En daarna is het "op"?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Goejedag het volgende:
Ze hebben maar 500mb, dus daar schieten ze zo doorheen met ze alle.
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Eindelijk een smartphone, eerste wat ze doen? In een bak met water gooien...
Ik denk dat ze niet zo wakker liggen van sites als FOK! zodra ze zien dat er dagelijks meer dan een miljoen mensen naar ze kijken. Er gaan er daar meteen een stel naast hun schoenen lopen denk ik!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Tayu het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze ontdekken hoe de buitenwereld tegen ze aankijkt?
Ik weet niet welk abbo ze precies hebben, zakelijk-prive etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna is het "op"?
Of wordt de verbinding dan langzamer, of moeten ze per MB gaan betalen...
Ik hoop voor ze dat ze voor een internet blokkade hebben gekozen, anders 1.50 per MBquote:Op maandag 20 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna is het "op"?
Of wordt de verbinding dan langzamer, of moeten ze per MB gaan betalen...
Die ketting mag ook wel weer eens opnieuw gespannen worden...quote:
ja ik ook, heb een kopfoon op en ze komt binnen als een migraine aanvalquote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef Fieleke het volgende:
die stem van Aike als ze in een soort staan van opwinding verkeerd... Die lach! Ik schrik me steeds lam
Nou inderdaad. ( ik kan me een paar rekeningen van mijn zoon herinneren..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op een flinke na rekening
Denk haast van wel. denk dat ze echt niet alles mogen lezen............stel ze lezen FOK, dan gaan ze zich aanpassenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze voor een internet blokkade hebben gekozen, anders 1.50 per MB
Ja die gilletjes...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef Fieleke het volgende:
die stem van Aike als ze in een soort staan van opwinding verkeerd... Die lach! Ik schrik me steeds lam
Volgens mij zijn ze nu al hun eigen namen aan het googlen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk haast van wel. denk dat ze echt niet alles mogen lezen............stel ze lezen FOK, dan gaan ze zich aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |