dat weet ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Klinkt als een goed aanbod. Maar kan ik jou nog wel vertrouwen dat het niet achterlangs naar mede fokkers gaat?
Maar dan zie je alsnog mijn gezichtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
Cookie, stuur foto van jezelf +blaadje met handgeschreven tekst over Muto naar mij. Dan geloof ik je.
Ik deel mijn problemen ook niet snel buiten FOK! hoor. Het zou niet best zijn als je werkelijk ik draait om de problemen die je hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. oke. Dus de ware LR zit nog ergens verscholen. Interessant.
Ik ben er om jouw wensen en behoeftes te vervullen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En mijn gaatje vul je ook niet![]()
die gigantische bilspleet willen vullenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En mijn gaatje vul je ook niet![]()
ik ga vanaf morgen wel weer sportenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe het niet
ik hoop dat deze post je heeft overtuigd
is lr morgen dronken, krijg je zn emotionele praterquote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel mijn problemen ook niet snel buiten FOK! hoor. Het zou niet best zijn als je werkelijk ik draait om de problemen die je hebt.
Ik durf met zekerheid te stellen dat ik mij (soms helaas) hier niet anders gedraag dan erbuiten.
Paxcon.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
wie moet op de TC komen
ik
of
Paxcon?
Ps. stem op mij en ik geef je 1000 euro.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, anders krijg je een whatsapp gesprek jpgje van zichzelf en een andere telfoon naar je toegestuurd
Je hebt al eerder fotos gestuurd naar me. Gaat om bewijs.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar dan zie je alsnog mijn gezicht
Ik heb het idee dat je dan veel verbloemt met grapjesquote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel mijn problemen ook niet snel buiten FOK! hoor. Het zou niet best zijn als je werkelijk ik draait om de problemen die je hebt.
Ik durf met zekerheid te stellen dat ik mij (soms helaas) hier niet anders gedraag dan erbuiten.
bitch please met bluestacks kan je het zelfs zonder mobielquote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Denken dat ik 2 smartphones koopOp elk bewijs iets zoeken om het tegen te gaan
![]()
![]()
![]()
Nee nooitquote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is lr morgen dronken, krijg je zn emotionele prater![]()
![]()
goed eten is belangrijker dan (veel) sportenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga vanaf morgen wel weer sporten
Meisje + Apenpak = niet oke?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
aan tjackas identiteit hoeven we niet te twijfelen
aan jou wel
ach, ik ben niet anders gewendquote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee nooit![]()
Kans bestaat wel dat ik je aanrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |