Angelique heeft vroeger een eetstoornis gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Angelique wordt een beetje te dik.
Angelique gooit het meestal op 'zware botten'.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Angelique heeft vroeger een eetstoornis gehad.
Angelique weet een groot geheim van Annabelquote:Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Angelique gooit het meestal op 'zware botten'.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Angelique weet een groot geheim van Annabel.
Pamelaquote:
Alexandraquote:
Dan wil ik graag een PS3quote:Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef GTAnoob het volgende:
LTC is vandaag rond de 23.70 geweest?
Wat een nerveusesje markt. Ik denk he, mensen verwachten een crash en zijn bang om te kopen, ze weten niet echt wat ze moeten doen en verkopen bij de meest geringe daling omdat ze denken dat dat het begin is van de grote crash (als die er al komt, laten we hopen van wel!).
Hopelijk crashed de markt biennenkort naar $5 per LTC.
Zal nooit meer gebeuren - maar als het OOIT - gebeurd, dan verloot ik een console (vorige generatie, PS3, Xbox 360, Wii) in dit topic
Zal ik hier anders ook nog even vertellen wat je allemaal met robin gedaan hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga met je barbies spelen leugenaar
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik hier anders ook nog even vertellen wat je allemaal met robin gedaan hebt?
Van Pamela heb ik toch hele andere dingen gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Met Robin heb ik alleen maar KEIhard geruzzeld, verder niks.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Met Robin heb ik alleen maar KEIhard geruzzeld, verder niks.
Haha loserquote:
Als je af en toe je eigen record breekt is het goed tochquote:
huh wat is er gebeurdquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb hem nu weer te pakken hoor, de enige valsspelender ruzzler.
Echt zo lelijk he.
Natuurlijk draagt het de naam 'maroc nr 1'
Kheb hem maar weer even de waarheid gezegd. Triest ventje.
Hij staat nr 3 van NL ofzo met z'n zielige gedrag. Ronde 1 maak ik hem helemaal in. En ronde 2 heeft ie ineens in volgorde netjes alle dure woorden van boven naar beneden in de woordenlijst. Woorden als Prestige, eierstok, satineer, toekans enzoquote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
huh wat is er gebeurd
heeft een makrokaan je opgelicht?
post zijn foto & naam
Welk spel? Lolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij staat nr 3 van NL ofzo met z'n zielige gedrag. Ronde 1 maak ik hem helemaal in. En ronde 2 heeft ie ineens in volgorde netjes alle dure woorden van boven naar beneden in de woordenlijst. Woorden als Prestige, eierstok, satineer, toekans enzo![]()
Opflikkeren dermee.
kun je IETS winnen met dat spel?quote:
Ja, de winst op de tegenstander.quote:
Het zijn sociaal/economische-omstandigheden die hem dit laten doen. Relax man.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:05 schreef roislecxe het volgende:
En ik vind het niet erg om te verliezen hoor, daar leer je ook weer van, en beetje strijd maakt het juist spannend.
Maarja, het zal weer eens geen marokaan zijn die het verpest
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn sociaal/economische-omstandigheden die hem dit laten doen. Relax man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |