wat gaat die prutser nou weer in elkaar knutsellenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:12 schreef Tayu het volgende:
Heej, ik heb weer wat spulletjes nodig!:
[ afbeelding ]
sponsje voor de uiersquote:Op maandag 20 januari 2014 08:25 schreef Rica het volgende:
Paul die mongool heeft gister zijn strontschoenen afgeveegd met iets dat gebruikt wordt om de uiers te reinigen.
Kijken of ze het merken.
(Of het moet achter de schermen vervangen zijn)
En nog wel met 1 hand.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Volgens mij is Isa meer aan de tepels aan het trekken dan erin aan het knijpen.
Andrea heeft gister flink verdiend dus er is weer budget.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:12 schreef Tayu het volgende:
Heej, ik heb weer wat spulletjes nodig!:
[ afbeelding ]
Nee, hij komt niet ver denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 09:09 schreef Meerwaarde het volgende:
[..]
Hoe zou dat er uit zien als hij aan het werk is als beveiliger? Lijkt me niet dat hij achter je aan gaat rennen
Had toch al alles voor een douche, behalve een boiler?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef pullup het volgende:
Na drie weken mag hij wel eens een douche bestellen lijkt me
Ik zie ze nog wel een stomerij bellen eerdaags.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had toch al alles voor een douche, behalve een boiler?
Als het goed is, heeft hij die net besteld.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar mijn idee had hij inderdaad voor 593 euro ofzo vorige week alles besteld, excl die boiler.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat ze uitgegeven heeft aan olie, en met wat ze besteld heeft aan der klanten komt ze tekort denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Andrea heeft gister flink verdiend dus er is weer budget.
Ze heeft iig de uitgaven weer terugverdiend gisteren. Maar veel verdiend is er zeker nog niet, hooguit een paar tientjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat ze uitgegeven heeft aan olie, en met wat ze besteld heeft aan der klanten komt ze tekort denk ik![]()
![]()
55 euro de uitgaven waren 45 euroquote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft iig de uitgaven weer terugverdiend gisteren. Maar veel verdiend is er zeker nog niet, hooguit een paar tientjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |