hoe is jouw blue monday?quote:
hier op zich ook welquote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Hier gaat t allemaal wel best & daar?
ach ja het blijft maandag hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op zich ook wel klinkt niet helemaal overtuigend..
die winkel wil ik ook wel ergens vindenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ergens was met een kledingwinkel waar ze zoveel korting hadden dat alle kleding 1 euro p.s kostte. Was dit maar echt zo
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die winkel wil ik ook wel ergens vinden
arme amaquote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromen
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjequote:
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&mquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjeOok leuke kleding
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komtquote:Op maandag 20 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&m
maar ja, voor vrouwen is dat anders natuurlijk
ja, pareltjequote:Op maandag 20 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / niemand wint van mij een straatgevecht want.........> Ik neem aan dat we dit allemaal gezien hebben?
bij mij is dat nogal diversquote:Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |