Urgh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef mootie het volgende:
Nog een extra plaatje voor de muis.
[ link | afbeelding ]
Ik vertrouw op jouw mensenkennis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef mootie het volgende:
Ik weet zeker dat ze er dolgelukkig mee is!
Youtubes, glitterplaatjes en prinsesjes. We kennen onze muis door en door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonnestraaltje! Van harte!
omdat je zo dol op YT-jes bent.
Dan van harte met de grap, zeg maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het een hilarische grap is.
Het was weer een groot succes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan van harte met de grap, zeg maar.
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:42 schreef Joezi het volgende:
Onze bacon is jarig! Gefelicispeklap!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het een hilarische grap is.
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef Joezi het volgende:
Onze LLgetikt is vandaag jarig, van harte proficiat![]()
[ afbeelding ]
25 maart was dat, toen werd onze leider 50, dat hebben we uitgebreid gevierd toenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef rico80 het volgende:
LS, de TS, was de 25e jarig.. Maar kreeg een onhandig cadeautje
Leuke vakantiefotoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:23 schreef sly-nl het volgende:
Gefeliciteerd LS.
Alles komt goed!!
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb niks met de Toppers, dus het boeit me vrij weinigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Aangezien LS en ik niet veel verschillen (als het om uiterlijk gaat that is), kon ik deze plaatsen zonder dat al die cos- en sc-retards door zouden hebben dat het niet om de echte LS gaat. Nu heb je ze wakker gemaakt.
Je kunt die hartjeskliek![]()
![]()
![]()
beter attenderen op dat gekwijl, praten in koetsiekoetsie-taaltje met elkaar en het overmatig aflikken van einander. Bah
![]()
Echt uitnodigend voor 'normale' users is het niet om te komen buurten in zo'n incestueuze inteeltclub. En geef ze dan op z'n minst een paar vaste uren, want die vampieren zitten er constant![]()
Vind je het ook zo erg van Gerard Joling?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ben je jarig?
Nou gefeliciteeerd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |