ze had 55 euro winst vertelde ze gisterenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft iig de uitgaven weer terugverdiend gisteren. Maar veel verdiend is er zeker nog niet, hooguit een paar tientjes.
En ze heeft witte kleding en witte klompen besteld en aan bij die eerste vrouw ook iets, weet zo niet meer wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
55 euro de uitgaven waren 45 euro
Maar ze vergeet erbij te vertellen dat ze bij de laatste klant (Eveline) ook meteen een paar witte klompen en witte kleding heeft besteld, die komen de volgende keer mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze had 55 euro winst vertelde ze gisteren
gemist ,is dit bekend bij de groep .quote:Op maandag 20 januari 2014 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft witte kleding en witte klompen besteld en aan bij die eerste vrouw ook iets, weet zo niet meer wat.
Ik heb haar er niets over horen vertellen aan de groep, maar ik kan dat gemist hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gemist ,is dit bekend bij de groep .
Ze maken koffie uit melk ipv water.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dacht dat Billy een beker pap nam, maar het is koffie/thee, er ging een eetlepel suiker in
mooiquote:Op maandag 20 januari 2014 09:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb haar er niets over horen vertellen aan de groep, maar ik kan dat gemist hebben.
Ze lopen straks helemaal vast als het zo doorgaat. Ze hebben nog niks wat maar lijkt op een vaste bron van inkomsten. Ja aleen de kaasjes straks misschien maar zoveel gaat dat nu ook weer niet opleveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat ze uitgegeven heeft aan olie, en met wat ze besteld heeft aan der klanten komt ze tekort denk ik![]()
![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze lopen straks helemaal vast als het zo doorgaat. Ze hebben nog niks wat maar lijkt op een vaste bron van inkomsten. Ja aleen de kaasjes straks misschien maar zoveel gaat dat nu ook weer niet opleveren.
Het schiet iig al lekker op, de bodem van de kluis komt in zichtquote:Op maandag 20 januari 2014 09:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze lopen straks helemaal vast als het zo doorgaat. Ze hebben nog niks wat maar lijkt op een vaste bron van inkomsten. Ja aleen de kaasjes straks misschien maar zoveel gaat dat nu ook weer niet opleveren.
Ik ben benieuwd wie er 25 euro per kilo aan kaas gaat ophoesten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Jonge kaas ook nog eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:35 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er 25 euro per kilo aan kaas gaat ophoesten.
Ben bang dat ze alle kaasjes zelf op moeten eten(als dat al mag)quote:Op maandag 20 januari 2014 09:36 schreef kievitsboom het volgende:
Die kaasjes worden afgekeurd na een test van Boer Klaver, zijn niet rein.
Dat worden souvenirs om thuis aan familie en vrienden uit te delen.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze alle kaasjes zelf op moeten eten(als dat al mag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |