Wat is 'feitelijk' niet waar?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?
Jij bent grappig.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Ik voel me niet aangesproken. Dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Van streamers of bewoners?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is 'feitelijk' niet waar?
Hoeveel diagnoses van de DSM IV zijn gepasseerd in de COSsen?
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Nog 1 post, dan heb je er 333quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Ik heb met mijn achterlijke hoofd mijn kater nog naar buiten gelaten. Nu moet ik wachten.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderen
Van mij niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.![]()
Je moet hier echt een zogenaamde reputatie hebben om iets te 'mogen' melden?
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billyquote:
Dat weet ik, mootiequote:
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Hahaha, naja niet eenzaamquote:Op maandag 20 januari 2014 03:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.
Hahaha nee grapje!
Kom vechten danquote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef community het volgende:
[..]
Postcount van een fok accountje.
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Wats met jou, je wil echt constanten matten, kleintje.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha, naja niet eenzaam
Maar het is beter dan stilte of iets wat je moet volgen. Gewoon geouwehoer zonder dat je je daar zelf voor hoeft in te spannen
[..]
Kom vechten dan
Doe eens gewoon FOK!smileys? Zometeen kom je nog met glitterplaatjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!
En de dyslecten, maar die zeggen het niet hardop.
Ha, en daar gaat het mis in de Cos, mensen gebruiken het als chat!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?
Ik zou me ook kapot schamen met zo'n kop.. Maar zij meldt zich aan, ik niet. Hoe vreemd is het dat er over haar gesproken wordt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |