Vooral als je een hekel aan je familie hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat worden souvenirs om thuis aan familie en vrienden uit te delen.
Op een hele nette manier, IK BEN NIET BOOS.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa heeft zo wat te vertellen aan tafel
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Andrea vanochtend aan Jimmy vertellen dat de treehugger toch niet zo comfortabel ligt. Mevrouw 1 had last van haar borstbeen dus wil ze graag schuimrubber.
Gek hè?
hahaha.quote:
Waarschijnlijk as usual dat iedereen zn bord op moet ruimen... Want "dè doek dus nie he, alles afwasse"quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa heeft zo wat te vertellen aan tafel
De 2 van gisteren gaan nog terugkomen, maar er zijn er 3 niet op komen draven.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaha.
Heeft ze al nieuwe klanten dan?
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
De 2 van gisteren gaan nog terugkomen, maar er zijn er 3 niet op komen draven.
100 euro in de toekomst dus...met voorbehoudquote:Op maandag 20 januari 2014 09:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
De 2 van gisteren gaan nog terugkomen, maar er zijn er 3 niet op komen draven.
Daar komt het voor nu wel op neer. Ik heb geen idee waar ze andere klanten vandaan wil halen?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
100 euro in de toekomst dus...met voorbehoud
Die zou ik slaan, echt. Rot op met je gezeik op de vroege morgen.quote:
Ze valt me mee. Ze vertelde dat ze vindt dat iedereen niet elke dag dezelfde taken hoeft te doen en als je niet kan koken, je dat mooi hier kan leren. Ook dat als je iets niet leuk vind om te doen dat je het toch samen met elkaar moet doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef beequeen het volgende:
Lot is van het steuken. Isa meer van de ratio, al komt ze af en toe gestoord over.
Misschien kun je even voor hem bidden.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef Estherdv het volgende:
ik hoop echt dat Rienk er niet uit gaat
Mooi, ik vraag me af of ze in de stal speakers hebben hangen.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:48 schreef renevanlaaren het volgende:
de zender van isa is aardig aan het storen
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:49 schreef Voxs het volgende:
Ze valt me mee. Ze vertelde dat ze vindt dat iedereen niet elke dag dezelfde taken hoeft te doen en als je niet kan koken, je dat mooi hier kan leren. Ook dat als je iets niet leuk vind om te doen dat je het toch samen met elkaar moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |