Het is eigenlijk een robot die word bestuurd door Huub.quote:
ik hoop op een flinke na rekeningquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Goejedag het volgende:
Ze hebben maar 500mb, dus daar schieten ze zo doorheen met ze alle.
Nu nog een douchequote:
Dat zou hun best eens de kop kunnen kosten als ze maar lukraak dat ding gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op een flinke na rekening
Ik kan niet wachten op de 3 stemmen van de elite, ookal zal het wss geen fuck uitmaken wie er op de schopstoel komt omdat totaal 48 stemmen ben ik toch wel benieuwd naar de kop van een Hakim/Billy/Aike als die ook maar 1 stem ofzo krijgt van de kijkers.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Tayu het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze ontdekken hoe de buitenwereld tegen ze aankijkt?
precies die naam wordt ook heuul vaak genoemd en ook vodafoonquote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit is ook van te voren ingestudeerd? Waarom zouden ze dit anders doen
En daarna is het "op"?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Goejedag het volgende:
Ze hebben maar 500mb, dus daar schieten ze zo doorheen met ze alle.
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Eindelijk een smartphone, eerste wat ze doen? In een bak met water gooien...
Ik denk dat ze niet zo wakker liggen van sites als FOK! zodra ze zien dat er dagelijks meer dan een miljoen mensen naar ze kijken. Er gaan er daar meteen een stel naast hun schoenen lopen denk ik!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Tayu het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze ontdekken hoe de buitenwereld tegen ze aankijkt?
Ik weet niet welk abbo ze precies hebben, zakelijk-prive etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna is het "op"?
Of wordt de verbinding dan langzamer, of moeten ze per MB gaan betalen...
Ik hoop voor ze dat ze voor een internet blokkade hebben gekozen, anders 1.50 per MBquote:Op maandag 20 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna is het "op"?
Of wordt de verbinding dan langzamer, of moeten ze per MB gaan betalen...
Die ketting mag ook wel weer eens opnieuw gespannen worden...quote:
ja ik ook, heb een kopfoon op en ze komt binnen als een migraine aanvalquote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef Fieleke het volgende:
die stem van Aike als ze in een soort staan van opwinding verkeerd... Die lach! Ik schrik me steeds lam
Nou inderdaad. ( ik kan me een paar rekeningen van mijn zoon herinneren..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op een flinke na rekening
Denk haast van wel. denk dat ze echt niet alles mogen lezen............stel ze lezen FOK, dan gaan ze zich aanpassenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze voor een internet blokkade hebben gekozen, anders 1.50 per MB
Ja die gilletjes...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef Fieleke het volgende:
die stem van Aike als ze in een soort staan van opwinding verkeerd... Die lach! Ik schrik me steeds lam
Volgens mij zijn ze nu al hun eigen namen aan het googlen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk haast van wel. denk dat ze echt niet alles mogen lezen............stel ze lezen FOK, dan gaan ze zich aanpassen
Volgens mij ook. Hoorde Char al iets roepen over gesloten deuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al hun eigen namen aan het googlen?
Dat was uiteraard Hakim die dat als eerste deedquote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al hun eigen namen aan het googlen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef Fieleke het volgende:
die foto's zuigen MB's toch? lekker slim.. Ze doen net alsof ze al jaren van internet verstoken zijn. Ga hout hakken!
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Streamverslag van één van de volgende dagen:
-"Heeft iemand de Sony Xperia gezien?"
-"Volgens mij had Paul de Sony Xperia voor het laatst"
-"Paul? Heb jij de Sony Xperia?"
-"Ik heb de Sony Xperia aan Hakim gegeven, die heef in de keuken met de Sony Xperia gebeld."
-"O ja, ik zie de Sony Xperia liggen. Vanessa, kun jij me de Sony Xperia even aangeven?"
-"Ja, maar volgens mij is iemand vergeten de Sony Xperia op te laden."
-"Jongens, we moeten die Sony Xperia wel opladen na gebruik hoor. Het is dan wel een geweldig goed ding, die Sony Xperia, maar zonder stroom doet-ie het niet."
-"Het voordeel van de Sony Xperia is wel dat hij heel snel opgeladen is en een lange standby-tijd heeft."
-"Ik heb de Sony Xperia aan Hakim gegeven, die heef in de keuken met de Sony Xperia gebeld."
-"O ja, ik zie de Sony Xperia liggen. Vanessa, kun jij me de Sony Xperia even aangeven?"
-"Jongens, we moeten die Sony Xperia wel opladen na gebruik hoor. Het is dan wel een geweldig goed ding, die Sony Xperia, maar zonder stroom doet-ie het niet."
-"Het voordeel van de Sony Xperia is wel dat hij heel snel opgeladen is en een lange standby-tijd heeft."
