abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135728287
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste een leven :P Elite zijn mensen die geen leven hebben zoals ik :@ :P
Elite hier
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135728574
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Elite hier [ afbeelding ]
:o Jij hebt ook geen leven :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135728585
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:47 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Muissie :* [ afbeelding ]

Best handig die quote alerts [ afbeelding ]

Bizar, SC 2 topics verder opeens zie ik :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135728657
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o Jij hebt ook geen leven :P
Nee klopt ;) Ik had de streams al vanaf december aan. Ik moet zeggen dat ik een beetje moe begin te worden van alles. :P
pi_135728710
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee klopt ;) Ik had de streams al vanaf december aan. Ik moet zeggen dat ik een beetje moe begin te worden van alles. :P
Als je maar niet weg blijft met je heerlijke scherpe commentaar :( en leuk die smilie met die rode baret _O-
  maandag 20 januari 2014 @ 18:57:49 #281
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_135728744
Hakim zegt dat het allemaal niet gaat lukken zolang de rotte appels nog niet weg zijn. Want het zal vooral niet aan hem liggen, dat staat buiten kijf.
wooblabalurg
pi_135728758
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Als je maar niet weg blijft met je heerlijke scherpe commentaar :( en leuk die smilie met die rode baret _O-
Die heeft Nachtzuster gemaakt :Y
pi_135728790
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
Hakim zegt dat het allemaal niet gaat lukken zolang de rotte appels nog niet weg zijn. Want het zal vooral niet aan hem liggen, dat staat buiten kijf.
UTO / [COS #306] Hakim is echt in hoe hij is. :@
pi_135728808
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Die heeft Nachtzuster gemaakt :Y
Ik vind hem leuk, zag hem dacht he daar is Jimmy :P
pi_135728850
Goffer de goffer, nou moet ik Mootie`s taak hier over nemen lijkt het wel, om users naar een deurtje verder te verwijzen :(
pi_135728947
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de goffer, nou moet ik Mootie`s taak hier over nemen lijkt het wel, om users naar een deurtje verder te verwijzen :(
Schoppen die hap hier naar toe, is gesjellig
pi_135729119
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Schoppen die hap hier naar toe, is gesjellig [ afbeelding ]
:o Vind jij dat goed dan? straks komt Mootie krijgen we weer op onze flikker want lullen over Utopia moet in de COS en lullen over randzaken en drama mag hier :@

Mootie kom er maar in :P
pi_135729176
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o Vind jij dat goed dan? straks komt Mootie krijgen we weer op onze flikker want lullen over Utopia moet in de COS en lullen over randzaken en drama mag hier :@

Mootie kom er maar in :P
Welnee, die gifkikker valt best mee 8-)
pi_135729213
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Welnee, die gifkikker valt best mee 8-)
Ze is lief, maar kan ook zo streng zijn, dan wordt ik een beetje bang, net als bij jou :@
pi_135729231
*O* FF springen dan maar
pi_135729471
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef Toverheks het volgende:
*O* FF springen dan maar
Er lijken wat posts te verdwijnen. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik het top vind dat je die verslagen maakt. Ik lees ze elke dag na het echte nieuws ^O^ ^O^ ^O^
pi_135729662
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Er lijken wat posts te verdwijnen. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik het top vind dat je die verslagen maakt. Ik lees ze elke dag na het echte nieuws ^O^ ^O^ ^O^
Dat vind ik echt ontzettend lief van je dat je dit zegt, ach en ik doe het voor de lol, maar merk ik begin steeds van die zegt dit en die zegt dat maar dan ga ik in een andere vorm over, moeilijk uit te leggen, zoals de andere ik kan het gewoon niet, en die tikken heel veel slagen in een minuut, dat zal ik nooit leren, en merk ook als ik wel eens iets van mezelf terug lees dan ik er een verhaaltje van maak, wel wat er gebeurd is in grote lijnen maar plak er af en toe iets achteraan.
pi_135730127
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat vind ik echt ontzettend lief van je dat je dit zegt, ach en ik doe het voor de lol, maar merk ik begin steeds van die zegt dit en die zegt dat maar dan ga ik in een andere vorm over, moeilijk uit te leggen, zoals de andere ik kan het gewoon niet, en die tikken heel veel slagen in een minuut, dat zal ik nooit leren, en merk ook als ik wel eens iets van mezelf terug lees dan ik er een verhaaltje van maak, wel wat er gebeurd is in grote lijnen maar plak er af en toe iets achteraan.
Niks van aan trekken. Het is tof. :Y
pi_135730157
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Niks van aan trekken. Het is tof. :Y
Dank je O+
  maandag 20 januari 2014 @ 19:22:13 #295
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135730167
Bijzonderleuke actie. *O* Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets? :'(

Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen. *O* Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!" _O_

Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
pi_135730282
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie. *O* Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets? :'(

Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen. *O* Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!" _O_

Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Wat is deze spam ?
pi_135730605
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is deze spam ?
Het heeft al 830 euro opgeleverd :o
pi_135730733
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Lief wel
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Lief wel zo te zien.
pi_135730783
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Lief wel

[..]

Lief wel zo te zien.
aktie op FOK dus
pi_135730880
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

aktie op FOK dus
Ja ik zag het. Maar ik heb niks met bloemtjes en bijtjes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')