abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2014 @ 22:54:21 #1
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135701220
ONE HUNNNEEEEDDDD AND TWO!!!!

Party banner blijft gewoon staan

De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)

Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

BigSmurf - Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Denimasa aviator sugarcane denim.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT

Ali_Ilegali (Oldblue)

Atta-boy (APC)

bokkepoot (Nudie)

DeGrote (Denham)

don-diablo (Momotaro)

JetLife (APC NS)

LSDreamer (ALD)

RinkeNL (Edwin ED-47)

T_Fuff (Atelier la Durance Royston)

DutchErrorist (Levi's 501 STF)

M1stral (Momotaro)

MartiniNL

Doo. (Momotaro)

OP-style made by: Bobr ^O^
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135707628
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Why remove a label which in your eyes is unneccesary, just to replace it with something else that doesn't serve a purpose?
The reason that I want to remove labels from my work on this project is the concept of this project is "Untranslatable", less speaking more sewing. And from my point of view, as a designer, I want people can recognize my work by seeing the design not by looking at a name or brand on label.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 20-01-2014 08:14:43 ]
Denimasa
pi_135717120
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_135719415
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef leppeh het volgende:
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
Is wel mijn maat maar heb me voorgenomen geen momo's meer te kopen :(
pi_135719442
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef doo. het volgende:

[..]

Is wel mijn maat maar heb me voorgenomen geen momo's meer te kopen :(
Ik zou het gewoon doen, deze is natuurlijk een stuk goedkoper dan een normale Momo.
pi_135720365
quote:
Kost duur?
pi_135720456
120 lijkt me wel redelijk gezien z'n staat, kan pics maken als er behoefte aan is.
pi_135722248
Waarom doe je die Beckmans weg dan? Die heb je toch nog niet zo lang?
pi_135723340
Jaartje ofzo, maar ik heb ze nooit aan en dan is het een beetje zonde als ze in de kast staan te verstoffen :)
  maandag 20 januari 2014 @ 16:37:34 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135723575
Jammer dat die Beckmans mij te groot zijn.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135726381
leppeh gaat over naar de dark side, goede denim en goede boots verkopen.
Niet lang meer en hij koopt een non selvedge broek, of nog erger... een pre wash :+
Faka G
  maandag 20 januari 2014 @ 18:21:51 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135727322
Afmetingen en prijs Atta.
Blog
pi_135727548
Ohja fuck vergeten, zal zo eens gaan meten
Faka G
  maandag 20 januari 2014 @ 19:09:17 #14
413550 Mrs.Jetson
graag verwijderen
pi_135729371
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Bij goede back shots word dit door de vingers gezien
Wat is een back shot dan? :@
pi_135730154
http://www.dumluck.nl/
Komt net op Facebook langs via een vriendin van me. Nederlandse denimliefhebber die een brand/shop is gestart. Interessant om in de gaten te houden :)
pi_135731803
Wat een dramatische fits op die foto's in de shop :'(
  maandag 20 januari 2014 @ 19:50:08 #17
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135731935
Ik vind het verhaal ook heel slecht.

In een wereld van massaproductie gaan wij het helemaal even anders doen, juist ga maar achteraan in de rij bij de rest staan... Zo takke cliché :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 20 januari 2014 @ 20:17:37 #18
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135733444
Dat zijn toch geen jeans... Dat is een stuk spijkerstof met wat garen.

Kijk alleen al naar die backpockets.
Blog
pi_135735547
Jesus fuck, rustig maar hoor :') Zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Volgens mij hebben er wat mensen zand in hun vagina gekregen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 20:51:47 #20
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135735708
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck, rustig maar hoor :') Zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Volgens mij hebben er wat mensen zand in hun vagina gekregen :')
Wij zijn gewoon verwende azijnpissers, wij willen Japanse kwaliteit voor een schijtprijs...

Zo'n nieuw Nederlands label heeft gewoon niets interessants te bieden dan alleen het feit dat ze Nederlands zijn imho.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135735935
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon verwende azijnpissers, wij willen Japanse kwaliteit voor een schijtprijs...

Zo'n nieuw Nederlands label heeft gewoon niets interessants te bieden dan alleen het feit dat ze Nederlands zijn imho.
Dat was ook exact het punt, interessant omdat het Nederlands is. Die fabric, fits en finishing/details vind ik nou ook niet echt je van het.

Maar zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Oefening baart kunst en wellicht dat er over een jaartje mooiere/betere producten uit voortkomen.
  maandag 20 januari 2014 @ 21:00:11 #22
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135736235
quote:
V&A / [TK] Red Wing Beckman 9016 (maat 42.5)

Deze? :)
pi_135736239
Voor die Nederlandse trots hebben we ook al Denham, Olaf hussein, bdd, tulp jeans enz enz :+
Het moet iemand van fok zijn om het echt interessant te houden :7
Faka G
pi_135736866
pi_135748396
back view, I'm thinking about leaving the back pocket blank or have arc stitching or hidden arc.

Logo stitch on left leg's inseam, 5"-6" from lower point of crotch. This design is for men jeans and men pants product line.

… exactly for ladies will stitch on somewhere else, will show on ladies jeans design later.

when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…

Denimasa
  dinsdag 21 januari 2014 @ 08:20:40 #26
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135748424
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:17 schreef Bob_lorr het volgende:
when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…
_O-
pi_135748427
Single stroke M ribbon stitching on back pocket lower right corner,

and single stroke M ribbon stitching on leather patch.

Jeans for THE MAN !

[ Bericht 2% gewijzigd door Bob_lorr op 21-01-2014 08:29:13 ]
Denimasa
pi_135749055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:17 schreef Bob_lorr het volgende:
when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…]
:D _O-

Looks good Bob _O_ Do you know what fabric you're gonna go with?
pi_135749760
HIDDEN ARCS BOB YEAH
pi_135750924
Stealth arcs in combination with hidden please.
pi_135752349
quote:
Wat staat er in het label? US 9.5 ? Jammer dat is mij net te groot, vind ze erg dope.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendje Krakow geweest, Poolse fades voor de wins.

Wódka is ook de nieuwe favoriet van mijn warpweftco ben ik achter gekomen :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135756638
Wodka soak gedaan? :+
Looks nice bob!
Faka G
pi_135762658
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Michhas het volgende:

[..]

:D _O-

Looks good Bob _O_ Do you know what fabric you're gonna go with?
Thanks Michhass, finally, I decide to use one of my favorite from my previous 2008-2009 collection.

Japanese denim , 13.7 oz , pure synthetic indigo (no black, red, green and gray shade) Medium tension, singeing denim, Ring X Ring slub (smooth medium/long-staple yarn), extra smooth weft yarn for the maximum comfort wearing that can get along with sharp slim cut.

Fade sample here. Same fabric that I'll use in MASA, first model.

Clear blue shade, natural looks vertical slub, clean and born-handsome looks.

To folks who expecting a heavy weight denim, I'd say weight is nothing to do with fade.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 21-01-2014 16:33:56 ]
Denimasa
pi_135763216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef doo. het volgende:
HIDDEN ARCS BOB YEAH
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Pedroo het volgende:
Stealth arcs in combination with hidden please.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Wodka soak gedaan? :+
Looks nice bob!
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:20 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

_O-
thanks guys, do you guys really like hidden arc? blurry fade on back pocket?

imo, I prefer stealth arc, black or blue thread. I think it looks better when the jeans fade.

lets vote! Dutch Design go go go.
Denimasa
pi_135763546
Anyway, I accidentally convert Facebook account(Untranslatable.MASA) to a business page. First there are 9 friends from foks but now it convert to 9 likes…

I'm so sorry, can all of those 9 guys give me a name, I'll add back to the first post for a credits of your supports before I start post something.
Denimasa
pi_135764588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Bob_lorr het volgende:
Anyway, I accidentally convert Facebook account(Untranslatable.MASA) to a business page. First there are 9 friends from foks but now it convert to 9 likes…

I'm so sorry, can all of those 9 guys give me a name, I'll add back to the first post for a credits of your supports before I start post something.
Looks great! Nice details.

Maybe you should do a 'hidden arcs only' for the fok!kers :+ ^O^
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:46:38 #37
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135764596
Wow Bob, this sounds absolutely amazing!

I really dig the first coupple of sketches, and that fabric is sweeeeeet.

What colour will the selvedge line be like?
#FREEBAJSKORV
pi_135764819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Bob_lorr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

thanks guys, do you guys really like hidden arc? blurry fade on back pocket?

imo, I prefer stealth arc, black or blue thread. I think it looks better when the jeans fade.

lets vote! Dutch Design go go go.
Really looking good this far! I like the idea of the 'M' shaped stitching on the thigh, unless it's too big. The back pocket ribbon looks a bit overthought IMO.

Since I've got my Momo's I really like the rope-filled belt loops + rope-filled top-seam of the backpockets. It gives a instant high-quality feel. Maybe you could do that aswell?
I like a hidden arc, but only when the denim is not too slubby, because then it's getting too blurry. Maybe keep the backpockets clean, as the denim is already interesting enough?

The denim is looking very good though!
pi_135764912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef xSanjay het volgende:

Metallic / silver woold be cool imho.

And as mentioned by analoog, rope filled top-seam and rope filled belt loops is sweet
pi_135766272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef doo. het volgende:

[..]

Looks great! Nice details.

Maybe you should do a 'hidden arcs only' for the fok!kers :+ ^O^
lets vote!! btw, les see my sketch on the arc... may be you guys might like it stich on outside.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef xSanjay het volgende:

A red selvedge line for this denim, forever classic!!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Analoog het volgende:

[..]

Really looking good this far! I like the idea of the 'M' shaped stitching on the thigh, unless it's too big. The back pocket ribbon looks a bit overthought IMO.

Since I've got my Momo's I really like the rope-filled belt loops + rope-filled top-seam of the backpockets. It gives a instant high-quality feel. Maybe you could do that aswell?
I like a hidden arc, but only when the denim is not too slubby, because then it's getting too blurry. Maybe keep the backpockets clean, as the denim is already interesting enough?

The denim is looking very good though!
Yeah, size will be smaller, proportion in sketch is a bit big.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef doo. het volgende:

[..]

Metallic / silver woold be cool imho.

And as mentioned by analoog, rope filled top-seam and rope filled belt loops is sweet
I'll bring some good stuff from the vintage version, like rope filled belt loops.

For rope filled top seam on backpocket... I used to do that in my work but It just make an overly contrast fade than the side and bottom of backpocket. I mean it looks unnaturally compare to another 4 sides of the pocket.
Denimasa
pi_135767848
Stealth/hidden arcs depends on backpocket stitching, maybe combine like samurai did on a pair if jeans, can't really remember what pair it was but is looks really cool with simplistic backpocket design.
Faka G
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:53:34 #42
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135769592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Wat staat er in het label? US 9.5 ? Jammer dat is mij net te groot, vind ze erg dope.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendje Krakow geweest, Poolse fades voor de wins.

Wódka is ook de nieuwe favoriet van mijn warpweftco ben ik achter gekomen :D
This post is worthles without pics.
Blog
pi_135769917

YES YES YES!! Ben de happiest guy on earth!! haha

Meer pictures komen later, ook van mijn acht maanden oude Tellason
pi_135769953
Goeie binnenkomer ^O^
pi_135773953
Door nogal afvallen zit mijn apc echt baggy; van de knoop tot mijn enkels :') Toch best jammer, maar dat kan de kleermaker toch wat betekenen voor me
pi_135780046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef ilson het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker lekker lekker. Was hier nog iemand met een RRL toch of iemand die graag een RRL wilde?
quote:
[quote]0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Stealth/hidden arcs depends on backpocket stitching, maybe combine like samurai did on a pair if jeans, can't really remember what pair it was but is looks really cool with simplistic backpocket design.
Zit ook een dude in HWDC2 die een Samurai heeft met stealth en hidden arcs. Ziet er wel tof uit.
pi_135784377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Lekker lekker lekker. Was hier nog iemand met een RRL toch of iemand die graag een RRL wilde?

[..]

Haha ja dat was ik ook, vandaar dat ik zo blij ben dat ik er eindelijk 1 heb haha
pi_135790378
Die RRL ^O^
pi_135796944
M'n Dry Bones hangt te drogen, net een soak gegeven. Ik ben van plan wat regelmatiger te gaan soaken en te kijken wat het resultaat gaat worden.
pi_135801033
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Analoog het volgende:
M'n Dry Bones hangt te drogen, net een soak gegeven. Ik ben van plan wat regelmatiger te gaan soaken en te kijken wat het resultaat gaat worden.
Jij hebt ook meegelezen in de hwdc2 thread :D :D
Ziek die mbb met al die soaks, ik hoop dat mijn oldblue ook nog zo mooi gaat worden.
Faka G
pi_135801388
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Jij hebt ook meegelezen in de hwdc2 thread :D :D
Ziek die mbb met al die soaks, ik hoop dat mijn oldblue ook nog zo mooi gaat worden.
Haha ja klopt :+
Zat er wel al langer aan te denken om regelmatiger te wassen, dus maar gewoon doen uiteindelijk. De creases bij m'n Momo verplaatsen altijd na t wassen. Misschien helpt dit ook om de creases op hun plek te houden door het 'heractiveren' van de starch.
Hij kan nu iig weer rechtop staan!

Die MBB is idd echt lijp, die whisters zien er goed uit :9
pi_135802246
Zat er zelf ook aan te denken mijn sage vaker te gaan wassen/soaken als ik weer in Nederland ben. Maar moet 'm nu eerst nog repareren. Door al het kebab hier in Izmir ben ik te dik geworden en zijn de knopen eraf geknapt :')
pi_135803414
Gainzzzz
Faka G
pi_135803862
Squatz and kebab = gainz.
pi_135811040
Gvd mijn oldblue heeft net een franse uien soak gehad :'( :')
Denk dat een nieuwe soak of wash nu wel nodig is...
Faka G
pi_135811448
soak in dis bizzzzzz'

Net m'n ninja ed gesoakt, leek wel alsof ik een asbak wastte shit wat stonk dat onbehoorlijk.

Ben benieuwd of die grijzer is geworden, hoop het niet, ninja ed -> opa ed.
pi_135811549
Januari maand van de soaks en washes. Iedereen gepushed door zijn familie om eindelijk je broek eens te wassen als goed voornemen? :+
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:02:59 #58
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135812416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef Atta-boy het volgende:
Gvd mijn oldblue heeft net een franse uien soak gehad :'( :')
Denk dat een nieuwe soak of wash nu wel nodig is...
Lekkerrrrrrr!
Blog
pi_135812827
Ik zit er met m'n Momotaro ook al even over te twijfelen om hem te soaken of wassen.. Lastig :P
pi_135813251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef MartiniNL het volgende:
Ik zit er met m'n Momotaro ook al even over te twijfelen om hem te soaken of wassen.. Lastig :P
Bij twijfel: doen. Hij kan er naar mijn idee alleen maar mooier van worden (als ie wel al een tijdje gedragen iig) en hij wordt ook nog eens beter bestand tegen rips. Win-win zou ik zeggen.
pi_135829022
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Bob_lorr het volgende:

[..]

Thanks Michhass, finally, I decide to use one of my favorite from my previous 2008-2009 collection.

Japanese denim , 13.7 oz , pure synthetic indigo (no black, red, green and gray shade) Medium tension, singeing denim, Ring X Ring slub (smooth medium/long-staple yarn), extra smooth weft yarn for the maximum comfort wearing that can get along with sharp slim cut.

Fade sample here. Same fabric that I'll use in MASA, first model.

Clear blue shade, natural looks vertical slub, clean and born-handsome looks.

To folks who expecting a heavy weight denim, I'd say weight is nothing to do with fade.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Great pair :9 and cool stuff about the Masa inside the leg :)
Stealth arcs and maybe some nice pocketfabric with a dutch connection ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef ilson het volgende:
[ afbeelding ]

Need moar picsssss :* :9

Soak/wash maand idd januari :D Iemand nog een speciale soak doen? Thee/Koffie/Zee/vijver/meer?
We fear that which we cannot see
pi_135836821
Vannacht heeft na de kroeg m'n momo g017 een lekkere rainsoak op de scooter gekregen, inclusief extragratiesch modderbehandeling...!
pi_135836826
Zinsopbouw nog niet helemaal lekker, 't is nog vroeg...
pi_135842280
Nieuwe BJ 0201 is onderweg. Hopelijk past hij deze keer wel goed. Het ziet er naar uit dat ik die andere kan verkopen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135843108
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Nieuwe BJ 0201 is onderweg. Hopelijk past hij deze keer wel goed. Het ziet er naar uit dat ik die andere kan verkopen.
Hopelijk gaat het dit keer met goede inseam, dat heb je wel verdiend.

Wat die andere broek oplevert kun je alvast sparen voor volgend jaar ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135844064
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het dit keer met goede inseam, dat heb je wel verdiend.

Wat die andere broek oplevert kun je alvast sparen voor volgend jaar ;)
Ja en ach als deze ook niet past dan maak ik sowieso winst en kan ik wel naar Tenue des Nimes gaan om een iets duurdere broek te kopen. We zien het ook wel. Maandag zullen we het weten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135850491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

[..]

Need moar picsssss :* :9

Soak/wash maand idd januari :D Iemand nog een speciale soak doen? Thee/Koffie/Zee/vijver/meer?
Franse uiensoak telt niet mee? :'(
Faka G
pi_135857238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:

May be stealth arc is perfect, but I'll show the arc first and lets vote for the style.

What about pocket fabric, pocket lining ? Dutch fabric ? Can anyone recommend me one?
Denimasa
pi_135857648
Batik pocket lining would be very nice
pi_135858326
Delfts blauw obviously:

pi_135881235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef doo. het volgende:
Batik pocket lining would be very nice
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef kipknots het volgende:
Delfts blauw obviously:

[ afbeelding ]
I see, but I'm a lil concern about I have a silk screen about details and sizing on the pocket…
Denimasa
pi_135881254
Anyway, here is evo update on my pair.

DENIMASA, Aviator / Sugarcane
Denimasa
  vrijdag 24 januari 2014 @ 05:10:21 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_135881290
Niice evo. Looks a bit like my Red Cloud.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_135881894
Those are stunning, Bob!
pi_135881992
Those are looking awesome! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')