Inderdaad, Peter wil dan blijven en ze zullen te enthousiast zijn door de kijkcijfers. Kan Fok gewoon openen met de popipoll? Dat zou heerlijk zijn voor Billy en Hakim. Het geeft ook weer mogelijkheden voor team ERG: 's avonds leuke filmpjes kijken en snel door de 500 MB heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo wakker liggen van sites als FOK! zodra ze zien dat er dagelijks meer dan een miljoen mensen naar ze kijken. Er gaan er daar meteen een stel naast hun schoenen lopen denk ik!
En Peter wil ineens weer blijven als hij dat leest, let maar op.
Ja, inderdaad. Maar als ze Fok lezen, kunnen we het zooitje vanuit hier regelen, en dan worden het FOK marionetten, dan bouwen wij een Utopia...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef GekkePoes het volgende:
Utopia is officieel verloren, ze hebben internet
30 foto's bekijken en je zit al op 100 MBquote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef Fieleke het volgende:
die foto's zuigen MB's toch? lekker slim.. Ze doen net alsof ze al jaren van internet verstoken zijn. Ga hout hakken!
Denk het ook. En volkomen logisch natuurlijk dat ze benieuwd zijn.quote:
Top idee! Wij worden het nieuwe hokje/ Febo.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar als ze Fok lezen, kunnen we het zooitje vanuit hier regelen, en dan worden het FOK marionetten, dan bouwen wij een Utopia...
Eerste opdracht Hakim kelen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef 37metrijst het volgende:
Het geeft ook weer mogelijkheden voor team ERG: 's avonds leuke filmpjes kijken en snel door de 500 MB heen.
Laat ze de mobiele livestream maar via 3G gaan kijken, kost 1 mb per secondequote:Op maandag 20 januari 2014 11:49 schreef renevanlaaren het volgende:
ze bekijken de afbeeldingen van utopia
Ben het wel een beetje met je eens. Zou het anders zeggen. Komt ook omdat je hem nu vergelijkt met de anderen. En dan vind ik hem qua karakter niet zo gemeen. Maar draagt niks bij inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:49 schreef Itisbangin het volgende:
Nou. Het is interessant waar internet toe gaat leiden.
Maar ik wil nog even terugkomen over Herbert, of hoe heet die kut?!
Ik kan niet begrijpen dat mensen hem een 'goede gast' vinden. Hij is echt alles wat mis is met de maatschappij.
Hij heeft problemen maar zoekt de oplossingen door het bij anderen neer te leggen in plaats van met zichzelf in gevecht gaan.
Hij zegt dat hij afgevallen is de afgelopen 20 dagen, waar dan? En vooral hoe dan?
Hij klaagt over het eten, maar wat eet hij buiten? Juist alleen maar ongezonde troep.
Dan kan hij best humor hebben, maar het is ook vooral een smerige hork met zijn gerochel, boeren en schijten.
Het is gewoon een lui stuk vreten die alleen maar gewend is om zijn handje op te houden en zijn kont tegen de krib te gooien als het niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft.
Het is niet dat ik Harold zo'n fijne man vind. Het is meer dat hij tegenover de rest nog niet eens zo slecht afsteekt. Voor de rest helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:49 schreef Itisbangin het volgende:
Nou. Het is interessant waar internet toe gaat leiden.
Maar ik wil nog even terugkomen over Herbert, of hoe heet die kut?!
Ik kan niet begrijpen dat mensen hem een 'goede gast' vinden. Hij is echt alles wat mis is met de maatschappij.
Hij heeft problemen maar zoekt de oplossingen door het bij anderen neer te leggen in plaats van met zichzelf in gevecht gaan.
Hij zegt dat hij afgevallen is de afgelopen 20 dagen, waar dan? En vooral hoe dan?
Hij klaagt over het eten, maar wat eet hij buiten? Juist alleen maar ongezonde troep.
Dan kan hij best humor hebben, maar het is ook vooral een smerige hork met zijn gerochel, boeren en schijten.
Het is gewoon een lui stuk vreten die alleen maar gewend is om zijn handje op te houden en zijn kont tegen de krib te gooien als het niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft.
Dat bedoel.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]Trio ERG gaat effe een kwartiertje lachen bij wat melige youtubes en weg is het tegoed.
Die smartphone met internet staat voor dat gene wat Rienk verafschuwt aan de huidige maatschappij.quote:
op mute, zit niet op een reclame praatje te wachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
Wat een naar irritant ventje is die verkoper...
Baard timelapse.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef cobain1994 het volgende:
Waar gaan ze hem nou eigenlijk voor gebruiken? Filmpjes maken voor later?
Ze gaan hem gebruiken om een laptop mee te bestellen...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef cobain1994 het volgende:
Waar gaan ze hem nou eigenlijk voor gebruiken? Filmpjes maken voor later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |