abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135713115
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135713826
WAT EEN RUST HIER?! Wat is iedereen aan het doen? Werken ofzo :? :P

FR wat een popje! Ik heb zo de neiging om haar door het beeldscherm heen te knuffelen :D

Spark :*

En voorderest gewoon *O* omdat het kan!

En even een offtopic vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_135714087
Ik zet wat dingen op mp en voor de rest hoop ik er ooit weer in te passen ;(
pi_135714107
We waren dit weekend in Berlijn en het ging hartstikke goed! Onderweg zijn we vaak gestopt om de benen te strekken, taartjes te eten of om naar een museum te gaan. Haar eerste moderne kunst museum en ze vond het overweldigend. Het mooiste vond ze een schilderij met grote blote tetten :9
In Berlijn heeft ze de hele dag in de draagzak gezeten en ik heb in het openbaar gevoed en verschoond (of naja, dat heeft mijn man gedaan). 's Avonds hadden we een oppas dus toen zijn we met z'n tweetjes uit eten gegaan. Ik was alleen zoooo moe! :') Maar we hebben wel gelachen en hand-in-hand gelopen. O+ Als klap op de vuurpijl kreeg ik van M. al drie nachten doorslapen! :o Ik had helemaal niet verwacht dat dat nu al zou zijn, maar wat scheelt dat zeg!

Nu even terug reageren, hoor..!
pi_135714118
Werken? Wat is dat? ;)

Fr, wow wat een lieve sac heb je daar. Daar knap ik al helemaal van op. :)

Sparkling, dat is even schrikken. Denk je alle maatregelen te nemen en dan dat! :o

Verder was ik even echt even klaar met alles. Maar nu alweer over. Ik had vannacht een kleuter die snotverkouden was aankom bed. Net tussen twee voedingen van mini flobo door. Denk je dat (8> het wel even overneemt. Maar nee hoor, al verging de wereld. Hij slaapt door. En toen bleek hij vanochtend ook nog de autosleutels te hebben in zijn jas. Hij was al aan het werk.... :')

Maar vanaf nu is het weer klaar. Zo even middagdutje doen. Heb,ik wel verdiend
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135714217
Spirit, te kleine kleding bewaar ik ook in de hoop er weer in te passen :@

Limone, klink goed! Hadden jullie een bekende oppas daar?

Flowerbox, waarom heb je je man dan niet wakker gemaakt? Ik geef mijn man regelmatig een zetje als hij wakker moet worden. Bijvoorbeeld om baby nr 2 uit bed te vissen.
pi_135714340
Bubs, wat rot dat hij zoveel pijn doet joh! Daar heb ik dan weer geen ervaring mee :+

Angela, wat Kyara zegt dus. ;) En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken ;)

Limone, wat heerlijk en wat stoer dat jullie dat aandurven. Ik ben zelfs nog nooit een dag weg geweest met E., als we haar eens meenemen naar Ikea ofzo dan krijst ze de hele boel bij elkaar :@

Spirit, lastig probleem. Denk je er snel weer in te passen? Ik zou kijken of verkopen lukt en anders toch maar in zo'n container.

Flowerbox, je moet mannen soms gewoon even uit bed dirigeren joh :D
E.
pi_135714391
Even in een spoiler hoor, vanwege de herleidbaarheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 16:06:06 ]
pi_135714407
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsen :o Mijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren O+
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
E.
pi_135714650
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen? :@ Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
Sarcasme. Herken het.
pi_135714654
Ohh limone, dat is dan wel heel lekker hoor!
E.
pi_135714666
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsen :o Mijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren O+
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
Ha, dan weet je dat je echt ECHT ECHT EEECCCHHTT heel moe bent :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135714695
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen? :@ Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
JA :D Ik dacht al dat ik gek was!
E.
pi_135714715
Ik vond het ook spannend, Spark! Maar misschien is dat wel het voordeel van een plakbaby: je kan haar bijna overal mee naartoe nemen, zolang ze maar kan plakken (in de draagzak). Maar dat is nu, wie weet hoe het over een week is. :P
pi_135714756
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Je kan ze bij de H&M inleveren voor 15% korting - geloof ik-, kan je gelijk een nieuwe MILF-outfit scoren ;)
pi_135714810
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo :o

Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
pi_135714855
Haha, sparkling en Kyara, dat is ook zo maar dan is (8> echt zoooo chagi dat ik soms denk, laat maar. Maar vanavond maar even weer de taken 'herverdelen' voor vannacht. Hij de twee oudsten, ik de jongste ;)

SPOILER
pi_135714902
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
pi_135714921
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo :o

Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
Oh nee! Dat kan ik nog net niet aan, hoor :D ;)
pi_135715479
Voor 15% vind ik dat echt zonde van mijn kleren -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_135715589
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
Moest jij het ook zelf voor schieten? Ik vond het maar raar, eerst betalen en dan weer declaren bij de verzekering.
pi_135715679
Ja, voorschieten inderdaad. Ik vind het vooral irritant dat ik steeds maar voor 3 maanden meekrijgen. Die vliegen voorbij.

Spirit, dan zou ik ze op MP zetten. Of via zo'n verkoop fb groep?
pi_135715736
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Angela, wat Kyara zegt dus. ;) En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken ;)
Ja dat was ik! Ik las net ook nog over de cezarette en dat is ook nog een optie...dus moet nog even goed nadenken wat ik wil.

Oh en ik hoop ook ooit weer in mijn oude kleding te passen... :')

En ik wou nog wat zeggen maar dat weet ik even niet meer }:|
pi_135715956
Spirit ... of hier op Fok! in V&A zetten? Of ruilen met vriendinnen? Of inleveren bij een tweedehands kledingwinkel/webshop? Vintykids doet nu bijvoorbeeld ook Vintywomen (oid).
pi_135716382
Ik was aan de cerazette begonnen, maar werd daar vrijwel meteen zo slechthumeurd en labiel van dat ik er op aandringen van ML mee gestopt ben nadat ik één van onze katten bijna een mep met de stofzuiger had gegeven (m'n katten zijn normaliter kind 2 en 3 hier O+). Maar goed ook... Wil nieten weten hoeveel slechter ik me nu had gevoeld.

Spark, wow! Duidelijk écht moe.

Kleren die niet meer passen gaan hier in de bak voor Humana of zoiets. Maar kan dat echt bij H&M?
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')