dit jaquote:
lekker stoeptegels etenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je niet nodig joh. Gewoon leven van de straat.
kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef Rezania het volgende:
Stelling van de dag: Er zijn te veel domme mensen op de wereld.
Tot je laatste zin geloofde ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tot je laatste zin geloofde ik het.
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!
Mogguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |