las net ook nog over de cezarette en dat is ook nog een optie...dus moet nog even goed nadenken wat ik wil.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Angela, wat Kyara zegt dus.En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |